Miten on maanomistustilanne niillä Helsingin kaappaamilla mailla. Ovatko kunnan omistuksessa vai yksityisten. Jos ovat yksityisten niin pakkolunastaako Helsinki ne maat itselleen.Ja myy ne sitten hyvätoveri hengellä ne rikkaille kavereille.
Hyvä että sipoon puolesta yhdistys vie asiaa eteenpäin koska muutenhan Pajunen on kohta meidän porvoolaisten takapihalla ottamassa täältä lisää maata.
miten on
6
320
Vastaukset
- 123......
Voi siirtää itsensä Loviisaan, sieltä Pyhtäälle, sieltä Ruotsinpyhtäälle, sieltä Kotkaan (ei helevata), sieltä Lappeenrantaan, Lappeenrannasta Joensuuhun, sieltä Ivaloon, Rovaniemelle, Norjan vuonoille jnpp. Pääasia ettei pyöri Pajusen ökyalueilla.
- Sopii hyvin
Maantieteellisesti mitaten Helsingin raja voitaisiin viedä Porvoon rajaan kiinni. Porvoosta pidemmälle tuskin tarvetta tulee, laajeneminen voisi siinä kohtaa suunnata kehän mallisesti sisämaan kautta kohti länttä.
Porvooseen Helsinki voisi sopia valtion kanssa lähiöalueen rakentamista, jonne Helsinki lahjoittaisi maahanmuuttaja asukkaita Itä-helsingistä sekä hankalimmat vasurit Sipoosta(rantaruåtsalaiset).- oujeah
"Porvooseen Helsinki voisi sopia valtion kanssa lähiöalueen rakentamista, jonne Helsinki lahjoittaisi maahanmuuttaja asukkaita Itä-helsingistä."
Oots varma et Porvoo haluu niitä? - vastausta
oujeah kirjoitti:
"Porvooseen Helsinki voisi sopia valtion kanssa lähiöalueen rakentamista, jonne Helsinki lahjoittaisi maahanmuuttaja asukkaita Itä-helsingistä."
Oots varma et Porvoo haluu niitä?Mutta miten se maanomistus on siellä kaapatulla alueella. Voiko Helsinki suurenpana nyt pakkolunastaa kuntalaisilta maata jos maa on yksityisten omistuksessa. Jos pakkolunastetaan niin silloinhan ei saa kunnon vastinetta maa-alueistaan.
- suolarahat
vastausta kirjoitti:
Mutta miten se maanomistus on siellä kaapatulla alueella. Voiko Helsinki suurenpana nyt pakkolunastaa kuntalaisilta maata jos maa on yksityisten omistuksessa. Jos pakkolunastetaan niin silloinhan ei saa kunnon vastinetta maa-alueistaan.
Tottakai Helsinki pakkolunastaa tontit kaavojensa tueksi. Helsinki maksaa yleisen taksan mukaan, joka toki on markkinahintoja pienempi.
Mutta, ettehän tekään ole maksaneet maistanne sentin senttiä. Perintömaita, jotka valtio lahjoitti sotien jälkeen ihmisille, jotka muutti vanhan rajan pinnasta takaisin Suomeen. Joka sentti on siis puhdasta voittoa!
- setä Kalossi
Maan hinta nousee kohinalla Lounais-Sipoossa. Myyjistä ei tule olemaan pulaa. Metron alta saatettaneen joku mökki joutua pakkolunastamaan. Se on nähkääs se yleinen etu, josta Itä-Uudenmaan rantaruottalaiset ei ymmärrä yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720