Olen lähdössä ensiviikolla Meerulle. Onko kellään kokemusta Meerusta? Onko kukaan lähdössä Malediiveille samaan aikaan?
Meerulle
7
2784
Vastaukset
- kuredu
mihin kohtaan meeru sijoittuu tällä kartalla?
http://www.kiintopiste.com/gp.php?action=seek&seekmode=coords&lng=73.234863&lat=5.134715&zoom=7- snorkkelimimmi
Eikös oo mahtavaa, että ollaan menossa reissuun eikä edes tiedetä oikein minne mennän.
Meeru on pohjoisia saaria, toivottavasti ei jouduta hiihtämään. Malesta noin 45 min. veneellä.
- korallia, jees
Kerrohan millaista oli! Tässä juuri mietitään, että pakattaisko matka itse netistä jollekin vähän tuntemattomammalle saarelle vai otettaisko valmis matka Meerulle.
- snorkkelimimmi
Meeru on hyvin pieni saari eli sen käveli ympäri puolessa tunnissa. Ruoka oli mahtavaa samoin henkilökunta. Korallit saaren rannalla olivat tuhannensilppuna, kun kysyimme miksi? emme saaneet vastausta. Oliko tsunami mahdollisesti? Luulen ettei turistit pysty niin täsmällisesti tuhoamaan. Mutta mahtavat syvänteet saaren itäpuolella suunnistustermein supat. Aivan upeat. Katamaraaniretkellä näimme sitten snorklaillen mm. ison hain ja hienoja koralleja ja erittäin jyrkän "seinämän"..
Oli myös valtavasi delfiinejä jotka antoivat parastaan esityksillään vapaana merellä.ymsymsyms - korallia, jees
snorkkelimimmi kirjoitti:
Meeru on hyvin pieni saari eli sen käveli ympäri puolessa tunnissa. Ruoka oli mahtavaa samoin henkilökunta. Korallit saaren rannalla olivat tuhannensilppuna, kun kysyimme miksi? emme saaneet vastausta. Oliko tsunami mahdollisesti? Luulen ettei turistit pysty niin täsmällisesti tuhoamaan. Mutta mahtavat syvänteet saaren itäpuolella suunnistustermein supat. Aivan upeat. Katamaraaniretkellä näimme sitten snorklaillen mm. ison hain ja hienoja koralleja ja erittäin jyrkän "seinämän"..
Oli myös valtavasi delfiinejä jotka antoivat parastaan esityksillään vapaana merellä.ymsymsymsJostain olen lueskellut että takavuosien El Niño olisi piessyt korallit piloille lämpimällä vedellään joissain osissa Malediiveja. Ilmeisesti skippaamme siis Meerun ja alamme katselemaan jotain toista saarta.
- snorkkelimimmi
korallia, jees kirjoitti:
Jostain olen lueskellut että takavuosien El Niño olisi piessyt korallit piloille lämpimällä vedellään joissain osissa Malediiveja. Ilmeisesti skippaamme siis Meerun ja alamme katselemaan jotain toista saarta.
Minun hurahdukseni on vakavaa laatua ja olen kohta varaamassa uutta matkaa takaisin..
On aika vaikea ssada sopimaan saarelle itseään, kun niihin mahtuu niin vähän turisteja. nytkin oli enää jäljellä parempia JacuzziVilloja ja kalliita. Tyhmä että välikädet vievät tuhottomasti rahaa välistä ja hinnat nousevat aiheettomasti. - snorkkelimimmi
snorkkelimimmi kirjoitti:
Minun hurahdukseni on vakavaa laatua ja olen kohta varaamassa uutta matkaa takaisin..
On aika vaikea ssada sopimaan saarelle itseään, kun niihin mahtuu niin vähän turisteja. nytkin oli enää jäljellä parempia JacuzziVilloja ja kalliita. Tyhmä että välikädet vievät tuhottomasti rahaa välistä ja hinnat nousevat aiheettomasti.Olin toistamiseen Meerulla. Matkani ole yhtähyvä jos ei parempikin, kuin eka reissu.
Malessa kävimme oman oppaamme johdolla shoppailemassa. Snorkkeliretket hyviä ja säät mahtavat. Keliakia ruuat löytyivät hyvin merkattuina ja kokit olivat ottaneet asian hyvin hoitaakseen.
Meerussa on jotain ihmeellistä, koska sinne pitäisi päästä aina takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049