Mitä hienompi ja kalliimpi auto

Mamma Mia

sen parempi mies.
Näinkö on?
Onko siis miehen "sen jatke" auto?

62

1643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä täydellisempi auto, sitä varmemmin se on Ci!!!!

Pari vuotta sitten Vehossa asioidessa menin aikani kuluksi katsomaan Smartin, Coupea, aivan vain uteliaisuuttani.
      Heti tuli naismyyjä kysymään, sellainenko kenties minua kiinnostaisi.

Eii, ei, kyllä minä tarvitsen paljon isomman auton egoni ylösnostamiseen.
      Hinnaltaan se minikokoinen auto oli 38000 euroa, joten sillä rahalla sai jo oikeitakin autoja.

• Jermuxi tms...

Olisit sanonut sille, että : "Luin juttua suomi24:ssa tästä autoliikkeestä ja oli ihan pakko tulla ihmetteleen naismyyjää autokauppaan..." Ois siinä täti punoittanut ja alkanut hermostuneena valitteleen kiireitään ja sen jälkeen se olis olluna liimautuneena tietsikan ääreen...Ai, että mä pidän hyvistä käytännön piloista. Jes!

• on oltava....

Ja lisäksi jos mies vielä pukeutuu siististi omaa koulutusta ja omaa jonkinlaisen aseman yhteiskunnassa niin nekin kaikki ovat sen jatkeita.
      Hyvää illan jatketta sulle ja perheellesi.
      Ostakaa uusi lada niin kulli kasvaa mutta minä pysyn näissä kullinjatkeissa.

• missään tapauksessa

nyt ostetaan oikea jatke, ja se on Toyotan diesel-maasturi, hinta tippui tolkuttomasti.Fantastista, vihdoinkin sain sen mitä halusin.

• parempi mies/kö?

Enpä usko et nainen arvottaa miehen näin, jos nyt on tämän palstan ikähaarukassa. Kyllä tuolla nuorempana oli jotakin merkitystä. Mutta..mutta monelle miehelle se on hyvinkin kallis silmäterä, ja siinä pyyhkeilessä iltaisin kuluu aika uutisiin, ja untenmaille. Eikä mielellään ota ketätahansa kyytiinsä, ettei tule vaan roskia. Joskus entisessä elämässä koettua!

• Mamma Mia

mutta mies itse on sitä mieltä. Luulee olevansa tosi bossi, kun on iso rauta alla.

• Jermuxi tms...
        Mamma Mia kirjoitti:

mutta mies itse on sitä mieltä. Luulee olevansa tosi bossi, kun on iso rauta alla.

Mä ostan nopeita autoja nykyään ja se on hauskaa. Pikkuisella samaralla ei pääse samoille nopeuksille, joten se siitä. Ai niin, ennenkuin alkaa se iänikuinen tilanne-anal-lyysi Suomen nopeuksista, niin ei kiinnosta mua.
        Onnistujat ostaa sellaisia autoja, mitä ne haluaa.

• enään pitää paikkaansa

jos jollakin on allaan kallis auto niin ei se välttämättä hänen oma ole, tai siitä on rutosti osamaksuja vielä maksamatta, tai peräti pankkilainaa.
      Itselläni on mersu,eikä se mitenkään herätä ihmisissä mitään kummempia ihmettelyn aiheita.
      Se tosin jo vanha mutta nuorempi kuitenkin kuin minä, tuttavat kuin tietää,että en mikään rahamies ole niin ei ne mitään välitä.
      Onpahan mersu kun se on luja ja luotettava kulkuneuvo.
      Moni muu automerkki on paremmin varusteltu ja muutenkin komeampi, mersu on ihan tavallinen ja jopa vanhan aikainenkin.

• Mamma mia

että nyt kun autovero laski, niin kaikki kolme poikaani ja mieheni ovat kilvan vaihtamassa autojaan isompaan, kalliimpaan ja dieseliin.
        Herranjestas, kun pari vuotta vanhatkin ovat ihan hyviä ja kulkevat eteenpäin.

• ei kotoani olisi
        Mamma mia kirjoitti:

että nyt kun autovero laski, niin kaikki kolme poikaani ja mieheni ovat kilvan vaihtamassa autojaan isompaan, kalliimpaan ja dieseliin.
        Herranjestas, kun pari vuotta vanhatkin ovat ihan hyviä ja kulkevat eteenpäin.

niin kaukana kuin on niin laittaisin mopo auton.
        Niitä mopo autoja on diisseleitäkin ja olisi halpaa ajoa ja kaupungissa kun ei 40 km kovempaa saa ajaa niin sillä pysyisi liikennevirran mukana ihan hyvin.

• Kähmis

sitten ihan surkimus mieheksi? Kun reilu kolme vuotta sitten lapset muuttivat pois kotoa ostin 1200 €:n Opel Corsan vanhalta papalta. Ei sillä kai paljoa läyhistellä. Sotaväki-ikään on juuri kulkuneuvoni tulossa.
      Jo silloin ostaessani lupasin ajaa sillä vielä eläkkeelle, notta kertaalleen se pitää vielä katsastaakin.

Jos auton komeus on miehisyyden mitta, en yhtään ihmettele, että taas poikamiehenä kuleskelen:)

• ollaan kulettu

Mersulla, Alfa Romeolla ja Ifalla.
        Fiilis on ihan toinen kun on kunnon rauta alla, puhumattakaan niistä tsäbinöistä.Näin on.

• Kähmis
        ollaan kulettu kirjoitti:

Mersulla, Alfa Romeolla ja Ifalla.
        Fiilis on ihan toinen kun on kunnon rauta alla, puhumattakaan niistä tsäbinöistä.Näin on.

se fiilis parempi, jos on pakko autolla ajaa.

Pääsen työmatkat fillarilla, suksilla (perskeletto tätä talvea) ja kesällä jopa kajakilla, kun sekä asunto, että työpaikka ovat saman järven rannassa.
        Kun aamulla kuuden jälkeen lähtee kajakilla rasvatyynelle järvelle, siinä on mulle riittävästi fiilistä. Nykyään käytän autoa lähinnä silloin, kun on pakko.
        Ei silti; kyllä mulla on suunnitelmissa eläköityessä hankkia kiisselipaku. Peräloosteriin mahtuu harrastekamat ja hätätilassa siinä vaikka yöpyy.

Mielestäni auto valitaan käyttötarpeen mukaan.

• Siksi juuri

mitä hienompi auto sitä huonompi mies!

• kyl se on nii

et mies jolla on kunnon auto, niin se on vasta oikee mies, eikä mikää marjanpoimija.
        Kukaan ei voi väittää tähän vastaan, kaikkihan tämän tietävät.Ihan turha puheenaihe tämä.

• KunnonNainen55
        kyl se on nii kirjoitti:

et mies jolla on kunnon auto, niin se on vasta oikee mies, eikä mikää marjanpoimija.
        Kukaan ei voi väittää tähän vastaan, kaikkihan tämän tietävät.Ihan turha puheenaihe tämä.

Miksi niin mies haluaa jotain upeaa ja kaunista autoa, jonkun jatkeeksi?
        Minä ainakin olen aina halunnut ajaa kaunista, sulavaa, menevää ja merkikästä autoa. Edelleen ja vielä tässä iässä. Kyllähän se egoa kieltämättä hivelee kun on oikea auto ajettavana.
        Mieluimmin vielä pitäisin kahta autoa. Talvella jykevämpi peli ja kesällä vaikkapa menevä avoauto rättikatolla.
        Ihan harmittaa, että miks aina mies ja auto?

• vaikka miehet
        kyl se on nii kirjoitti:

niin luulevat!

• joku
        vaikka miehet kirjoitti:

niin luulevat!

lohtu TÄYTYY heillekkin suoda. :)

• KunnonNainen55 kirjoitti:

Miksi niin mies haluaa jotain upeaa ja kaunista autoa, jonkun jatkeeksi?
        Minä ainakin olen aina halunnut ajaa kaunista, sulavaa, menevää ja merkikästä autoa. Edelleen ja vielä tässä iässä. Kyllähän se egoa kieltämättä hivelee kun on oikea auto ajettavana.
        Mieluimmin vielä pitäisin kahta autoa. Talvella jykevämpi peli ja kesällä vaikkapa menevä avoauto rättikatolla.
        Ihan harmittaa, että miks aina mies ja auto?

tästä elämästä pitäisi nauttia, eikä ajatella, että laitampa sukan varteen jotain,vanhuuden varalle!

Mä taidan hankkia kesäksi oikein rättärin, siinä on vielä loistavan ilmavat penkit, jotka kuivuvat nopeasti jos katto jää sulkematta ennen sadetta.
        Lisäksi siinä on loistava jousitus mökkitielle, toisin kuin sporttisissa avoautoissa, pl.jenkit, jotka ovat luku sinänsä, eikä istu minun statukseen.

• Siinähän se

kaikkien miesten unelmien toive, siitä voi moni poika haaveilla.
      Ei ole naisista puutetta.

• Mamma Mia

että kun vähän pienemmälläkin poverilla pääsis eteenpäin.

• HÖH?
        Mamma Mia kirjoitti:

että kun vähän pienemmälläkin poverilla pääsis eteenpäin.

Mitä tekee power-autolla jolla ei täällä saa edes ajaa täysillä!

• autolla ajaa
        HÖH? kirjoitti:

Mitä tekee power-autolla jolla ei täällä saa edes ajaa täysillä!

paljon pidempään kuin pienellä.
        Vai mitä sanot siihen kun eräällä tutulla taksimiehellä oli ja on edelleenkin mersu, edellisellä ajoi miljoonan täyteen kunnes uudempaan vaihtoi.
        Kyllä jollain pikku kotterolla ei tarvi haaveillakkaan,että pääsisi edes puoleen tuosta.

• vaan LAATU!
        autolla ajaa kirjoitti:

paljon pidempään kuin pienellä.
        Vai mitä sanot siihen kun eräällä tutulla taksimiehellä oli ja on edelleenkin mersu, edellisellä ajoi miljoonan täyteen kunnes uudempaan vaihtoi.
        Kyllä jollain pikku kotterolla ei tarvi haaveillakkaan,että pääsisi edes puoleen tuosta.

Vain juntti luulee muuta!

• se on

romanttinen, saa istua likekkäin.

• kaksi..
        se on kirjoitti:

romanttinen, saa istua likekkäin.

-kymppinen kuskina. ;)

• sohviliini

...huomannut, että mitä komeammalla ja uudemmalla autolla ajelen, sitä kohteliaampia ovat miehet ja sitä leveämmän hymyn saan...

• sohviliini

..kummaa kateellisten narinaa noista autoista. Minusta on komeaa, kun komea mies ajaa uudella, komealla autolla ja sellaisilla itsekin mieluummin... hmmm... ajelen...

• Minä ajelen päivittäin Essolle 91-mallisella Tojota Carinalla, ja tunnen olevani kovasti miehekäs mies. Naisetkin hymyilevät minulle ihan aidosti, sillä juttelen heille aina mukavia.

Autoni on vielä niin hyvässä kunnossa, että ei minun tarvitse vuosiin mennä autokauppaan. Voin siis käyttää rahani mukavampiin asioihin kuin ruostuvaan autoon.

• Toyotalla

pikku kirjoitusvirhe, eipä siinä mitään, menköön läpi.

• Toyotalla kirjoitti:

pikku kirjoitusvirhe, eipä siinä mitään, menköön läpi.

jos ajo päättyy päin kalliota, niin lukeekin:"Kojota Torolla".;)

• henrii
        emw34 kirjoitti:

jos ajo päättyy päin kalliota, niin lukeekin:"Kojota Torolla".;)

taitaa uuden nimi olla, savoksi nykyään.

• sitä munattomampi

mies:-P

• päinvastoin

mitä halvempi auto, sitä munattomampi mies, sorry.

• ensimmäiseksi

miten mies asuu, miten panostaa viihtyvyyteen, omaan vaatetukseen ja auto on sivuseikka.
        Pää asia autolle on mielestäni sen toimivuus.

• kaiken tuon kyllä autosta n...
        ensimmäiseksi kirjoitti:

miten mies asuu, miten panostaa viihtyvyyteen, omaan vaatetukseen ja auto on sivuseikka.

kun se on miehelle niin tärkeä vempain.

• Miehelle on auto
        kaiken tuon kyllä autosta n... kirjoitti:

kun se on miehelle niin tärkeä vempain.

kuin Jumala, muusta ei ole väliä. Sitä puunataan, kiillotetaan, huolletaan, ja trimmataan.

• sinullekin on,
        päinvastoin kirjoitti:

mitä halvempi auto, sitä munattomampi mies, sorry.

OIKEA MIES ei tarvitse autoa,hän PYÖRÄILEE JA JUOKSEE ja jaksaa käyttää sitäkin elintä minkä itse korvaat kalliilla autollasi;D

• mitä tekee
        ensimmäiseksi kirjoitti:

autoilla joilla Suomessa ei edes voi ajaa täysillä!

• tosi asia

kuitenkin ole se,että auto näilläkymmenillä ostetaan sen käyttötarkoituksen mukaan.
      Joku ostaa paketti auton kun tarvii sellaisen ja toinen farkun kun sellaisen tarvii, jos tosiaan haluaa elvistellä autollaan niin silloin pitää sellainen hankkin, jokaisella on omat käyttö tarpeet.

• niinhän sitä luulis

ainakin tavis mammelit tai pappelit.

• sitä parempi mies
        niinhän sitä luulis kirjoitti:

ainakin tavis mammelit tai pappelit.

ainakin minun mielestäni.
        T.Hieno rouva

• Mersu hieno?
        sitä parempi mies kirjoitti:

T.Hieno rouva

Minulla on musta ja nahka sisustus, beige.

• kova vehje
        sitä parempi mies kirjoitti:

T.Hieno rouva

tekee miehen. Tietenkin.Katellaan.Millanen saadaan.

• että kova vehje
        kova vehje kirjoitti:

tekee miehen. Tietenkin.Katellaan.Millanen saadaan.

tekee miehen. Tietenkin. Joo katellaan.

• katson autoakin
        että kova vehje kirjoitti:

tekee miehen. Tietenkin. Joo katellaan.

Ei sytytä ei peltikopperot. Naisena ajan itse tyylikästä autoa. Toivon, että mieskin tekee niin. Kyllä laatuautot/kalliit sytyttävät. Sorry vaan, niin on.

• Sinimarjanen

auto, jos on hyvin huollettu ja siistinä
      pidetty kertoo myös paljon omistajasta.
      Minulle auto ei ole ollut koskaan ns. tärkeä,
      mutta mökki matkailussa ja yleensä reissutessa
      välttämätön. Useinkin perillä voi kulkuyhteydet olla huonot.

Joten ei se minusta ainakaan se auto ole se
      mikä miehen tekee.:)

• Eihän se auto miestä tee, mutta jos mies teköö auton. Tuas omas työssäni välihin tuntuu notta on täs tainnu tulla auto tehtyä.
        Hyvä auto soon ittelläniki, sellaanen riittävän pitkäperäänen tua henkilöbiili, ei vaan tule sillä juurikaan ajeltua. Tualla talliis patterinvierees seisoo joutilaana. Mitä se ny on ollu kolomisen vuotta ja kilometrejä ei oo kertyny ku alta kymmenentatuhatta. Ei oikein innosta tua sunnuntaiautoolu, polkupyörästä nautin palijonki enempi. Kesääsin ajelen myös moottoripyörällä. Kesällä on kivaa ajella polkupyörällä, siinä ohojaustangoos on sellaanen pieni kori kiinni mihinä Tiitu pikkuunen istuu ja kattoo maantietä ja luonnonihmeitä.
        Jos sattuu sellaanen onnenkantamoonen jotta orava juoksoo tien ylitte niin kyllä Tiitu kattoo tarkkahan notta minne se oikeen hävis.
        Mä oon Tiitulle sanonu notta siellä ny sun serään emäntä tais mennä virkamatkoollansa ja kauhia kiires päällä. Mielehnäänsä tarpehelliset ja kovasti tärkiät asiat, sillä se nuan kovaa meni. Tiitu kattoo mua olokansa ylitte silimihin jotta oonko mä tosissani ja olikoos se oikiasti serään emäntä. No joo me nautitahan Tiitun kans tällaasesta ja halapaa huvia se onki ja tervehellistä. Moon saanu auton porinoosta ihan tarpeekseni ja niiren kyytiä aivan riittämihin.
        terv. seppä ja kovasti sukulaasrakas pieni Tiitu-kani täältä meirään kotoa.

• sohviliini
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Eihän se auto miestä tee, mutta jos mies teköö auton. Tuas omas työssäni välihin tuntuu notta on täs tainnu tulla auto tehtyä.
        Hyvä auto soon ittelläniki, sellaanen riittävän pitkäperäänen tua henkilöbiili, ei vaan tule sillä juurikaan ajeltua. Tualla talliis patterinvierees seisoo joutilaana. Mitä se ny on ollu kolomisen vuotta ja kilometrejä ei oo kertyny ku alta kymmenentatuhatta. Ei oikein innosta tua sunnuntaiautoolu, polkupyörästä nautin palijonki enempi. Kesääsin ajelen myös moottoripyörällä. Kesällä on kivaa ajella polkupyörällä, siinä ohojaustangoos on sellaanen pieni kori kiinni mihinä Tiitu pikkuunen istuu ja kattoo maantietä ja luonnonihmeitä.
        Jos sattuu sellaanen onnenkantamoonen jotta orava juoksoo tien ylitte niin kyllä Tiitu kattoo tarkkahan notta minne se oikeen hävis.
        Mä oon Tiitulle sanonu notta siellä ny sun serään emäntä tais mennä virkamatkoollansa ja kauhia kiires päällä. Mielehnäänsä tarpehelliset ja kovasti tärkiät asiat, sillä se nuan kovaa meni. Tiitu kattoo mua olokansa ylitte silimihin jotta oonko mä tosissani ja olikoos se oikiasti serään emäntä. No joo me nautitahan Tiitun kans tällaasesta ja halapaa huvia se onki ja tervehellistä. Moon saanu auton porinoosta ihan tarpeekseni ja niiren kyytiä aivan riittämihin.

..sieltä Pohojanmaalta, kyllä nuo ovat lystikkäitä nuo sinun tarinasi. Mielikuva syntyy sellaisesta idyllistä, mutta jostain syystä tuntuu, ettei kaikki olekaan ihan totta. Taidat olla vaan sellainen kynäniekka, joka tykkää murteella herkuttelusta. Mutta hauska noita tarinoitasi on lukea. Lisää, kiitos, kun kiireiltäsi ehdit. :-))

• RosaLiiin

Eihän se auto miestä tee, mutta jos mies teköö auton. Tuas omas työssäni välihin tuntuu notta on täs tainnu tulla auto tehtyä.

...Eihän se auto miestä tee
        ...mutta mies "tekee" auton.

On niin, niin kiva ja ihana asia jos on semmonen mies, joka huolehtii naisen autossa kaikesta, renkaiden vaihdosta ja huolloista ja muista remonteista.
        Ainakin vihjaisee, että nyt olisi korkea aika tehdä sitä ja sitä...
        Lämpimästi kehun aina miestä ja autoa kun kaikki pelaa. Tarvitsee vain tankata, pestä silloin tällöin, käyttää katsastuksessa ja sen kun vaan ajelet.

• sohviliini kirjoitti:

..sieltä Pohojanmaalta, kyllä nuo ovat lystikkäitä nuo sinun tarinasi. Mielikuva syntyy sellaisesta idyllistä, mutta jostain syystä tuntuu, ettei kaikki olekaan ihan totta. Taidat olla vaan sellainen kynäniekka, joka tykkää murteella herkuttelusta. Mutta hauska noita tarinoitasi on lukea. Lisää, kiitos, kun kiireiltäsi ehdit. :-))

Iltaa vaan Sohviliini Sinulle!
        Eikö keisarilla ookkaan uusia vaattehia?? Eikö ookkaan mitään lasivuorta?? Tai mitä joulupukin naamarin alla on. Mitä siellä Sohviliini Sun mielestasi pitääs olla?? Onko siellä maan ja taivahan väliis leijaaleva utuolento?? Vai onko siellä ajatteleva tunteva ihiminen, sellaanen ku Sinä ja minäki ollahan?? Sellaanen tavallinen, eretyväänen ihiminen?? Voiko sitä naamaria erees riistääkkään joulupukiilta pois?? Jos se saa olla paikoolansa niin se takaa sen leikin jatkuvuuren. On Tiitu pikkuunen, samoon ku seppäki ihan totta. Ihan samanlaasta lihaa ja verta ku kaikki nua muukki ja se 80 vuotta vanha polkupyöräki löytyy, se kori mihinä Tiitu istuu on kans tualla varastos talavisäilytykses. Kaikki olemas ja käsiin kosketeltaviis olevia asioota. Meirän ihimisten sanaat vaan häviöö ja huomenna niitä ei enää kukaan muista. Eikä ne niin tärkeetä erees ookkaan. Tärkiämpää on se "äänensävy" kuinka ne sanotahan, se henki niis kirijaamis, se muistetahan. Kaikki sanat on jo varmahan sanottu ja monehen kertahanki, pitää olla sellaanen kullanhuuhtoja, ainaanen etsijä, sellaanen järijestäjä. Ensin hajootetahan ja aletahan järijestämähän tavallisia sanoja uurestansa ja uusihin paikkoohin, niistä ne tuloo, tarinat. Soon justihin samoon ku sellaasella puunikkarilla, ku siinähän se konsti onki ku pitää tietää notta mihinä kohtaa ne lastut siinä puussa kasvavat. Ne ku oppii löytämähän niin lopputuloos on varmasti hyvä ja vaikka ny kauha palijastuu sieltä puun sisältä ihan ittestänsä.
        Elä Sä Sohviliini vaari mun päätäni pölkylle mun sanomisistani, luet vaan. Jos kulukukoira laitetahan häkkihin niin se menehtyy siellä pian, sen pitää saara juosta ja olla vapaa. Tuuli tuuloo mistä se tahtoo sinä kuulet sen äänen......jne..
        terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirään kotoa.

• sohviliini

Iltaa vaan Sohviliini Sinulle!
        Eikö keisarilla ookkaan uusia vaattehia?? Eikö ookkaan mitään lasivuorta?? Tai mitä joulupukin naamarin alla on. Mitä siellä Sohviliini Sun mielestasi pitääs olla?? Onko siellä maan ja taivahan väliis leijaaleva utuolento?? Vai onko siellä ajatteleva tunteva ihiminen, sellaanen ku Sinä ja minäki ollahan?? Sellaanen tavallinen, eretyväänen ihiminen?? Voiko sitä naamaria erees riistääkkään joulupukiilta pois?? Jos se saa olla paikoolansa niin se takaa sen leikin jatkuvuuren. On Tiitu pikkuunen, samoon ku seppäki ihan totta. Ihan samanlaasta lihaa ja verta ku kaikki nua muukki ja se 80 vuotta vanha polkupyöräki löytyy, se kori mihinä Tiitu istuu on kans tualla varastos talavisäilytykses. Kaikki olemas ja käsiin kosketeltaviis olevia asioota. Meirän ihimisten sanaat vaan häviöö ja huomenna niitä ei enää kukaan muista. Eikä ne niin tärkeetä erees ookkaan. Tärkiämpää on se "äänensävy" kuinka ne sanotahan, se henki niis kirijaamis, se muistetahan. Kaikki sanat on jo varmahan sanottu ja monehen kertahanki, pitää olla sellaanen kullanhuuhtoja, ainaanen etsijä, sellaanen järijestäjä. Ensin hajootetahan ja aletahan järijestämähän tavallisia sanoja uurestansa ja uusihin paikkoohin, niistä ne tuloo, tarinat. Soon justihin samoon ku sellaasella puunikkarilla, ku siinähän se konsti onki ku pitää tietää notta mihinä kohtaa ne lastut siinä puussa kasvavat. Ne ku oppii löytämähän niin lopputuloos on varmasti hyvä ja vaikka ny kauha palijastuu sieltä puun sisältä ihan ittestänsä.
        Elä Sä Sohviliini vaari mun päätäni pölkylle mun sanomisistani, luet vaan. Jos kulukukoira laitetahan häkkihin niin se menehtyy siellä pian, sen pitää saara juosta ja olla vapaa. Tuuli tuuloo mistä se tahtoo sinä kuulet sen äänen......jne..
        terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirään kotoa.

..viisaista sanoistasi. Enpä pohdi enää, mikä on totta, nautin vaan mukavista tarinoistasi.
        Lämpimiä terveisiä sinulle ja Tiitulle. Elellään lupsakkaasti!

• Pirre*

Mistähänpäin tuo nyt sen parempi oisi, - ennen se oli niin mitä parempi auto sen köyhempi mies :)

Mutta ei kai se enää tässä iässä päde, tuokaan sanonta..

Jotainhan se kertoo, mutta eipä tulisi pieneen mieleenikään auton perusteella miestä valita; joskus tosin olen herjana heittänyt ja totisella naamalla että mersu se olla pitää - taisi mennä todesta..:))

• arvot

Nuorena, eräässä inskon koulutustilaisuudessa oli ilmeistä yhtälö:
      Miehen pätevyys = auton konepellin pinta-ala x moottoriteho.

Silloin minun täytyi köyhänä, perheeni yksin elättäjänä, tyytyä heikompaan osaan.

Myöhemmin, kun talous ei enää ollut rajoittavana tekijänä, ei auto enää ollutkaan tärkeä.

Kun sen ferrarin voisi nyt ostaa niin ajelen 9-vuotta vanhalla, pienehköllä sitikalla.
      Siinä on minun "jatkeeni".

• Hässe

parkkipaikalla kaksi autoa. Toinen kai sitten hieno ja toinen ei. Sillä toisella -vanhemmalla ja kai sitten yleisen mittapuun mukaan huonommalla hirvityksellä -tulee lähdettyä paljon useammin liikenteeseen.
      Sitä parempaa (?) joutuu pitämään naisväen takia. Eivät suostu kuin hätätilanteessa tuohon kotteroon mukaan.

Mitä parempi ja kalliimpi auto sen ............ nainen?????

Mitä minun pitäisi(?) ajatella? Omasta mielestäni en ajattele aiheesta sen enempää. Olkoon kaksi autoa jos massi kestää.

• Kaivanto

että mitä vaivattomampi ajopeli MINULLA, sitä parempi mies.

Auto on keksitty naisen elämää helpottamaan. Siirtelemään naista koirineen päivineen pisteestä A pisteeseen B ja takaisin, turvallisesti. Naisen ei kuulu tehdä mitään muuta kuin ajaa ja tankata. Sellainen on hyvä mies.

• Meillä vaimo vihjaa, pitäiskö käydä tankilla, kun 'mittari'(at) näyttä et pääsee vaan 140 km., tjn.

Vastaplveluksi hän sitten ajaa mun kanssa ja kertoo tärkeimmät asiat, mitä ja miten pitää liikenteessä toimia.

Meillä, mulla on se kolmos-auto ja vaimo/lapset ajelee turvallsemmilla uudemmilla/isommilla autoilla.

Mä kyllä mitään jatkoja tartte, mä pärjään kun teen paljo menttaali harjoituksia!:))

• Kaivanto
        emw34 kirjoitti:

Meillä vaimo vihjaa, pitäiskö käydä tankilla, kun 'mittari'(at) näyttä et pääsee vaan 140 km., tjn.

Vastaplveluksi hän sitten ajaa mun kanssa ja kertoo tärkeimmät asiat, mitä ja miten pitää liikenteessä toimia.

Meillä, mulla on se kolmos-auto ja vaimo/lapset ajelee turvallsemmilla uudemmilla/isommilla autoilla.

Mä kyllä mitään jatkoja tartte, mä pärjään kun teen paljo menttaali harjoituksia!:))

entisen aviomieheni kopio! Hah!

Jatketaan. Siis mentaaliharjoituksia.

• arvot

Meillä vaimo ei välitä tippaakaan itse autosta.
        Nykyisen väri hierti sielua alkuun.

Hänelle riittää se että minä hoidan kuljetukset hänen tarpeidensa mukaisesti.

Ei viitsinyt pitää korttiaankaan voimassa.

Ei ole tullut sanomista vaikka yleisen mittapuun mukaan tämä nykyinen ( auto ) on jo iäkäs eikä esteitä parempaan siirtymiselle olisi.

Hyvää miestä minusta ei saa muuten kuin vaimon hankkimalla ajokortilla.
        Tosin, ei hän ajellut itse korttiaikaankaan.

• Kaivanto kirjoitti:

entisen aviomieheni kopio! Hah!

Jatketaan. Siis mentaaliharjoituksia.

sellaisen kultakimpaleen menemään!

Mä kun en tahtos millään tai tulis juttuun, enkä tahtoiskaan, että ja tuota, jos vaikka vaimo, ottais ja lähtis, jättäis mut.;((

On se vaan niin kiva muuten. Eilenkin lähti töiden jäleen avantoon(??)uimaan ja lähtiessä katso mun rahapussista olisko siellä mitään!; ettei tarvitse pikapankilla käydä.

Tuli sitte kotiin tultua oikein polvelle istumaan, kun 'satuin' olemaan tässä koneella ja antoi suklaavanukaspurkin ja pikkulusikan.

Sanoi: "kyllä sää nyt varmaan tykkäät musta aikas paljon, kun toin sulle vanukasta, niin ja muistin vielä ne suolakurkutkin tuoda".:))

Voiko sitten olla tykkäämättä, kun oikein vanukasta ja suolakurkkuja, ihan mua varten??:))

Niin ja tää on pääpiirteissään aivan tosi tapaus.

On hän muutoinkin mun makuun, ei sen puoleen.

jk. Arvaapa, mikä oli tänä aamuna yks puheenaihe, kun hän oli töihin lähdössä?
        Auto tarttis tänään varmaan tankata, niin ja se eilinen viiskymppiä, siitä jäi vaan reilu kymppi, pitää poiketa pikapankilla!:))

• Kaivanto
        emw34 kirjoitti:

sellaisen kultakimpaleen menemään!

Mä kun en tahtos millään tai tulis juttuun, enkä tahtoiskaan, että ja tuota, jos vaikka vaimo, ottais ja lähtis, jättäis mut.;((

On se vaan niin kiva muuten. Eilenkin lähti töiden jäleen avantoon(??)uimaan ja lähtiessä katso mun rahapussista olisko siellä mitään!; ettei tarvitse pikapankilla käydä.

Tuli sitte kotiin tultua oikein polvelle istumaan, kun 'satuin' olemaan tässä koneella ja antoi suklaavanukaspurkin ja pikkulusikan.

Sanoi: "kyllä sää nyt varmaan tykkäät musta aikas paljon, kun toin sulle vanukasta, niin ja muistin vielä ne suolakurkutkin tuoda".:))

Voiko sitten olla tykkäämättä, kun oikein vanukasta ja suolakurkkuja, ihan mua varten??:))

Niin ja tää on pääpiirteissään aivan tosi tapaus.

On hän muutoinkin mun makuun, ei sen puoleen.

jk. Arvaapa, mikä oli tänä aamuna yks puheenaihe, kun hän oli töihin lähdössä?
        Auto tarttis tänään varmaan tankata, niin ja se eilinen viiskymppiä, siitä jäi vaan reilu kymppi, pitää poiketa pikapankilla!:))

menemään. Minä niin tein, mutta en anna sitä neuvoa muille. Etteivät tule sitten syyttelemään jos alkaakin kaduttaa. - Mutta minenoo katunu. Tuntomerkit pätee yhä, vaikka lisää kerroit...

• Otto-Vaan

Minulla ei ole ollut koskaan uutta ja hienoa autoa.

Keskivertaisten "jatkeita" vain.

Viisi aika kulunutta ja toiset viisi koekäytettyä.

Viimeisin hankinta onkin niin tummilla laseilla että
      ei tyttöjen vilkutteluista mene huomio muuhun kuin itse ajamiseen.:)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      141
      3162
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      58
      2542
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2009
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1657
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1474
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      78
      1434
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1418
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1069
    10. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      83