ravintoloista, kirppareista...

Pommm

HEips

Viikon päästä olisi edessä lähtö Berliiniin ja viikko olisi tarkoitus kaupunkia kierrellä.
Lähinnä kaipaisimme nyt vinkkejä edullisista ja hyvistä ruokapaikoista, kirppareista tai muista "aarteiden löytöpaikoista", sekä rock-henkisistä ja mielenkiintoisista baareista mielellään ént. Itä-Saksan puolelta.

Lisäksi nykyinen hintataso mietityttää. Ilmeisesti ainakin syöminen ja juominen edelleen huomattavasti halvempaa kuin Suomessa? Entäpä vaatteet? Matkabudjetiksemme olemme kaavailleet noin 400euroa/hlö...

Kiitos

2

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin vakavasti

suunnitellut matkaa Berliiniin, mutta nyt pariinkin otteeseen on kerrottu, että se on vain suurkaupunki, eikä sykähdytä mitenkään erityisesti.

Yksi matkakumppani määritteli, että se elää aina, mutta mikäpä suurkaupunki ei sitä tekisi.

Yksi juttu, mitä voisi kokeilla, olisi viiden tähden hotelli, jossa kuulemma aamiaisellakin on lukuisia täytekakkuja... ja hinta ei ole silti paha.

Hei, jos siellä on 80 miljoonaa ihmistä, niille kaiken valmistaminen tulee paljon halvemmaksi, kun on suuret markkinat, jos puhut nyt tavallisista ruokakaupoista ja vaatteista. Lähde ihmeessä ilman matkalaukkua tai tyhjän sellaisen takana ja tuo täytenä kotiSuomeen.

• alet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe