valokuvausalan liikkeestähän vastauksen saisi, mutta kysyn silti: kun menee autiomaahan, johon on varoitettu, että pitää varustautua huivilla suojaamaan kasvotkin, kun pienet hiekanjyväset pöllyävät, niin tuhoutuuko kamera
vai onko mitään mahdollisuuksia ottaa kuvia; kai sille pitää ostaa joku hiekan kestävä pussi?
onhan vaara, että hiekka tunkeutuu nykykameroihinkin sisään jostain raosta ja tuhoaa jonkun mekanismin vai onko huoli turha.
Lämmöstä ei taideta enää varoitella, kuten vielä siihen aikaan, kun kameraan laitettiin filmiä, ettei kameraa pidä säilyttää auringossa, suorassa sellaisessa, auringonvalossa.
autiomaan
3
737
Vastaukset 3
- Käyttöalue
On -0- 40 C, ei sen enempää.
Kamera saa yllättävän helposti "lämpöhalvauksen" myös pohjolassa. Kokemusta on.
Hiekka on ongelma. Voit teipata kameran muovipussiin ja jättää vain UV-suotimen reijän ja teipata pussin suotimeen kiinni.
Vanhat Ewa-marine vedenaluspussit olisi varmaan poikaa.- asassa
No kukahan noita käyttöalueita noudattaa, talvikuvauksetkin olisi hieman hankalia. Itse olen kuvannut digikameralla -35:stä alkaen ilman ongelmia. En ole kuin kerran kuullut, että liika lämpö oli aiheuttanut kameran temppuilua ja silloinkin kamera oli viallinen valmiiksi. Mutta tuo muovipussilla suojaaminen on varmasti hyödyllistä, ainakin jos joutuu omaa kameraa käyttämään...
- On vain
asassa kirjoitti:
No kukahan noita käyttöalueita noudattaa, talvikuvauksetkin olisi hieman hankalia. Itse olen kuvannut digikameralla -35:stä alkaen ilman ongelmia. En ole kuin kerran kuullut, että liika lämpö oli aiheuttanut kameran temppuilua ja silloinkin kamera oli viallinen valmiiksi. Mutta tuo muovipussilla suojaaminen on varmasti hyödyllistä, ainakin jos joutuu omaa kameraa käyttämään...
Enemmän onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251145
- 671035
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93813- 77753
- 45716
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38676- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467