Hei
Tietääkö kukaan mistä saisi LG:n KU 250 puhelimeen
kuulokkeet. Eivät tulleet mukana ja olen kysellyt
joka paikasta myös verkkokauppa com:sta mut ei löydy.
LG 250 Kuulokkeet
vijera
2
920
Vastaukset
- hyvä ääni
e-ville lähettää 5 eurolla sovittimen, jolla voit liittää mitkä tahansa miniplugilla liitettävät kuulokkeet. Minä käytän Koss plug -kuulokkeita, ja ääni on hyvä MP3 320Kbps koodauksella, parempi kuin esim Creative zen microphoto 8GB:ssä. Minulle hyvä ääni on tärkeää. Kotona kuuntelen Senheiser hd-600:lla tai Magneplanar 12 se:llä.
e-ville ottaa maksun esim visa-kortilla tai paypalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411475- 781368
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81142- 741095
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82860