Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

missä tyttöjä

aurinkosaari

Onko sabang sellainen paikka, jossa seksiturismiin törmää jatkuvasti? Tsekkailin vain kuvia ja joka puolella törmäs siihen, ei muilla saarilla niinkään.

Itse olen thaikkumatkoilla tosi huonona näistä tytöistä, esim. KO Chang oli ihan kamala, Ko Lantalla ei tällaista matkailua osunut silmään. Eli osaako joku sanoa missä saisi olla suhteellisen silmät kiinni tältä ilmiöltä???

21

9451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cha-am

      edelleen rauhallinen, ruoka hyvää, kaiketi kaikkialla ja kauniisti laitettua

    • Jorexxxxxxxxxx

      Kannattaa kysyä www.thaiklupi.fi palstalta jossa tiedetään nämä asiat suurella ammattitaidolla

    • Sabang

      Kyllä Sabang juuri sellainen paikka. Mutta on sielä muutakin esim. sukellusta, hyvää ruokaa jne. Itse menen Sabangiin vaimon kanssa ja hän ei ole Filsu. Saadaksesi olla erossa tuolta ilmiöltä älä matkusta Aasiaan paikkoihin jossa on turisteja/rahaa. Sillä siellä valitettavasti ko. ilmiötäkin esiintyy. Useissa M-klubin arabimaissa ei ole näkyvää s-turismia, mutta tämä ei päde M-klubi maihin Aasiassa

    • gfhgfhf

      jos nimen omaan filippiineilta ettit nii
      tuu tanne boracaylle taalla en oo ainaskaa tormanny yhteenkaan maksulliseen naiseen viikon aikana. ranta on ehka parhaimmasta paasta (oonnyt white sandin puolella)hyva ruoka buffetit katetaa nauringon laskun jalkeen rannalle.

      helppo lentaa.. manilasta tunti,caticlanista veneella 10 min...

    • gwapo ko

      Voi herran pieksut, maa jossa lähes 90 miljoonaa ihmistä, niin aika taituri saa olla, jos vain tyttöbaari paikkoihin törmää???

      Se on toki miten sen lomansa jo alkuunsa suunittelee, niin sen mukaa törmäileekin sanoisin.

      Itse käynyt seuraavissa paikoissa ilman et oltais tultu rahaa pyyteleen seksiä vastaan:

      Manila, Laguna,Ormoc,Cebu,Paol leyte ja näiden ympäristöt..

      Toki pitkiä katseita olen saanut osakseni kadulla kulkiessani ja mal paikoissa pyöriessäni...

      Lähde nyt vain noihin paikkoihin ja älä valitse turisti rysää, jos sulla on ystävä tiedossa siellä suunalla, niin löydätte mukavia ja turvallisia yöpymispaikkoja, ilman länkkärikaljamahoja ja niiden sutturoita.

      Suurin osa Filippiinoista on kunnon tyttöjä, joita pitää kohdella kunolla..

      Itse tulin just kuukauden reissusta ja seuraavan kerran ensi kesänä uudestaan ja nyt 3-4 kuukaudeksi naisystäväni luokse asusteleen.

      Puhon puhon 5 kuukautta menee:D

    • Balicasag

      Tyttoja on siella missa on helppoa rahaa ja helppoa rahaa on turistipaikoissa tai business-keskusten ymparistossa.

      Jos jaat Manilan ymparistoon turistikeskuksiin, niin et voi valttya nakemasta prostituoituja. Tosin prostituutio on Filippiineilla ammatti siina missa vaikka parturikin.

      • onkohan se nyt ihan

        "Tosin prostituutio on Filippiineilla ammatti siina missa vaikka parturikin..." noinkaan?!

        Eikö tuo päde ennemminkin Thaimaassa?


      • puhon mahal

        pidä paikkaansa.

        Prostituutiota ei tavalliset ihmiset sielläkään ymmärrä, ja ei sitä todellakaan mainosteta, että olen prostitoitu.

        Tottakai baaritytöt keskenään koittavat olla ylepitä ja se voi antaa heidän kanssaan pyöriville länkkäreille olotilan et tää on ihan ok ja cool..


      • TCBa
        onkohan se nyt ihan kirjoitti:

        "Tosin prostituutio on Filippiineilla ammatti siina missa vaikka parturikin..." noinkaan?!

        Eikö tuo päde ennemminkin Thaimaassa?

        Olin hiukan yllättynyt kun Puerto Galerassa White Beachilla rantaravintolan omistaja rouva kertoi ilman minkäänlaista häpeää tai kakistelua että alkupääoma hänen bisnekseensä tuli vuosilta jolloin hän toimi prostituoituna.
        Ilmeisesti asia ei asia ainakaan häntä tuntnut vaivaavan.
        Länsimaissa asiasta pidetään matalampaa profiilia.


      • --------------------
        TCBa kirjoitti:

        Olin hiukan yllättynyt kun Puerto Galerassa White Beachilla rantaravintolan omistaja rouva kertoi ilman minkäänlaista häpeää tai kakistelua että alkupääoma hänen bisnekseensä tuli vuosilta jolloin hän toimi prostituoituna.
        Ilmeisesti asia ei asia ainakaan häntä tuntnut vaivaavan.
        Länsimaissa asiasta pidetään matalampaa profiilia.

        todellakaan kukaan ei filippiineillä kehuskele olevansa huora ellei ole sitten hitusen länsimaistunut?

        Joku voi sanoa työskentelevänsä baarissa, mutta silloinkaan ei todellakaan mennä puhumaan et ai sä makaa maksusta tyyliin. Häpeähän se siellä on. Muutenkin turhan paljon nostetaan tälläkin palstalla tuosta asiasta juttua, liekö kiinnostus. Filippiineillä ei ole väestöön nähden mietenkään poikkeuksellisen paljon prostituutiota, esimerkiksi räikeämpiä maita löytyy brasilia, thaimaa, kiina jne..Näistäkin monestakaan ei pahemmin juttua heitetä.

        Filippiinit on sen verran konservatiivinen maa, että ei siellä ole soveliasta tai kunnioitettua puhua julkisesti olevansa prostituoitu. Kuten sanottua kenties länsimaalaiset rappiotilat ja alkomahoolin ja länkkärien keskuudessa asuminen on tehnyt tehtävänsä joillekkin.


      • Balicasag
        puhon mahal kirjoitti:

        pidä paikkaansa.

        Prostituutiota ei tavalliset ihmiset sielläkään ymmärrä, ja ei sitä todellakaan mainosteta, että olen prostitoitu.

        Tottakai baaritytöt keskenään koittavat olla ylepitä ja se voi antaa heidän kanssaan pyöriville länkkäreille olotilan et tää on ihan ok ja cool..

        No joo, olen asunut Filippiineilla vuodesta 2003 asti ja aika moneen kertaan olen tormannyt tapauksiin, joissa jonkin perheen natit tyttaret ovat hankkineet pienen omaisuuden parissa vuodessa "Tarjoilijana" tai "kotiapulaisena" Hong Kongissa tai Singaporessa. Paha vaan, etta tarjoilija noissa maissa ansaitsee vahan ja niilla tuloilla ei osteta edes Filippiineilta taloa. Eipa tuota prostituutiota kukaan ihan suoraan mainosta, mutta rivien valista voi lukea, etta mita siella ulkomailla on tarjoiltu.

        Totta on myos se, etta filippiinat siivoaa ja laittaa ruuat rikkaimmissa Aasian kaupungeissa. Valitettavasti vaan houkutus vaakasuoran ammatin harjoittamiseen on, ainakin kauniille tytolle, monesti liian suuri. Domestic helpper Hong Kongissa ansaitsee siina 4000HKD kuussa ja natti tytto saman kylan baarissa tienaa saman kahdessa illassa.


      • varma ja uskollinen
        Balicasag kirjoitti:

        No joo, olen asunut Filippiineilla vuodesta 2003 asti ja aika moneen kertaan olen tormannyt tapauksiin, joissa jonkin perheen natit tyttaret ovat hankkineet pienen omaisuuden parissa vuodessa "Tarjoilijana" tai "kotiapulaisena" Hong Kongissa tai Singaporessa. Paha vaan, etta tarjoilija noissa maissa ansaitsee vahan ja niilla tuloilla ei osteta edes Filippiineilta taloa. Eipa tuota prostituutiota kukaan ihan suoraan mainosta, mutta rivien valista voi lukea, etta mita siella ulkomailla on tarjoiltu.

        Totta on myos se, etta filippiinat siivoaa ja laittaa ruuat rikkaimmissa Aasian kaupungeissa. Valitettavasti vaan houkutus vaakasuoran ammatin harjoittamiseen on, ainakin kauniille tytolle, monesti liian suuri. Domestic helpper Hong Kongissa ansaitsee siina 4000HKD kuussa ja natti tytto saman kylan baarissa tienaa saman kahdessa illassa.

        Orchart Towerin (tavasinko oikein) pohjakerroksesta, filippiinoravintolasta löydät kiltit kotiapulaiset hankkimasta lisätuloja. Toinen paikka on People's Park. Ei muutakuin vaimonhakuun, ei tartte mennä kauas Manilaan ja maksaa maltaita. Saman perhetytön saat Singaporesta.
        Edellinen Balicasag voi kertoa mistä löytää filippiina kotiapulaisen Hong Kongista.


      • joopajoo ja niin
        varma ja uskollinen kirjoitti:

        Orchart Towerin (tavasinko oikein) pohjakerroksesta, filippiinoravintolasta löydät kiltit kotiapulaiset hankkimasta lisätuloja. Toinen paikka on People's Park. Ei muutakuin vaimonhakuun, ei tartte mennä kauas Manilaan ja maksaa maltaita. Saman perhetytön saat Singaporesta.
        Edellinen Balicasag voi kertoa mistä löytää filippiina kotiapulaisen Hong Kongista.

        kuule tuossa asiassa.

        Sinä haet monen ajaman ns. perhetytön Singaporesta ja jotkut muut menee hakee sen Filippiineillä ihan kunnon töissä olevan morsmaikun Manilan ja Cebun ulkopuolelta. Arvaappas kumman kanssa onnistuu paremmin suhde? Toisaalta, kun sulle oli jo paikat tutut, niin osaistko muunlaista etsiäkkään, eipä hirveesti eroo noista ämätööreistä maitonaamoista Pattayalla silloin touhus.


      • joopa joo ja niin
        Balicasag kirjoitti:

        No joo, olen asunut Filippiineilla vuodesta 2003 asti ja aika moneen kertaan olen tormannyt tapauksiin, joissa jonkin perheen natit tyttaret ovat hankkineet pienen omaisuuden parissa vuodessa "Tarjoilijana" tai "kotiapulaisena" Hong Kongissa tai Singaporessa. Paha vaan, etta tarjoilija noissa maissa ansaitsee vahan ja niilla tuloilla ei osteta edes Filippiineilta taloa. Eipa tuota prostituutiota kukaan ihan suoraan mainosta, mutta rivien valista voi lukea, etta mita siella ulkomailla on tarjoiltu.

        Totta on myos se, etta filippiinat siivoaa ja laittaa ruuat rikkaimmissa Aasian kaupungeissa. Valitettavasti vaan houkutus vaakasuoran ammatin harjoittamiseen on, ainakin kauniille tytolle, monesti liian suuri. Domestic helpper Hong Kongissa ansaitsee siina 4000HKD kuussa ja natti tytto saman kylan baarissa tienaa saman kahdessa illassa.

        saman henkiset hakeutuvat samoihin ympyröihin. Jälleen vedetään suomalaiskansalliseen tyliin 90 miljoonaa ihmistä samaan nippuun. Kyllä se on poikkeus edelleen huoraaminen sielläkin, kuten Suomessa. Baareissa varmasti törmäätki niihin enemmän, tavallisissa duunipaikoissa et. Olen asunut Filippiineillä ja taas ollaan menossa perheen kanssa sinne. Huoriin en ole törmännyt räikeästi muualla, kuin Thaikuissa, Honkkarissa...


      • Balicasag
        joopa joo ja niin kirjoitti:

        saman henkiset hakeutuvat samoihin ympyröihin. Jälleen vedetään suomalaiskansalliseen tyliin 90 miljoonaa ihmistä samaan nippuun. Kyllä se on poikkeus edelleen huoraaminen sielläkin, kuten Suomessa. Baareissa varmasti törmäätki niihin enemmän, tavallisissa duunipaikoissa et. Olen asunut Filippiineillä ja taas ollaan menossa perheen kanssa sinne. Huoriin en ole törmännyt räikeästi muualla, kuin Thaikuissa, Honkkarissa...

        Olen onnelisesti naimisissa Filippiinilaisen naisen kanssa ja en missaan nimessa halua leimata kaikkia filippiinilaisia naisia Protituoiduiksi, mutta kuten tuossa aiemmassa viestissa halusin viestittaa; Alemman yhteiskuntaluokan perheissa on suhteellisen yleista lahtea kauas kotoa kotiapulaiseksi tai muuhun palvelualan tyohon. Kovin usein tuo lahtija on perheen vanhin tytar ja varmaan iso-osa tuosta joukosta tekeekin tyonsa ihan puhtaasti kotiapulaisena, mutta joskus nopea ja "helppo" raha vie mennessaan. Naita kotiapulaisia on ainakin Singaporen ja Hong Kongin tietyilla baari-alueilla erityisesti Launatai-iltaisin ja Sunnuntai iltapaivisin, koska kotiapulainen on yleensa live-in soparilla ja etenkin kiinalaiset isantaperheet eivat paasta heita muulloin kuin vapaapaivina liikenteeseen. Muina paivina kyseisilla alueilla iltaa suurin osa viettavista Filippiinilaisista tytoista ovat siella puhtaasti myymassa itseaan.

        En ole mikaan diskohile, enka pahemmin viihdy baareissa, mutta muutamia kertoja olen kaynyt niin sanotussa "beer housissa" lahinna provinsseissa Filippiineilla ja kylla naissa paikoissa on ihan merkittavia maaria nuoria tyttoja A. Tanssimassa bikineissa, B. Tyrkylla rahasta mukaan lahtemaan. Nama oluthuoneet sijaitsevat kaukana turistirysista ja ovat paikallisten herrojen ajanviettopaikkoja. En ole tehnyt emppiirista tutkielmaa aiheesta tai edes koskaan ottanut tyttoa mukaan, mutta kylla se minusta ihan suoralta prostituutiolta vaikuttaa. Olen asunut eri puolilla aasiaa jo hieman pidempaan ja vaikka nuo prostituoidut eivat sinansa liiemmin kiinnosta, on ne yleensa ottaen yleisempia kuin pohjoismaissa ja jos elaa “silmat auki” ei asiaan tormaamista voi valttaa.

        Prostituutio ja jopa taysin ilman vaatteita esiintyminen on laitonta Filippiineilla. Poliisi yleensa kasitykseni mukaan katsoo asiaa sormien lapi ja jopa jonkin verran suojelee kyseisia paikkoja pikku etuuksia vastaan, mutta silloin talloin tarvittaessa tekee nayttavia ja televisiossakin esitettavia ratsioita ko. paikkoihin. Filippiineilla on prostituutiota, mutta ei sita esimerkiksi Pattayan mittasuhteissa ole kasittaakseni muualla kuin ehka Olongapossa. Kummassakaan edella mainituista paikassa en ole henkilokohtaisesti vieraillut, joten oletukseni perustuu paikalla kayneiden tarinoihin.

        Prostituution pariin koyhista oloista tyttoja ajaa raha ja ainoastaan raha. Rahalle on tarvetta jos elatettavana on 30 henkinen perhe, jonka ainoa rahan lahde on monesti se ulkomailla, Manilassa tai jossain Filippiinien monista techno parkeista tyoskenteleva perheen vanhin tytto. Filippiineilla kaikki koulut ovat maksullisia ja vaikka julkisten koulujen lukuvuosimaksut ovat vain 100USD luokkaa, on se monelle paikalliselle suunnattoman suuri raha, etenkin kun tuosta 30 henkisesta perheesta puolet tai enemmankin voi olla kouluikaisia lapsia. Lukuvuosimaksujen lisaksi lapsille on hankittava koulupuku, –tarvikkeet, pavittaiset koulumatkat ja ruokaraha. Collegen lukuvuosimaksu on kai halvimmillaan 2000USD ja koulustusta pidetaan tarkeana, joten perhe ei valttamatta edes halua tietaa mista se tytar sen rahan ansaitsee, kunhan muiden lasten tulevaisuus ja sita kautta vanhempien elakepaivat ovat turvattu. Lisaksi terveydenhuolto on maksullista ja sairaalakustanukset nousevat lyhyenkin sairaalassa olon aikana huimiksi. Jo pelkastaan 30 hengen ruokkiminen Filippineillakin maksaa 10…20 USD Paivassa ja sahkokin on noin puolet kalliimpaa kuin suomessa. Kotiapulainen Hong Kongissa ansaitsee hieman alle 400 Euroa ja tehtaassa Filippiineilla sadan USD paikkeilla kuukaudessa, joten peruskoulun matematiikalla on helppo laskea, etta riittaako se omiin kuluhin, perheen elattamiseen, auton ja kivemman talon hankintaan. Filippiinot ovat aarimmaisen perhekeskeisia, perhe on elaman keskipiste ja perheen eteen tehdaan huimia juttuja, niin vanhempien kuin lastenkin osalta.

        Pitaa myos muistaa, etta ei ole mitenkaan tavatonta etta 20...30 vuotias filippiinilainen nainen harrastaa seksia ensimmaisen kerran haayonaan.


    • Peky

      Tyttöjä on joka paikassa, et kyllä niiltä karkuun pääse.

      • xfghgjghksdf

        kauniita tyttöjä on kyllä kaikkialla, mutta ei ne kaikki oo huoria. ainoa paikka mis oon nähny oikeasti maksullisia tyttöjä on olongapo/subic.


    • harrilainen

      Missä kannattaisi asustella Manilassa? Osaisivatko arvon gurut opastaa?

      • harrilainen

        Lisäys vielä että kun tällainen puolivallaton poikamies yksin lähtis filppareille. Naiset siis kiinnostaa myöskin huorat.


    • villit on

      Makati Prime tower suites, Oxfort Suites Royal Bellagio vaikkapa nyt esimerkiksi. Kaikki siina 50USD yo ja ihan heti yoelaman vieressa. Googlaa, burgos-street piste com.

    • Minä olen 15 vuoden ajan lomaillut Filippiineillä enkä ole vielä kertaakaan joutunut ilotyttöjen hyökkäyksen kohtaaksi, mutta jos etsit paikkaa jossa niitä tyttöjä ei ole niin vierailin Jolon kaupungissa Sulun saarella eikä ollut yhtään tyttöbaaria, mutta ei ollut myöskään turisteja. Sopii mielestäni hyvin perhelomailukohteeksi jos uskaltaa mennä !

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe