Pyytäisin suosituksia Elviksen gospel-levyistä mitä hankkia ?
Gospel -levyt ?
1
215
Vastaukset
- Selvis
Vinyylillä satunnaisten singlekappaleiden lisäksi julkaistiin seuraavat:
"Peace in the Valley"
EP-levy, 1957. Ei tietenkään enää levynä saatavana, mutta sen neljä kappaletta on julkaistu joillakin cd-kokoelmilla. Kappaleet olivat: Peace in the Valley, It Is No Secret, I Believe ja Take My Hand, Precious Lord. Linjassa Elviksen 50-luvun laulutyylin kanssa. Suosittelen.
"His Hand In Mine"
LP-levy, 1960. Julkaistu cd-versiona, mukana joitakin bonus-kappaleita. Suosittelen.
"How Great Thou Art"
LP-levy, 1967. Julkaistu cd-versiona bonuskappaleineen. Säestyksessä isot kuorot ja upeata pianotyöskentelyä. Oma suosikkini, mutta paremmuus on tietysti täysin makuasia.
"He Touched Me"
LP-levy, 1972. Julkaistu cd-versiona bonuksineen. Mielestäni Elviksen heikoin hengellinen levy. Laulusta jo puhti vähän poissa ja ääni vaikuttaa väsyneeltä. Tietysti silti ostamisen arvoinen levy.
Elvishän lauloi lavallakin hengellisiä kappaleita lemmenluritusten seassa, joten satunnaisia gospeleita on siellä täällä konserttitaltioinneillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569