Viestintävirasto vaatii nimipalvelintiedot fi-domainin rekisteröinnissä. Mistä semmoiset saa, kun olisi tarkoitus vain varata domainnimi mahdollista joskus aloitettavaa yrityskäyttöä varten?
Entuudestaan on kotilaajakaista ja siinä tietty sähköposti, mutta ei kotisivuja.
Pitääkö minun siis ostaa erillinen domainin säilytys joltakulta iternetpalveluntarjoajalta siitä nimipalvelinten käyttöoikeudesta, vaikka en tässä vaiheessa tarvise rekisteröitävälle domainille sen paremmin www-sivuja kuin sähköpostiakaan?
mistä nimipalvelin
4
2780
Vastaukset
- nimipalvelimet
Ei tarvitse maksaa:
http://nettibisnes.info/ilmaiset-nimipalvelut-fi-domaineille/ - Sivuntekijä 9
Älkää menkö tuohon lankaan, että kaikki on ilmaisena yhtä hyvää kuin vähän tai vähän enemmän maksavana.
Ilmaiseksi ei saa yhtään mitään järkevää.
Kun sen jonnekin nimipalvelimelle rekisteröit, se on yleensä myös jatkossa se paikka, minne sivusikin laitat. Varmistu loppuun asti siitä millä hinnalla siellä sivujasi pidät, kuinka pitkäksi aikaa sitoudut kyseisen firman asiakkaaksi, mitä sieltä eroaminen sinulle maksaa jne.
Onko kyseisellä operaattorilla varmuuskopionti, sillä he tai sinä tai sivuntekijä voi kadottaa vahingossa kaiken mitä sivuilla on näkynyt.
Ilmaista ei ole vielä keksitty!! Jossain ne sen rahan asiakkaalta pois nyhtää.
Samoin ei aina ole helppoa saada edes domainia irti joltain palvelimelta, jos haluat vaihtaa opertaattoria.- voi olla hyvää
"Sivuntekijä 9" ei ilmeisesti ole perehtynyt asiaan: itse olen käyttänyt ilmaisia nimipalveluja jo pidemmän aikaa ilman ongelmia tai rahastetuksi tuloa.
Nimipalvelut ovat yksinkertainen automatisoitu juttu eikä niihin liity asiakaspalvelua. Siksi ilmaisiinkaan nimipalveluihin ei tarvitse liittyä pakollisia "sivukuluja" tai ongelmia.
On nimenomaan fiksua ottaa nimipalvelut jostain muualta kuin sivutila: niin kaikki langat saa pidettyä omissa hyppysissä eikä tarvitse kärsiä pitkään muiden epäluotettavuudesta.
- Täältäpä hyvinkin
Itse aikoinaan tilasin www.riekale.fi.
Sain vielä alennusta nopeasta maksusta.
Asiakkaana olen jo reilut toista vuotta ollut, eikä ole mitään huonoa sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562791
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541709Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501443- 711407
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3221292The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211- 1561016
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m62977Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25975