Mitä tarkoittaa hymiö :d
Kävin netistä hymiösanakirjoja läpi mutten löydä. Nimim. Tiedosta kiitollinen.
Hymiö :d
15
10356
Vastaukset
- mää3
Mun mielestä se näyttää että on simmut ja suu. Ja on jäänyt vähäniinku ruokaa suupieleen :)
- mää4
d tarkoittaa että olet dorka
- mää3
ihankos totta tarkottaa dorkaa...voi meitä poloisia kun ei tietty oikein. Ihan punastun ja nolostun nyt...hi, hiii
- Anonyymi
Ayo
- kuunnelkaa mua :DDDDDDDD
Moi, tämä on esim hymiö :d ja tämä :D
- vastaaja piu pau
:D/:d = Todella iloinen
- ":D"
entä tää: ":D"
- Taaah
":D" = sarkastista naurua
- iku
Taaah kirjoitti:
":D" = sarkastista naurua
D on iloista naurua
- pöö
:d on niinku sillee et on iha neutraali hymy tai siis siin on niinku kieli siin ylhäällä
:D on iloinen hymö - Anonyymi
D:tarkoittaa jotain hauskkaa asiaa joka pitää ottaa huumorilla
- Anonyymi
Minusta se muistuttaa emojia ”😋” mutta kieli lipoo ylähuulta
- Anonyymi
Koska kieli on hiukan näkyvissä, emoji tarkoittaa hupaista vitsinvääntöä, jonka on tarkoitus saada vastaanottaja hekottelemaan. Jos kieli on kokonaan näkyvissä ja vielä pisaroita lisäksi, se tarkoittaa kielisuudelmaa, jonka tarkoitus on viedä vastaanottajalta jalat alta.
- Anonyymi
Siis en aivan ymmärrä😂 miten ihmiset on ollu täällä niinku joskus 2008...:)
- Anonyymi
:D on niinku kirjotettu tää emoji😂
(Ainaki niin oon ymmärtäny)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2727836Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka531924Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451475Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1601295Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal621234Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.171001Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62979- 75951
Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38932- 44871