Mitä tarkoittaa hymiö :d
Kävin netistä hymiösanakirjoja läpi mutten löydä. Nimim. Tiedosta kiitollinen.
Hymiö :d
15
10987
Vastaukset
- mää3
Mun mielestä se näyttää että on simmut ja suu. Ja on jäänyt vähäniinku ruokaa suupieleen :)
- mää4
d tarkoittaa että olet dorka
- mää3
ihankos totta tarkottaa dorkaa...voi meitä poloisia kun ei tietty oikein. Ihan punastun ja nolostun nyt...hi, hiii
- Anonyymi
Ayo
- kuunnelkaa mua :DDDDDDDD
Moi, tämä on esim hymiö :d ja tämä :D
- vastaaja piu pau
:D/:d = Todella iloinen
- ":D"
entä tää: ":D"
- Taaah
":D" = sarkastista naurua
- iku
Taaah kirjoitti:
":D" = sarkastista naurua
D on iloista naurua
- pöö
:d on niinku sillee et on iha neutraali hymy tai siis siin on niinku kieli siin ylhäällä
:D on iloinen hymö - Anonyymi
D:tarkoittaa jotain hauskkaa asiaa joka pitää ottaa huumorilla
- Anonyymi
Minusta se muistuttaa emojia ”😋” mutta kieli lipoo ylähuulta
- Anonyymi
Koska kieli on hiukan näkyvissä, emoji tarkoittaa hupaista vitsinvääntöä, jonka on tarkoitus saada vastaanottaja hekottelemaan. Jos kieli on kokonaan näkyvissä ja vielä pisaroita lisäksi, se tarkoittaa kielisuudelmaa, jonka tarkoitus on viedä vastaanottajalta jalat alta.
- Anonyymi
Siis en aivan ymmärrä😂 miten ihmiset on ollu täällä niinku joskus 2008...:)
- Anonyymi
:D on niinku kirjotettu tää emoji😂
(Ainaki niin oon ymmärtäny)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488