Suomalainen best seller - kirjailija on juoppohullu.
Ainakin hänen kirjansa on "Juoppohullun päiväkirja".
Mitä mielialoja sinussa herättää sana juoppohullu?
juoppohullu
4
569
Vastaukset
- Juppohullun päiväkirjojen y...
Ensinnäkään kirjoittaja ei ole juoppohullu. Kirjasarjan on kirjoittanut Juha Vuorinen ja on todella huumoririkasta luettavaa. Vaikka olenkin nainen niin minuun se uppoaa.
Minussa herää tuosta juppohullusta semmonen mielikuva, että mies/nainen on vetäny kuukauden putkeen viinaa ja sillä on lasittunu katse. Oikeestaan se ei oo mielikuvituksen tuote, vaan oon nähny ihan livenä semmosen jampan. Pelotti ja niitä ku joutuu työnsä puolesta kahtoon. - kikakakkonen
...mutta sanasta juoppuhullu tulee mieleen nuoruudenkaverini äiti, jolla oli paha alkoholiongelma ja hän saattoi viinapäissään rynnätä kaverin huoneeseen hutkimaan häntä sekä huutamaan päättömyksiä. Se oli pelottavaa.
- Anonyymi
Minäkin olen juoppohullu, mutta se ilmenee vain kännissä.😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen juoppohullu, mutta se ilmenee vain kännissä.😃
Yeap, juuri näin ajattelin tähän ketjuun laittaa: kaikki kännipäissään hilluvat ovat hulluja. - Nm. Mikä idea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540