Hei
Olemme lähdössä Sousseen ja nyt kyselisin seuraavaa. Olemme varanneet Huoneistohotelli Port el Kantaouista huoneen mutta kannattaako vaihtaa huoneisto päähotelliin vai pysyä vaan varauksessamme. Onko kellään kokemusta tästä paikasta?
Sousse, Hotelli Kanta/Huoneistohotelli Kanta
4
2373
Vastaukset
- Kanta
Meillä oli Hotelli Kanta viime syksynä. Hotelli hyvä ja erittäin siisti. Meille kuului joko lounas tai päivällinen hintaan. Toisella viikolla tuli semmonen tunne että sitä samaa ruokaa syödään taas,joka kolmas pvä toistui samat ruoat. Pääruoan sai valita kolmesta eri annoksista. Positiivista oli että jälkiruokapöytä oli mahtava!
Jos sulla on huoneistohotelli niin voit vapaasti viedä ruokaa huoneeseen, sitä et voi tehdä jos asut Hotelli Kantassa.
ja et ole niin sidottu kellonaikaan kun päivällinen tai lounas tarjotaan.
ja aika tylsää myös syödä joka pvä samassa paikassa.
Jos asut huoneistohotellissa voit joko kokata itse tai käydä muualla myös syömässä....
eli mun mielestä huoneistohotellissa parempi!! - Palmu
Olen itse reissannut ky hotellissa viimeiset 7 vuotta ja ollut tyytyväinen. Itse suosittelen myös huoneistohotellin puolta... huoneet tilavat yksiö tai kaksio, yksiö myös tilava verrattuna hotellin huoneisiin.
Ollaan otettu aina aamiainen hotellin puolelta, runsas noutopöytä josta saa vatsan täyteen niin ei tarvitse heti alkaa kokkailemaaan tai etsimään ruoka paikkaa...- sofiane
makuasioita on yhta monta kun on ihmisia,molemmissa omat hyvat puolet,huoneisto hotellin huoneet on uusittuja ja todella viehattavia,saa myos liitettya aamiaisen lomaan,aamiainen on tosi kattava.Hotellin puolella puolihoito asiakkailla silloin ei tarvitse miettia missa syo ja mista elintarvikkeet ostaa,Port El Kantaouin alueella melko huonosti elintarvikkeita saatavilla.Molemmissa vaihtoehdoissa omat hyvat puolet tarjolla!
- hyvä aurinkomatkat.
olimme kolmekuukautta kanta hotellissa.jos haluat laittaa itse ruokaa pysy varauksessasi.kiva ,asiallinen ja rauhallinen paikka,lähellä kaikkea mitä tarvitset..terveisiä mahtaville oppaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833