mikä matkanjärjestäjä

ihan pihalla

Mikä matkanjärjestäjä olisi paras, jos lähtisi ns. pakettimatkalla work and travel matkalle Australiaan? Työkkärin sivuilla mainostetaan ultimatravel.fi, jossa ymmärtääkseni pitäisi olla vähintään 6 kk samassa paikassa töissä...eikös se ole vähän erikoista, eihän siinä sitten näe maata juuri ollenkaan jos aika menee vaan siinä samassa kaupungissa ja samassa työpaikassa?

Mitä muita matkanjärjestäjiä on? Löysin ainakin Work&Travel companyn ja Aktiv-resor...vai onko ne yksi ja sama asia? Heidän kauttaan saisi lentoliput yms jutut...kannattaako? Vai pitäisikö lähteä ominpäin?

Tosiaan...olen ihan pihalla...kun ei ole kaveripiirissäkään ketään kenellä olisi kokemuksia:/

Suuret kiitokset avusta

4

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR

      Nykyaikaan on älyttömän helppoa hankkia itselleen lennot ja majoitukset. Paikanpäällä aktiivinen saa työtä ihan yhtä näppärästi kuin jonkun järjestön tai agentin avittamanakin.
      Säästät samalla järjestölle menevät rahat omaan käyttöösi. Löytänet niille jotain käyttöä kenties sitten perillä... ;-)

      • jossuv

        niin. mikset järjestäisi itse matkaasi? kuitenkin joudut itse kaiken vaikeimman hoitamaan. mieti mitä sillä rahalla saat.

        nimimerkillä syksyllä austraaliaan ominpäin lähtevä.


    • närhen munat

      Ja w&h-viisumilla saa olla samalle työnantajalle putkeen enintään 6kk, mutta tietääkseni työsuhteelle ei ole minkäänlaista alarajaa.. Eli kyllä sitä ehtii reissatakin..

    • koulunkäymättömänä

      Ja ihmettelen miten englantia osaavat ihmiset ovat kauhuissaan tulevista toimenpiteistä! Minä osaan kieltä sen mitä kadulla ja tv:stä oppii, olen ilman työhommia tehnyt itse hankitun matkan ausseihin ja kuljeskellut asunnon (hostel)ja matkat perilläkin ihan helposti hommaten. Olen kuusikymppinen, joten ehkä se sitten on se "kalkkisetu"? Kävin myös kauan sitten sinne muuttaneita tuttuja tapaamassa. Uskon että periltä löytyy vaikka netin kautta yhdistyksiä jotka ovat valmiita jelppaamaan neuvomalla ja rehellistä suomalaista kenties vaikka työllistämälläkin?.
      Minulle selvisi että kaikilla paikkakunnilla joilla on enemmän suomalaisia siirtolaisia, on myös jonkinlainen järjestö perustettu. Painavat omaa lehteäkin. Omin päin on enemmän opettavaista ja siitä hyötyy niin ollen myöhempää elämää varten! Rohkeasti vain asioita selvittämään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe