KLM "tarjous"

Tellustelija

Hei!

Onko kukaan muu huomannut KLM:n sivuilla olevaa tarjousta kaukokohteisiin? Ilmeisesti jokin bugi varausjärjestelmässä, mutta ainakin Singaporeen lienee vieläkin lentoja myytävänä 325€ menopaluu. Lisäksi kai vastaavat "tarjoukset" on olleet Hong Kongiin ja Manilaan(!).

Itse varasin lennot sunnuntaina tuohon hintaan, ja ainakin tällä hetkellä liput on olemassa (saa nähdä alkavatko soittelemaan perään, kun huomaavat mokansa...?). Jos alkavat peruuttelemaan, niin vetoan varmasti "hyvässä uskossa" tehtyyn ostoon. Finskillähän on parhaillaankin tarjous Mumbaihin 340 euroa, niin miksei tuommoinenkin voi olla olemassa...

Pallontallaajilla oli aktiivinen keskustelu asiasta, mutta se sivusto on nyt jostain syystä kiinni.

T:Tellustelija

26

7670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaustaja

      Ostin itselle kanssa lennot tuohon hintaan eilen. Olen menossa siihen hintaan, mitä ikinä sanovatkaan. Ostaisin toisetkin liput myöhemmälle jos olisi aikaa ja rahaa.

      • HankiEIämä

        Linkistä: affilid=clickdealer_20728

        Painu nyt vittuun siitä affiloimasta.


    • oli lentosi

      En löytänyt halpoja hintoja.

      Kyllä kyseessä on heidän ikioma nettibittineron virhe eli saavat kärsiä sen omissa nahoissaan.

      Kun tavaran on maksanut ja kaupasta ulos kävellyt niin milloin sinulta on tultu pyytämään lisää rahaa ostamien tuotteiden hintojen takia. Ei koskaan!

      • näinoli

        Eli matkoja on joillekin päiville ainkin singaporeen ja manilaan.. aika useillekin itseasiassa. !5.6 pitää olla suomessa. Aikasintaan lähtö 17.1. Perillä vähintään viiko, enintään kuukausi. Itsellä lennot 31.3-9.4. noille päiville tai lähipäiville ainakin löytyy.


      • olit

        Tarkistin uudestaan. "Tarjous" oli selvästi ollu virhe ja nyt se oli korjattu. Pahoittelen.


      • lennot
        näinoli kirjoitti:

        Eli matkoja on joillekin päiville ainkin singaporeen ja manilaan.. aika useillekin itseasiassa. !5.6 pitää olla suomessa. Aikasintaan lähtö 17.1. Perillä vähintään viiko, enintään kuukausi. Itsellä lennot 31.3-9.4. noille päiville tai lähipäiville ainakin löytyy.

        Samat lennot saa www.nwa.com sivuilta sata euroa halvemmalla, kun ne on USD hintoja. Itse varasin sitä kautta lennot Hong Kongiin. Hinta 214 euroa. Pienenä ongelmana siellä on että luottokortin omistajan osoite pitää olla USAssa, mut senkin pystyy ohittamaan. Laita oma katuosoite Suomessa, mutta osavaltio, zip koodi ja kaupunki USAssa. Tarvittaessa soita luottoyhtiöön ja pyydä heitä poistamaan osoitevarmennus. Tai vaihtoehtoisesti varaa Northwestin Kanada sivuilta.


      • lennoista vielä...
        olit kirjoitti:

        Tarkistin uudestaan. "Tarjous" oli selvästi ollu virhe ja nyt se oli korjattu. Pahoittelen.

        Tuossa kirjoitin juuri varauksesta nwa.com sivuilta. Tosiaan, nyt KLM on huomannut virheensä ja hinnat ovat "normalisoituneet". Tosin noin klo 12 oli vielä lentoja saatavilla jopa tuohon 214 euron hintaan. Toivottavasti monet ehtivät varauksensa tekemään ajoissa.


      • hetken tieto
        lennoista vielä... kirjoitti:

        Tuossa kirjoitin juuri varauksesta nwa.com sivuilta. Tosiaan, nyt KLM on huomannut virheensä ja hinnat ovat "normalisoituneet". Tosin noin klo 12 oli vielä lentoja saatavilla jopa tuohon 214 euron hintaan. Toivottavasti monet ehtivät varauksensa tekemään ajoissa.

        www.nwa.com sivulta saa vielä Hong Kongin lennot 25.4.-5.5. hintaan $316.81 . KLM sivun hinnat ovat jo nousseet.


    • Tellustelija

      ...on, siis miten yhtiö tulee kommentoimaan tapausta, tai saamaan sitten lippunsa peruttua. Asian kun saa melkoisen helposti julkiseksi ja varmasti joku Iltalehti tekisi päivän lööpit aiheesta. Sinänsä jännä, ettei ole jo tehnyt. Onko tämä siis pysynyt sittenkin näin pienen piirin tietona??? Itse ajattelin huomenissa soitella ja muinamiehinä kysellä lentoni statusta, että saa mielenrauhan. Kiinnostaisi muutenkin, etenkin saatavat lentomailit, koska ittellä on jo suht hilkulla vapaa lento eurooppaan. Tämänkin puolesta tää lento olis melkein lottovoitto!

      Olen siis (hitto meni ajatus näköjään sekas ekassa viestissä) menossa ensi kuun alussa Manilaan pariksi viikoksi. Onko ketään silloin sielläpäin? Itse kyllä ko. kylässä ihan turisti, eli pientä jelppiä ja vinkkejä voisi mielellään saada. Taitaa näitä pallontallaajia kommentoida täälläkin, kun luin läpi viestejä. Tietääkö kuka, mikä sivustossa mättää?

      T:Tellustelija

      ps. Ilmeisesti tosiaan KLM:lla korjaukset kovasti menoillaan, mutta enäänhän se ei haittaa...:)

      • flying blue

        Näistä tarjouslennoista saa vain 25% pisteet KLM kanta-asiakaskortille. Mutta itse aion liittyä Deltan skymiles ohjelmaan, joka myöntää myös näistä tarjouslennoista 100% pisteet.


      • lento Manilasta

        Boracaylle ja vietä kunnon rantaloma ;)

        t.kateellinen...


      • Manilaan
        lento Manilasta kirjoitti:

        Boracaylle ja vietä kunnon rantaloma ;)

        t.kateellinen...

        Miksi olla kateellinen kun voit itse vieläkin varata lennot Manilaan hintaan 220 euroa. menet vaan www.nwa.com sivuille ja valitset maaksi Kanadan.


      • enää
        Manilaan kirjoitti:

        Miksi olla kateellinen kun voit itse vieläkin varata lennot Manilaan hintaan 220 euroa. menet vaan www.nwa.com sivuille ja valitset maaksi Kanadan.

        hinnat on normaalit = $1,719.43 Total Price et se juhla loppui siihen...


      • tarjouslennot
        enää kirjoitti:

        hinnat on normaalit = $1,719.43 Total Price et se juhla loppui siihen...

        Ei ole vielä. Ainakin Hongkongiin ja Singaporeen saa lentoja noin 320 USD. esim 22.-29.1. ja 7.-14.2.


      • Kong
        enää kirjoitti:

        hinnat on normaalit = $1,719.43 Total Price et se juhla loppui siihen...

        löytyy ainakin vielä halvalla. Mihin sieltä kannattaisi lähteä rantalomailemaan ja millä lentoyhtiöllä pääsisi edullisesti. Air Asia ei näköjään lennä sieltä.


      • Singaporesta
        Kong kirjoitti:

        löytyy ainakin vielä halvalla. Mihin sieltä kannattaisi lähteä rantalomailemaan ja millä lentoyhtiöllä pääsisi edullisesti. Air Asia ei näköjään lennä sieltä.

        lennä Singaporeen ja sieltä http://www.tigerairways.com/home/index.php
        esim Krabille.


      • muuten
        Singaporesta kirjoitti:

        lennä Singaporeen ja sieltä http://www.tigerairways.com/home/index.php
        esim Krabille.

        mutta Singaporeen ei näytä löytyvän edullisia lentoja mulle mahdollisille päiville, Hong Kongista pitäisi siis suunnata jonnekin.


      • Hongkongista
        muuten kirjoitti:

        mutta Singaporeen ei näytä löytyvän edullisia lentoja mulle mahdollisille päiville, Hong Kongista pitäisi siis suunnata jonnekin.

        Air Asia ja Tiger Airways lentää Macausta ja Shenzhenistä. Shenzheniin tarvit Kiinan viisumin, mut Macaoon et. Joten ei ole ongelmaa lentää Honkkarista halvalla jonnekin.


      • pokkana
        Manilaan kirjoitti:

        Miksi olla kateellinen kun voit itse vieläkin varata lennot Manilaan hintaan 220 euroa. menet vaan www.nwa.com sivuille ja valitset maaksi Kanadan.

        vaan että on "resident of Canada" (tai USA), ei kai tästä ole odotettavissa ongelmia...?


      • varaus...
        pokkana kirjoitti:

        vaan että on "resident of Canada" (tai USA), ei kai tästä ole odotettavissa ongelmia...?

        Valitse Kanada. Siellä menee helpommin Suomen katuosoite läpi. Itse tosin sain tehtyä varauksen USA sivuilta. Siihen en ota kantaa, voiko tulla hankaluuksia sen maavalinnan suhteen, mut mun luottoyhtiö sanoi et "väärän" osoitteen antaminen ei aiheuta mitään hankaluuksia maksuvaiheessa, jos lentoyhtiö vain hyväksyy veloituksen.


      • Tellustelija

        Hehe!

        Just tuli mailiin Flying Bluelta, että "January Sale starts Today..." No, johan se kunnon ale tais mennä jo ennen mainoskampanjan alkua... Vielä kehuvat, että "Generous by Nature". No, tämän kyllä allekirjoitan!

        http://afklnewsletter.com/v03_08/FB/index_fi.html

        T:Tellustelija


      • totta!
        Tellustelija kirjoitti:

        Hehe!

        Just tuli mailiin Flying Bluelta, että "January Sale starts Today..." No, johan se kunnon ale tais mennä jo ennen mainoskampanjan alkua... Vielä kehuvat, että "Generous by Nature". No, tämän kyllä allekirjoitan!

        http://afklnewsletter.com/v03_08/FB/index_fi.html

        T:Tellustelija

        olin juuri tekemässä varausta Hongkongiin 8.-23.3. kun systeemi ilmoitti kesken kaiken että huomaathan että hinta on muuttunut, ja onkin nyt tuhannen dollarin luokkaa..!!


      • Hongkongista
        muuten kirjoitti:

        mutta Singaporeen ei näytä löytyvän edullisia lentoja mulle mahdollisille päiville, Hong Kongista pitäisi siis suunnata jonnekin.

        Lennä Cebu pacificairilla vaikka Manilaan ja sieltä Boracaylle. Edulliset hinnat, uusi konekalusto ja helppo varata netistä.

        Tällaista matkaa itsekin olen kyttäilyt. Ensin halpa lento Hong Kongiin ja sieltä Cebulla tällä eteenpäin.

        http://www.cebupacificair.com/


    • Tellustelija

      Juuri Iltalehdessä uutinen, että lennot varanneet saavat pitää lentonsa. Itse maksoin siis 325 euroa, MANILA, HERE I COME!!!

      T:Tellustelija

    • LH400

      Tuosta kun otetaan satku pois hinnasta niin silloin puhutaan vasta halvasta lennosta jenkkeihin. Reilu neljäsataa itärannikon lennosta on nykyään aika peruskauraa sesongin ulkopuolella. Viimeksi pari viikkoa sitten New Yorkia myytiin alle 300 euron ja kyseessä ei ollut Norwegian vaan yhtiö jonka hintaan kuului laukku ruumaan ja ruokatarjoilu lennolla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe