JOO elikkä voisko joku kertoo missä kilometrimäärässä on ensimmäinen huolto.siis siinhän on ajotietokonees se et jonkin ajanpäästä/km määrä.nyt kiinnostaisi tuo km määrä.
vw polo tdi 1,4 vm-07
3
1123
Vastaukset
- Jusba
Itsellä tuli tuo 30tkm täyteen, ennenkuin piti viedä huoltoon. Ajelen näissä pääkaupunkiseudun seisahtelevissa ruuhkissa.
- Timi...
Minulla vuoden 06 Polo ilmoitti huollon tarpeesta jo 17 000 kilometrin kohdalla. Kyseessä on tosin 1.4 bensa, mutta samanlainen huoltoväli pitäs olla kuin dieselissä. Eikä ajo ole ollut raskasta ajoa.
Ja minulla kävi vielä silleen, että auto "ajoi" autotallissa 9 000 km yksinään autotallissa yhden yön aikana. Siis edellisenä päivänä auto näytti että matkaa huoltoon ois 9 000 km, mutta seuraavana aamuna ilmoitti että vietävä heti.
Huollossa eivät osanneet/halunneet kommentoida asiaa mitenkää. En tiedä onko tuollainen sit miten yleistä Polossa?
tv. Timi- VW Polo N9 vm.2006
Huoltoväli ilmaisin saa tiedon öljyn laadun tunnistimelta joka perustuu esim. öljyn johtavuuteen.
Sinulla voi tämä tunnistin olla viallinen tai huoltoväli asetettu 15000km.
Tämän öljy tunnistimen saa hetkeksi hiljaiseksi kaatamalla koneeseen uutta öljyä, esim jos olet myymässä niin ei se service vilku joka startissa.
Eli tuollainen 9000km yössä on mahdollista fysikaalisen muutoksen jälkeen. Tosin yleensä se ilmoittaa vasta muutaman tuhannen päästä eli paljon ajavalla voi mennä helposti useita tuhansia yli jos huoltoa joutuu odottamaan jopa kuukauden eli huolto kannattaa varata jo aikaa ennen 30tkm ja huoltovälimuistutinta.
Näistä asioista iso osa löytyy käyttöohjekirjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715251Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089391Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766248Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281942IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707