Mitä tarkoittaa hymiö :d
Kävin netistä hymiösanakirjoja läpi mutten löydä. Nimim. Tiedosta kiitollinen.
Hymiö :d
15
10919
Vastaukset
- mää3
Mun mielestä se näyttää että on simmut ja suu. Ja on jäänyt vähäniinku ruokaa suupieleen :)
- mää4
d tarkoittaa että olet dorka
- mää3
ihankos totta tarkottaa dorkaa...voi meitä poloisia kun ei tietty oikein. Ihan punastun ja nolostun nyt...hi, hiii
- Anonyymi
Ayo
- kuunnelkaa mua :DDDDDDDD
Moi, tämä on esim hymiö :d ja tämä :D
- vastaaja piu pau
:D/:d = Todella iloinen
- ":D"
entä tää: ":D"
- Taaah
":D" = sarkastista naurua
- iku
Taaah kirjoitti:
":D" = sarkastista naurua
D on iloista naurua
- pöö
:d on niinku sillee et on iha neutraali hymy tai siis siin on niinku kieli siin ylhäällä
:D on iloinen hymö - Anonyymi
D:tarkoittaa jotain hauskkaa asiaa joka pitää ottaa huumorilla
- Anonyymi
Minusta se muistuttaa emojia ”😋” mutta kieli lipoo ylähuulta
- Anonyymi
Koska kieli on hiukan näkyvissä, emoji tarkoittaa hupaista vitsinvääntöä, jonka on tarkoitus saada vastaanottaja hekottelemaan. Jos kieli on kokonaan näkyvissä ja vielä pisaroita lisäksi, se tarkoittaa kielisuudelmaa, jonka tarkoitus on viedä vastaanottajalta jalat alta.
- Anonyymi
Siis en aivan ymmärrä😂 miten ihmiset on ollu täällä niinku joskus 2008...:)
- Anonyymi
:D on niinku kirjotettu tää emoji😂
(Ainaki niin oon ymmärtäny)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635