Mitä tarkoittaa hymiö :d
Kävin netistä hymiösanakirjoja läpi mutten löydä. Nimim. Tiedosta kiitollinen.
Hymiö :d
15
10595
Vastaukset
- mää3
Mun mielestä se näyttää että on simmut ja suu. Ja on jäänyt vähäniinku ruokaa suupieleen :)
- mää4
d tarkoittaa että olet dorka
- mää3
ihankos totta tarkottaa dorkaa...voi meitä poloisia kun ei tietty oikein. Ihan punastun ja nolostun nyt...hi, hiii
- Anonyymi
Ayo
- kuunnelkaa mua :DDDDDDDD
Moi, tämä on esim hymiö :d ja tämä :D
- vastaaja piu pau
:D/:d = Todella iloinen
- ":D"
entä tää: ":D"
- Taaah
":D" = sarkastista naurua
- iku
Taaah kirjoitti:
":D" = sarkastista naurua
D on iloista naurua
- pöö
:d on niinku sillee et on iha neutraali hymy tai siis siin on niinku kieli siin ylhäällä
:D on iloinen hymö - Anonyymi
D:tarkoittaa jotain hauskkaa asiaa joka pitää ottaa huumorilla
- Anonyymi
Minusta se muistuttaa emojia ”😋” mutta kieli lipoo ylähuulta
- Anonyymi
Koska kieli on hiukan näkyvissä, emoji tarkoittaa hupaista vitsinvääntöä, jonka on tarkoitus saada vastaanottaja hekottelemaan. Jos kieli on kokonaan näkyvissä ja vielä pisaroita lisäksi, se tarkoittaa kielisuudelmaa, jonka tarkoitus on viedä vastaanottajalta jalat alta.
- Anonyymi
Siis en aivan ymmärrä😂 miten ihmiset on ollu täällä niinku joskus 2008...:)
- Anonyymi
:D on niinku kirjotettu tää emoji😂
(Ainaki niin oon ymmärtäny)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987