Mahtaako kellään olla tietoa, että mistähän noita kauluskaijoja saa ostaa täällä 02 alueella. Etsin siis kasvattaajaa, joka myy nuoren linnun. Eräälle kasvattajalle jo kirjotinkin, mutta sähköpostiosoite ei toiminut :(
Mistähän saisi
5
675
Vastaukset
- -M-
Jos ei kasvattajalistalta
( http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_wrapper&Itemid=104 )
löydy, niin eipä muu auta kuin seurailla yhdistyksen myyntipalstaa tai tilata ulkomainen poikanen eläinkaupan kautta. Kauluskaijoja ei kovin moni Suomessa ylipäätään pesitä, joten jos kotimaisen haluaa voi joutua odottelemaan ja mahdollisesti hakea kauempaakin.- Tiedosta
Yritän löytää tuota kautta. Kiitokset
- töyhtötyyppi
Nyt juuri hiljakkoin on tullut Turun Aninkaistenkadun Akvaariopisteeseen kaunis kaija.
kannattaa kysyä sieltä.- olisis
Minulla olisi myytävänä Isokauluskaija naaras joka on 8-vuotias.
- Kiitokset
olisis kirjoitti:
Minulla olisi myytävänä Isokauluskaija naaras joka on 8-vuotias.
Morjens. Ostettu jo toinen tipunen, joka on aivan poikanen. Mutta kiitos tarjouksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966