Nikotiini laastarit

onko kokemusta

Vaimoni kävi apteekissa omilla asioillaan ja nyt sitten osti minulle jotain nikotiini tbletteja ja pakkauksen nikotiini laastareita.
Hän tohkeissaan tuli kotiin ja sanoi,että nyt alat kokeilemaan näitä,josko sauhuttelu loppuisi.
Onko teillä kokemusta,onko noilla mitään vaikutusta, loppuuko tupakan himo miehreltä joka polttanu pian 45v,

10

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustarastas

Itse poltin 20-vuotiaasta 59-vuotiaaksi lähes yhtäjaksoisesti, muutamaa pikku lopetusyritystä lukuunottamatta.
      Nikotiinilaastari on todella tehokas vieroitusoireiden hoitoon, ja kun siihen vielä yhdistetään purkka, niin fyysiset oireet saadaan poistettua lähes kokonaan.

Lopettaessani kolme kuukautta sitten tupakoinnin käytin laastareita viikon ja purkkaa kuukauden, mutta mulla olikin todella vahva motivaatio: Ilma lopetti kulkeutumisen keuhkoihini ja olin tehohoidossa sairaalassa.

No, enivei, tsemppiä lopetukseen ja senverran vielä että niitä laastareita ja purkkaa kannattaa käyttää riittävän paljon ja riittävän pitkään! Nikotiinin terveyshaitat ovat minimaalisen pieniä verrattuna tupakansavun terveyshaitoihin.

• osannut valita

oikean vahvuuden sinulle, valitaan päivittäisen polttamisen mukaan.
      Niistä on kyllä tehoa, ja polttaahan et saa kun laastarin laitat käsivarteen.
      Kannattaa lukea huolella tuoteselosteet ennen kuin aloittaa niiden käytön.

• yötä päivää

en laittaisi minun suurimmalle elimelleni joka on iho.

• täti puskasta

ja puolitan senkin,kun maistuu nii hiivatin pahalle.
      Mieheni käyttää laastaria, ja toimii hyvin.

• minulle...

15 mg laastarit ja nuo pillerit vai mitä pastilleja ne lienee on 1 mg.

• täti puskasta
        minulle... kirjoitti:

15 mg laastarit ja nuo pillerit vai mitä pastilleja ne lienee on 1 mg.

siinä kerrotaan jos on jotain sairauksia nii ei tulis käyttää laastaria.
        Itse en pysty käyttämään laastaria kun alkaa närästää aivan julmetusti. Aika vahva on tuo sinun laastari, mutta tutki ja kokeile.

• naiselta,

jäi apteekin nikotiinit käyttämättä, ja silti loppui myös 40 vuotinen savustus.

• tarvi

korvikehoitoa.

• Anskuliini

yli kolmekymmentä vuotta toista askia päivässä polttaneeseen naiseen, miksei sinuunkin.
      Olen ollut pitkästi toistakymmentä vuotta polttamatta ja harvassa on enää hetket jolloin tekee mieli.
      En meinannut malttaa lopettaa laastarin käyttöä, kun pääsin unissani aivan mahtaville seikkailuille laastari kankussa.

• Minuun ei varmaan mikään muu tehoa kuin nikotiinilaastari. Käytin niitä 5kk ja poltin aamulla ennen laastarin laittamista 1 tupakan ja illalla 1 tupakan kun otin se pois. Se oli jo tosi hyvin minulta, joka olen niin nalkissa tupakkaan kuin olla ja voi (yöllä en herää tupakalle). Purkasta ei ole mitään hyötyä, maistuu pahalle ja rasitta sen jauhaminen..helppo sylkäistä pois....
      Kokeile ihmeessä...pitäisiköhän minunkin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1291
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      277
      928
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe