Patikkamatkalle, mutta minne?

Twilight***

Nyt kaipaisin vinkkejä siitä, minne kannattaa lähteä patikoimaan? Eniten kiinnostaisi kohteet,jotka eivät ole niin perinteisiä turisti/patikointikohteita. Tärkeää on, että maasta löytyy vuoristoisia maisemia ja kiinnostavaa katsottavaa suht edullinen hintataso. Onko joku ollut esim. jossakin Balkanin alueella patikoimassa (pois lukien Kreikka)? Tarkoitus olisi lähteä huhti tai toukokuussa. Jos ryhmämatkalle ei ole mahdollista osallistua, kuinka "turvallista" on lähteä omatoimimatkalle? Olen siis yksin lähdössä patikoimaan ja siksi ryhmämatka olisi mukavampi..

4

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen keväisin patikoinut mm. Intian Himalajalla, Kroatiassa Dalmatian rannikkoa, Irlannissa ja Azoreilla. Loppukesällä myös Tsekissä, Trutnovin alueella. Näissä kaikissa löytyy vuoristoa ja vaihtelevaa maastoa. Useimmissa reissuissa oli opas mukana, Azoreilla patikoimme omin (ja hyvän opaskirjan) neuvoin.

      Jos reissupäiväkirjat kiinnostavat, ota yhteyttä.
      [email protected]

      • Yksinkö matkaan?

        Hei Reissaaja
        Löysin viestisi, kun hain epätoivoisena tietoja Azoreista. Ilmeisesti olen tänä keväänä yksin lähdössä patikoimaan Matkamielen matkalle.
        Olisinkin kysynyt sinulta, olitko sinä Matkamielen patikkamatkalla? Oliko siellä ylipäätään ketään ns. yksin matkalla?
        Mitä mieltä olit ylipäätään Azoreista.
        Olisin erittäin kiinnostunut saamaan lisävalaistusta asiasta, koska minun on ilmeisesti toimittava aika pikaisesti saadakseni keväällä matkan. Vai olisiko sittenkin mentävä Hispanian matkalle kesemmällä?

        Vastausta odottaen.
        nimimerkki Yksinkö matkaan?


      • Yksinkö matkaan? kirjoitti:

        Hei Reissaaja
        Löysin viestisi, kun hain epätoivoisena tietoja Azoreista. Ilmeisesti olen tänä keväänä yksin lähdössä patikoimaan Matkamielen matkalle.
        Olisinkin kysynyt sinulta, olitko sinä Matkamielen patikkamatkalla? Oliko siellä ylipäätään ketään ns. yksin matkalla?
        Mitä mieltä olit ylipäätään Azoreista.
        Olisin erittäin kiinnostunut saamaan lisävalaistusta asiasta, koska minun on ilmeisesti toimittava aika pikaisesti saadakseni keväällä matkan. Vai olisiko sittenkin mentävä Hispanian matkalle kesemmällä?

        Vastausta odottaen.
        nimimerkki Yksinkö matkaan?

        Hei!

        Olin kaverini kanssa Hispanian matkalla. Emme osallistuneet millekään retkelle, vaan kiersimme Sao Miguelin saarta kahdestaan patikoiden ja vuokra-autolla. Ilman muuta suosittelen, että lähdet yksin Matkamielen reissuun, sieltähän sitä samanhenkistä seuraa löytyy. Minäkin löysin tämän reissukaverini PeterPanMaailman Kroatian patikkamatkalta.
        Laita viesti sähköpostiini, niin lähetän sinulle kuvia ja reissupäiväkirjan Azoreilta.


    • vuoristomaisemaa

      Slovakia ja Tatra vuoristo on vaikuttavan näköistä seutua, katsottavaa ja edullinen kohde. Aika hyvin näkyy kaikkea tietoa näillä sivuilla http://www.blitztours.fi/26

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe