Passatissa 1,8 kone vm-99 on sellainen vika, että moottori sammuu kesken ajon yhtäkkiä. Pariin minuuttiin se ei tunnu saavan virtaa ollenkaan ja sitten lähtee taas käyntiin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Laakkosella ei löytynyt mitään vikakoodia, mistähän kiikastaa??
Passat sammuu kesken ajon
8
8099
Vastaukset
- vuosimalli 2007
Ei se ole harvinaista uusissakaan.Minulla on 2007.Auto sammuilee ja sähköt häviää tullakseen taas takaisin.Autoon on uusittu tolkuttomasti sähkö-osia ja viat yhä pysyy.Huollossa on jo nostettu kädet ylös.Seuraavaksi pitäisi vaihtaa kuulemma johtosarja.Ei perkele,kahdessa kuukaudessa yhdeksän kertaa korjaamolla.Taidan tästä suunnata Toyota Autotaloon.
- VW...
2.0 VW:N moottoristani meni sytytyspuola.Merkkiliikkeessä vikakoodi ei silloinkaan ilmoittnut autoon mitään vikaa.Auto nykii ja pätkii kunnes totaalinen stop.
- arska
VW... kirjoitti:
2.0 VW:N moottoristani meni sytytyspuola.Merkkiliikkeessä vikakoodi ei silloinkaan ilmoittnut autoon mitään vikaa.Auto nykii ja pätkii kunnes totaalinen stop.
Virtalukonpohja on petollinen ja leikkii välillä.
- lhp
kattopa konko virranjakajankansi halki.
- bensakorkki
Minun aiemmassa Passatissani oli bensatankin korkin pienet huohotireijät tukossa ja auto sammui 5-6 km ajon jälkeen ja lähti sitten taas käymään kuin ei mitään sammuakseen sitten kohta uudelleen.
- pätkii
mulla passat -99 nykii ja veto häviää sammuu kun bensamittari on lähellä punaista viivaa bensaa kumminkin on viel n.12l.nopeesti ku kaasuttaa niin jostain kuuluu suhaus
- preka
veikkaisin että nokkaakselin asennontunnistin viallinen
- preka
tai kampiakselin asennontunnistin viallinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830