http://www.cert.fi/haavoittuvuudet/2008/haavoittuvuus-2008-5_6.html
Tämä uutinen huolestuttaa.
Onko parasta poistaa koneesta Apple QuickTime versio 7.3.1 ja Apple iTunes ohjelmat kokonaan?
Vai mitä on paras tehdä?
En osaa tehdä noita asetus muutoksia jota tossa sivussa mainitaan.
Haavoittuvuudet.
6
511
Vastaukset
- vesku_orig
palsta; tämä ei koske Mac OSX:ää vaan QT:n ja iTunesin Windows/ActiveX -osastoa.
Ei niitä poistaa tarvitse, päivitys taisi tulla eilen (CERTin uutinen on viime perjantailta). Windowsin oma palomuuri estänee tuon liikenteen myös.- En tiedä..........
Niin, Mac OSX käyttis mulla onkin käytössä jossa nuo ovat.
Elikkä, mun kone ei ole vaarassa noitten haavoittuvuuksien takia....mikä helpotus.
Kiitos sinulle asian valaisemisesta. - Mac OS X
QT on on käyttöjärjestelmää jopa osa Mac OS X käyttöjärjestelmän kerneliä eli ydintä.
- vesku_orig
Mac OS X kirjoitti:
QT on on käyttöjärjestelmää jopa osa Mac OS X käyttöjärjestelmän kerneliä eli ydintä.
sitten?
- vaan
vesku_orig kirjoitti:
sitten?
Luulis että Mac-kommari pitäisi tietää, että QT on osa käyttöjärjestelmää ja jopa kerneliä. Toisaalta on ymmärrettävä, ettet halua tunnusta ongelmaa ja näyttelet mieluummin tyhmää - ehkei kukaan huomaa virhettä ja asia menee läpi... Vahingostahan ei voi olla enää kyse, koska tämä virhe oli korjattu tälläkin palstalla useita kertoja ja muistaakseni jopa sinua korjattiin edellisillä kerroilla.
- vesku_orig
vaan kirjoitti:
Luulis että Mac-kommari pitäisi tietää, että QT on osa käyttöjärjestelmää ja jopa kerneliä. Toisaalta on ymmärrettävä, ettet halua tunnusta ongelmaa ja näyttelet mieluummin tyhmää - ehkei kukaan huomaa virhettä ja asia menee läpi... Vahingostahan ei voi olla enää kyse, koska tämä virhe oli korjattu tälläkin palstalla useita kertoja ja muistaakseni jopa sinua korjattiin edellisillä kerroilla.
perkeleen nimittelijä siellä vikisee! Kerro mitä merkitystä on sillä mihin QT kuuluu tai pidä pääsi kiinni. Minä sen kyllä tiedän.
Tässä ei ole mitään virhettä muualla kuin sinun päässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364590Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763025- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 211501
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851275PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894