Mitä tarkoittaa hymiö :d
Kävin netistä hymiösanakirjoja läpi mutten löydä. Nimim. Tiedosta kiitollinen.
Hymiö :d
15
10775
Vastaukset
- mää3
Mun mielestä se näyttää että on simmut ja suu. Ja on jäänyt vähäniinku ruokaa suupieleen :)
- mää4
d tarkoittaa että olet dorka
- mää3
ihankos totta tarkottaa dorkaa...voi meitä poloisia kun ei tietty oikein. Ihan punastun ja nolostun nyt...hi, hiii
- Anonyymi
Ayo
- kuunnelkaa mua :DDDDDDDD
Moi, tämä on esim hymiö :d ja tämä :D
- vastaaja piu pau
:D/:d = Todella iloinen
- ":D"
entä tää: ":D"
- Taaah
":D" = sarkastista naurua
- iku
Taaah kirjoitti:
":D" = sarkastista naurua
D on iloista naurua
- pöö
:d on niinku sillee et on iha neutraali hymy tai siis siin on niinku kieli siin ylhäällä
:D on iloinen hymö - Anonyymi
D:tarkoittaa jotain hauskkaa asiaa joka pitää ottaa huumorilla
- Anonyymi
Minusta se muistuttaa emojia ”😋” mutta kieli lipoo ylähuulta
- Anonyymi
Koska kieli on hiukan näkyvissä, emoji tarkoittaa hupaista vitsinvääntöä, jonka on tarkoitus saada vastaanottaja hekottelemaan. Jos kieli on kokonaan näkyvissä ja vielä pisaroita lisäksi, se tarkoittaa kielisuudelmaa, jonka tarkoitus on viedä vastaanottajalta jalat alta.
- Anonyymi
Siis en aivan ymmärrä😂 miten ihmiset on ollu täällä niinku joskus 2008...:)
- Anonyymi
:D on niinku kirjotettu tää emoji😂
(Ainaki niin oon ymmärtäny)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562