mikä matkanjärjestäjä

ihan pihalla

Mikä matkanjärjestäjä olisi paras, jos lähtisi ns. pakettimatkalla work and travel matkalle Australiaan? Työkkärin sivuilla mainostetaan ultimatravel.fi, jossa ymmärtääkseni pitäisi olla vähintään 6 kk samassa paikassa töissä...eikös se ole vähän erikoista, eihän siinä sitten näe maata juuri ollenkaan jos aika menee vaan siinä samassa kaupungissa ja samassa työpaikassa?

Mitä muita matkanjärjestäjiä on? Löysin ainakin Work&Travel companyn ja Aktiv-resor...vai onko ne yksi ja sama asia? Heidän kauttaan saisi lentoliput yms jutut...kannattaako? Vai pitäisikö lähteä ominpäin?

Tosiaan...olen ihan pihalla...kun ei ole kaveripiirissäkään ketään kenellä olisi kokemuksia:/

Suuret kiitokset avusta

4

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR

Nykyaikaan on älyttömän helppoa hankkia itselleen lennot ja majoitukset. Paikanpäällä aktiivinen saa työtä ihan yhtä näppärästi kuin jonkun järjestön tai agentin avittamanakin.
      Säästät samalla järjestölle menevät rahat omaan käyttöösi. Löytänet niille jotain käyttöä kenties sitten perillä... ;-)

• jossuv

niin. mikset järjestäisi itse matkaasi? kuitenkin joudut itse kaiken vaikeimman hoitamaan. mieti mitä sillä rahalla saat.

nimimerkillä syksyllä austraaliaan ominpäin lähtevä.

• närhen munat

Ja w&h-viisumilla saa olla samalle työnantajalle putkeen enintään 6kk, mutta tietääkseni työsuhteelle ei ole minkäänlaista alarajaa.. Eli kyllä sitä ehtii reissatakin..

• koulunkäymättömänä

Ja ihmettelen miten englantia osaavat ihmiset ovat kauhuissaan tulevista toimenpiteistä! Minä osaan kieltä sen mitä kadulla ja tv:stä oppii, olen ilman työhommia tehnyt itse hankitun matkan ausseihin ja kuljeskellut asunnon (hostel)ja matkat perilläkin ihan helposti hommaten. Olen kuusikymppinen, joten ehkä se sitten on se "kalkkisetu"? Kävin myös kauan sitten sinne muuttaneita tuttuja tapaamassa. Uskon että periltä löytyy vaikka netin kautta yhdistyksiä jotka ovat valmiita jelppaamaan neuvomalla ja rehellistä suomalaista kenties vaikka työllistämälläkin?.
      Minulle selvisi että kaikilla paikkakunnilla joilla on enemmän suomalaisia siirtolaisia, on myös jonkinlainen järjestö perustettu. Painavat omaa lehteäkin. Omin päin on enemmän opettavaista ja siitä hyötyy niin ollen myöhempää elämää varten! Rohkeasti vain asioita selvittämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5683
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      3852
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2321
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1733
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1647
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1467
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1335
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe