valokuvausalan liikkeestähän vastauksen saisi, mutta kysyn silti: kun menee autiomaahan, johon on varoitettu, että pitää varustautua huivilla suojaamaan kasvotkin, kun pienet hiekanjyväset pöllyävät, niin tuhoutuuko kamera
vai onko mitään mahdollisuuksia ottaa kuvia; kai sille pitää ostaa joku hiekan kestävä pussi?
onhan vaara, että hiekka tunkeutuu nykykameroihinkin sisään jostain raosta ja tuhoaa jonkun mekanismin vai onko huoli turha.
Lämmöstä ei taideta enää varoitella, kuten vielä siihen aikaan, kun kameraan laitettiin filmiä, ettei kameraa pidä säilyttää auringossa, suorassa sellaisessa, auringonvalossa.
autiomaan
3
738
Vastaukset 3
- Käyttöalue
On -0- 40 C, ei sen enempää.
Kamera saa yllättävän helposti "lämpöhalvauksen" myös pohjolassa. Kokemusta on.
Hiekka on ongelma. Voit teipata kameran muovipussiin ja jättää vain UV-suotimen reijän ja teipata pussin suotimeen kiinni.
Vanhat Ewa-marine vedenaluspussit olisi varmaan poikaa.- asassa
No kukahan noita käyttöalueita noudattaa, talvikuvauksetkin olisi hieman hankalia. Itse olen kuvannut digikameralla -35:stä alkaen ilman ongelmia. En ole kuin kerran kuullut, että liika lämpö oli aiheuttanut kameran temppuilua ja silloinkin kamera oli viallinen valmiiksi. Mutta tuo muovipussilla suojaaminen on varmasti hyödyllistä, ainakin jos joutuu omaa kameraa käyttämään...
- On vain
asassa kirjoitti:
No kukahan noita käyttöalueita noudattaa, talvikuvauksetkin olisi hieman hankalia. Itse olen kuvannut digikameralla -35:stä alkaen ilman ongelmia. En ole kuin kerran kuullut, että liika lämpö oli aiheuttanut kameran temppuilua ja silloinkin kamera oli viallinen valmiiksi. Mutta tuo muovipussilla suojaaminen on varmasti hyödyllistä, ainakin jos joutuu omaa kameraa käyttämään...
Enemmän onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492165Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670