Kuinka paljon postia mahtii Outlookkiin eli missä vaiheessa Outlook antaa ilmoituksen että laatikko on täynnä ? Voiko postilaatikon kokoa suurentaa ?
Outlook Express
2
304
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Outlook ei anna ilmoitusta laatikon täyttymisestä mitenkään. Pääsääntö on, että postia mahtuu (paikalliseen tiedostoon) sen verran mikä on suurimman sallitun tiedoston koko.
Palvelimella olevan postitilan täyttymisestä Outlook ei anna mitään ilmoitusta. Joillakin operaattoreilla on tässä joku ilmoitus, joka lähetetään kun laatikko on tulossa täyteen, mutta ei kaikilla.
Palvelimella oleva postitila täytyy pikkuhiljaa, jos on määritelty, että palvelimelle jätetään viestin kopio. Tämän voi tarkistaa Tilit-kohdassa (viimeinen välilehti).
Palvelimella olevan postitilan kasvattaminen riippuu operaattorin tarjoamasta palvelusta. Jotkut tarjoavat sitä maksua vastaan, joillakin se ei taas välttämättä ole ollenkaan mahdollista.- postimies23
Ou... POstilaatikoissa olisi vielä kehitömisen varaa tässä suhteessa ! Kokeiln jotain suurempaa palvelimella olevaa laatikkoa että sinne mahtuu siten varmasti enmmän... Hieman kimurantti juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408