Hei!
Tuli tässä maanantaina ohjelma teeveestä Vodkaturistit. Se käsitteli suomalaisten matkailua Pietariin/Leningradiin menneinä vuosina. Tosin se käsitteli asiaa vähän yksioikoisesti. Haluan vain täsmentää, että kaikki sinne matkustaneet eivät juoneet viinaa mielin määrin, käyttäneet prostituoitujen palveluja ym. ym. Kyllä matkalaisissa oli paljon myös lähes raittiita ja sellaisia jotka katsoivat paikallista kulttuuria, museoita ym. Ohjelma käsitteli Leningradin matkailua vain yhdestä näkökulmasta.
Vodkaturistit
2
965
Vastaukset
- Tellustelija
Niin, se näkökulma oli harkittu ja tahallinen. Ohjelman alussa sanottiin jotakuinkin, että se on komedisoitu dokumentti (eli siiskuin dramatisoitu dokumentti, muttei sinnepäinkään...). Tykkää sitten, tai ei.
Eli sellaisenaan siis juuri niinkuin pitikin, ei siihen muita näkökulmia ollut tarkoituskaan luoda. Niistä muista voisi sitten tehdä noita dramatisointeja, kuten on tehtykin.
T:Tellustelija
ps. Kuulin muuten, että ohjelma on jo lähetetty Venäjän TVssa jokin aika sitten. - minä123..,,
Aika mitättömältä tuo vaikutti. Puolet noista jutuista olin kuullut jo aiemmin. Mutta kuitenkin parempi kuin ei mitään.
Ehkä olisikin aika tehdä asiasta nyky-dokumentti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319