Sousse, Hotelli Kanta/Huoneistohotelli Kanta

Kyselijä1

Hei
Olemme lähdössä Sousseen ja nyt kyselisin seuraavaa. Olemme varanneet Huoneistohotelli Port el Kantaouista huoneen mutta kannattaako vaihtaa huoneisto päähotelliin vai pysyä vaan varauksessamme. Onko kellään kokemusta tästä paikasta?

4

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanta

Meillä oli Hotelli Kanta viime syksynä. Hotelli hyvä ja erittäin siisti. Meille kuului joko lounas tai päivällinen hintaan. Toisella viikolla tuli semmonen tunne että sitä samaa ruokaa syödään taas,joka kolmas pvä toistui samat ruoat. Pääruoan sai valita kolmesta eri annoksista. Positiivista oli että jälkiruokapöytä oli mahtava!

Jos sulla on huoneistohotelli niin voit vapaasti viedä ruokaa huoneeseen, sitä et voi tehdä jos asut Hotelli Kantassa.
      ja et ole niin sidottu kellonaikaan kun päivällinen tai lounas tarjotaan.
      ja aika tylsää myös syödä joka pvä samassa paikassa.

Jos asut huoneistohotellissa voit joko kokata itse tai käydä muualla myös syömässä....

eli mun mielestä huoneistohotellissa parempi!!

• Palmu

Olen itse reissannut ky hotellissa viimeiset 7 vuotta ja ollut tyytyväinen. Itse suosittelen myös huoneistohotellin puolta... huoneet tilavat yksiö tai kaksio, yksiö myös tilava verrattuna hotellin huoneisiin.

Ollaan otettu aina aamiainen hotellin puolelta, runsas noutopöytä josta saa vatsan täyteen niin ei tarvitse heti alkaa kokkailemaaan tai etsimään ruoka paikkaa...

• sofiane

makuasioita on yhta monta kun on ihmisia,molemmissa omat hyvat puolet,huoneisto hotellin huoneet on uusittuja ja todella viehattavia,saa myos liitettya aamiaisen lomaan,aamiainen on tosi kattava.Hotellin puolella puolihoito asiakkailla silloin ei tarvitse miettia missa syo ja mista elintarvikkeet ostaa,Port El Kantaouin alueella melko huonosti elintarvikkeita saatavilla.Molemmissa vaihtoehdoissa omat hyvat puolet tarjolla!

• hyvä aurinkomatkat.

olimme kolmekuukautta kanta hotellissa.jos haluat laittaa itse ruokaa pysy varauksessasi.kiva ,asiallinen ja rauhallinen paikka,lähellä kaikkea mitä tarvitset..terveisiä mahtaville oppaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe