Mikä järki, jollain on kirjotella toisten nimimerkkiä käyttäen ????? Mitä hauskaa siinä on?????
Täällä ilmeisesti joku esittää KIKKAA, MARJA 07, PAVEA, JA MINUAKIN PIPPURIA!!!
suolapurkkini missä olet...? tule apuun....suolaa tuon ihmisen haavoille joka meitä kiusaa...taitaa olla syvät haavat jostain tapahtumasta kun tykkää tämmöisestäkin pelleilystä!!!!!
toisten nim.varastanut
27
758
Vastaukset
- pojpo0ewoj
Kun et ole rekisteröinyt "pippuriasi" se ei ole sinun nimimerkkisi. Kuka vaan voi käyttää mitä vaan rekisteröimätöntä nimimerkkiä.
- vaan yhdellä nimimerkillä
Kitjottasit sinäkin pippuri vain yhdellä nimimerkillä. Sinä itse olet ollut Kikka, Blond Girl, pave. Ja se 38v. nainen myös.
- pippuri
vaan yhdellä nimimerkillä kirjoitti:
Kitjottasit sinäkin pippuri vain yhdellä nimimerkillä. Sinä itse olet ollut Kikka, Blond Girl, pave. Ja se 38v. nainen myös.
Oho...eipä tulisi mieleeni..
Kaikilla on kuiteskin "oma tyylinsä" kirjoittaa...mietippä joskus...katso kirjaimia ja mieti kun luet, kuinka asja sisältö tulee ulos!
esim.toisilla vain tärkeetä saada "v..utustaan " vaan ulos ja joillakin, oikeaa asiaa...
minäkin joskus "sain" jotain näiltä sivuilta, opin uutta kotikaupungistani mutta nyt ei kyllä ole mitään oikeaa asiaa ollut aikoihin. - pippuri
kyllä tuon tiedän, älä nyt ota niin vakavasti asiaa....olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin tuo varastaminen, anteeksi, epähuomioni!
- omahan on
pippuri kirjoitti:
kyllä tuon tiedän, älä nyt ota niin vakavasti asiaa....olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin tuo varastaminen, anteeksi, epähuomioni!
mokasi, yksinkertaista jos ymmärtää, sinulla ongelmia ymmärtämisessä?
Eivät uskalla rekisteröityä/käyttää rekisteröityjä nimimerkkejään.
- pippuri
miks pitää rekisteröityä ja laittaa tietonsa kaikkien nähtäväks.Ei uskalla rekiströityä ja pah! Juu ei uskalla ku karppe tulee ja vetää oikean koukun!hui! kerro se herneaivo?
- karppe150.
pippuri kirjoitti:
miks pitää rekisteröityä ja laittaa tietonsa kaikkien nähtäväks.Ei uskalla rekiströityä ja pah! Juu ei uskalla ku karppe tulee ja vetää oikean koukun!hui! kerro se herneaivo?
Räksytä siinä, mikä sun ongelmas oikein on? Miehen puutetta?
- .karppe150.
karppe150. kirjoitti:
mulla jo pelkkä vehe nostaa 150kg. että naama kii vai muurataanko se umpeen.
- oikea pippuri
karppe150. kirjoitti:
taas tuo toinen kirjoitti, joka haluu käyttää nim.pippuri.Jos joku hetken miettii kun katsoo miten hän kirjoittaa huomaa meidän kirjoituksissa eron.
Karppe hei, en kirjoittanut tuota edellistä, ivallista jne. Luulen että se kirjoittaja on MIES,elikkä hänellä ei ehkäpä miehen puutetta vaan naisen(ehkäpä)?? - sansuliini84
pippuri kirjoitti:
ei mullakaa näy muutaku oikee nimi ja ikä.. Kaikki muut saat itse estettyä!
Tuo on taas vain tota typerää kitinää... voi melkeenpä verrata mukuloihin jotka tappellee leluista.. Se oli mun lelu eka... eikä ku mun. Rekkaa niccis ni kukaan ei pääs sitä käyttämään.ei sätissä eikä täällä..!
Se lopettaa ainakin ton turhan kitinän! jos oot yhtää fiksu ni sä meet rekkaat niccis pippuri... pippuri kirjoitti:
Kuten kaikki nyt huomaa ei kukaan pysty kirjoittamaan minun nimimerkilläni.
On kyllä taas ihme uhoamista.
- ViestintäConsulting
Keskustelufoorumit on täysin rinnastettavissa raumalaiseen baari/pubi-elämään. Jokainen on olevinaan toinen toistaan sanavalmiimpi ja nokkelampi. Annetaan mielipiteitä asioista joista ei tiedetä yhtikäs mitään. Ja kun oikein on alhaisella koulutustasolla ja sivistyksellä varustettu yksilö kyseessä , niin otetaan kirosanat avuksi. Livenä tälläinen häirikkö ottaisi todennäköisesti nyrkit avukseen, huolimatta siitä että mahdollisuus saada itse turpiinsa häilyy mahdollisuutena ilmassa. Rekisteröikää hyvät ihmiset ne nimimerkkinne, jos olette niistä niin tarkkoja. Ette te rekisteröi. Ja syynä on se, että rekisteröityneenä on vastuussa kirjoitelmistaan. Kaikki osaavat yhdistää että kyseessä se tietty Pippuri (esimerkkinä vaan) ,joka on salessa banaaniosastonhoitajana ja harrastaa baareja ja biletystä sekä toivoo uudelta vuodelta alhaisempia kilonäyttöjä vaakaan. Siis kun ei ole rekisteröitynyt , niin on ihan turha rutista mistään "kaappauksista".
- Baliikki Kala
Siis asiahan on niin, että kaikki sanomasi pitää paikkansa. Kun kukaan ei tunne ketään ja voi vain arvailla mistä päin kaupunkia tuokin huuto tuli ja kuka se oli. Välillä on hervottoman hauskaa ja sitten taas joku toinen torvi tölväisi pahasti. Laji se on tämäkin. Käyttämääni nimimerkkiä Baliikki Kala on myös käyttänyt joku muu. Se ei ole rekisteröity joten se on jokaisen vapaasti käytettävissä. Ja mikä oli syy tämänkin viestin kirjoittamiseen... hohhoijaa
- oikea pippuri
Baliikki Kala kirjoitti:
Siis asiahan on niin, että kaikki sanomasi pitää paikkansa. Kun kukaan ei tunne ketään ja voi vain arvailla mistä päin kaupunkia tuokin huuto tuli ja kuka se oli. Välillä on hervottoman hauskaa ja sitten taas joku toinen torvi tölväisi pahasti. Laji se on tämäkin. Käyttämääni nimimerkkiä Baliikki Kala on myös käyttänyt joku muu. Se ei ole rekisteröity joten se on jokaisen vapaasti käytettävissä. Ja mikä oli syy tämänkin viestin kirjoittamiseen... hohhoijaa
asiaa kirjoitat, "välillä on hervottoman hauskaa.."
mutta sitten taas ei ole kun jotkut alkavat haukkumaan toisia ja kirjoittelemaan ns. rumia.
huumoria on kiva viljellä mutta ei alapää jutut välttämättä mielestäni kuulu tähän foorumiin vaan niille löytyy sivuja kyllä..taidan lopettaa kirjoittelemisen heti näin alkuun...jatkoja vain ja jää nähtäväksi kaunako ja mitä tuo toinen pippuri kirjoittelee..ei asiaa ainaskaan kuten ylhäällä on nähty!!! - suolapurkki
oikea pippuri kirjoitti:
asiaa kirjoitat, "välillä on hervottoman hauskaa.."
mutta sitten taas ei ole kun jotkut alkavat haukkumaan toisia ja kirjoittelemaan ns. rumia.
huumoria on kiva viljellä mutta ei alapää jutut välttämättä mielestäni kuulu tähän foorumiin vaan niille löytyy sivuja kyllä..taidan lopettaa kirjoittelemisen heti näin alkuun...jatkoja vain ja jää nähtäväksi kaunako ja mitä tuo toinen pippuri kirjoittelee..ei asiaa ainaskaan kuten ylhäällä on nähty!!!Älä välitä tosta häiriköstä ja jatka kirjoittamista entiseen tapaan. Tai sitten vaihdat nimimerkin. Oikean 34v pippurin tuntee suurinosa! Ei noin vähästä saa lannistua.
- oikea pippuri
suolapurkki kirjoitti:
Älä välitä tosta häiriköstä ja jatka kirjoittamista entiseen tapaan. Tai sitten vaihdat nimimerkin. Oikean 34v pippurin tuntee suurinosa! Ei noin vähästä saa lannistua.
ihmettelinkin missä olet kun et ole tullut minun apuun...kuinkas vanha "purkki "oletkaan?
On nyt kyllä hiukan semmoinen olo..että olen myllytetty.Valmis pataan heitettäväksi.
Eipä voi mitään, maku vähän hälvenee, mutta kuitenkin sitä makua löytyy...! - marja 07
oikea pippuri kirjoitti:
ihmettelinkin missä olet kun et ole tullut minun apuun...kuinkas vanha "purkki "oletkaan?
On nyt kyllä hiukan semmoinen olo..että olen myllytetty.Valmis pataan heitettäväksi.
Eipä voi mitään, maku vähän hälvenee, mutta kuitenkin sitä makua löytyy...!Kun, laittaa aavistuksen marjoja joukkoon.
- oikea pippuri
marja 07 kirjoitti:
Kun, laittaa aavistuksen marjoja joukkoon.
suosittelisit, esim. lihapataan?
- marja 07
oikea pippuri kirjoitti:
suosittelisit, esim. lihapataan?
karpaloa. Se se nostaa lihan aromit pintaan sopivasti suolalla ja pippurilla höystettynä. Kelpaa kyllä tarjota pavelle, kärrypojalle, talkkarille, kikkalle ja aivan kaikille paikalle tuleville.
Vaikka meiltä viedään Raumalta kaikki pois (RMJ poistuminen ei kyl miut haittaa)ni onhan meillä toisemme tällä palstalla! Monellako kaupungilla/kunnalla on näin hienot jutut päällä??!! Ei kellään, miun tietääkseni. Ei anneta kiusallaankaan kenenkään viedä tätä meiltä pois. - puska 07
marja 07 kirjoitti:
karpaloa. Se se nostaa lihan aromit pintaan sopivasti suolalla ja pippurilla höystettynä. Kelpaa kyllä tarjota pavelle, kärrypojalle, talkkarille, kikkalle ja aivan kaikille paikalle tuleville.
Vaikka meiltä viedään Raumalta kaikki pois (RMJ poistuminen ei kyl miut haittaa)ni onhan meillä toisemme tällä palstalla! Monellako kaupungilla/kunnalla on näin hienot jutut päällä??!! Ei kellään, miun tietääkseni. Ei anneta kiusallaankaan kenenkään viedä tätä meiltä pois.kiva lukea sun kirjoituksia. oletko ammatiltasi kenties kokki kun tunnet noin hyvin marjat yms.
hyvä että sut vihdoin vapautettiin sieltä makasiinien uumenista.
oon samaa mieltä kanssasi näistä jutuista, pääosin hauskoja ja kivoja juttuja täällä. mukava lukea hymy huulilla... taitaa olla aktiivisin kaupunkipalsta nykyään. - oikea pippuri
marja 07 kirjoitti:
Vaikka meiltä viedään Raumalta kaikki pois (RMJ poistuminen ei kyl miut haittaa)ni onhan meillä toisemme tällä palstalla! Monellako kaupungilla/kunnalla on näin hienot jutut päällä??!! Ei kellään, miun tietääkseni. Ei anneta kiusallaankaan kenenkään viedä tätä meiltä pois.hmm.enpä tiedä..eikös se ole enmmän jälkiruokiin?
kyllä vain lihapataa tarjoisin kaikille teille, palstalaisille...Marjan kanssa kokattaisiin, ja hyvää tulisi.Milloinka pata laitetaan porisemaan(voiko noin raumalla sanoa?) vai onko sillä valmistumisella joku oma sana?
Juu onhan meillä toisemme täällä...MEITÄ EI KUKAAN SAA KOSKAAN EROITTAA, IKUINEN TÄMÄ LIITTOMME ON...
PS. KARPALO/SUKLAA KASTIKE ON NAM.JÄÄTELÖN KANSSA!!!! - äimän käki
oikea pippuri kirjoitti:
hmm.enpä tiedä..eikös se ole enmmän jälkiruokiin?
kyllä vain lihapataa tarjoisin kaikille teille, palstalaisille...Marjan kanssa kokattaisiin, ja hyvää tulisi.Milloinka pata laitetaan porisemaan(voiko noin raumalla sanoa?) vai onko sillä valmistumisella joku oma sana?
Juu onhan meillä toisemme täällä...MEITÄ EI KUKAAN SAA KOSKAAN EROITTAA, IKUINEN TÄMÄ LIITTOMME ON...
PS. KARPALO/SUKLAA KASTIKE ON NAM.JÄÄTELÖN KANSSA!!!!0nks lihapata sun erikoinen? mä voisin kokata teille vaikka lapskoussia täällä pumpputien kyökissäni jos vaan maistuu.
Laittaisin siihen 3 kg lanttua, 1kg perunaa, n. 1,2kg sian lapaa tai muuta vastaavaa ruhon osaa, suolaa maun mukaan ja puoli desiä olutta.
Jos sopii niin mennään sen jälkeen vaiks seiskaan tuopposelle? - oikea pippuri
äimän käki kirjoitti:
0nks lihapata sun erikoinen? mä voisin kokata teille vaikka lapskoussia täällä pumpputien kyökissäni jos vaan maistuu.
Laittaisin siihen 3 kg lanttua, 1kg perunaa, n. 1,2kg sian lapaa tai muuta vastaavaa ruhon osaa, suolaa maun mukaan ja puoli desiä olutta.
Jos sopii niin mennään sen jälkeen vaiks seiskaan tuopposelle?pidä tuosta lapskoussista!!
minusta se on ihmeellistä ruokaa, en pidä mausta ja ulkonäkö on..hmmmmm. kauhee, ei ruokahaluja herättävä.voi tietenkin olla että makuun totun...
tai sitten en ole saanut kyllin hyvää sitä, vai voiko sitä tehdä eri ohjeilla? - marja 07
puska 07 kirjoitti:
kiva lukea sun kirjoituksia. oletko ammatiltasi kenties kokki kun tunnet noin hyvin marjat yms.
hyvä että sut vihdoin vapautettiin sieltä makasiinien uumenista.
oon samaa mieltä kanssasi näistä jutuista, pääosin hauskoja ja kivoja juttuja täällä. mukava lukea hymy huulilla... taitaa olla aktiivisin kaupunkipalsta nykyään.yks Rauman parhaimpia kokkeja. Vapa-aikanakin päivät pitkät vain kokkailen. AAARGHH... :-0
- Majuri Thompson
Asiahan on sillä tavalla,että kyseinen tapaus ei ole mitenkään ristiriidassa rikoslain pykäläin kanssa. Osanottoni kuitenkin puolestasi. Käsittääkseni sinä Pippuri olet oikein mukava nainen.
- oikea pippuri
harmittaa tuo, kun joku koittaa pilata maineen, ja minua harmittaa myös toisten puolesta, olisi kiva "oppia" vähän tuntemaan heitä jotka tänne kirjoittelee.. mutta kun hän, joku matkii, niin eipä siinä sitten heti tiedä onko asjalla " se oikea, pave, marja, jne" mutta, tämä nyt on pieni harmi tässä elämässä....ja eihän tänne pakko ole kirjoitella..... (ehkä joillakin on?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845