Vistassa Office product key

äly loppu

Osaako kukaan auttaa? Ostin uuden tietokoneen ja office pyytää syöttämään product key tunnuksen (jonka löysin koneen pohjasta). Kone ei hyväksy tunnusta vaikka varmasti oikein! Ilman oikeaa tunnusta käyttöoikeudet rajataan ja tunnuksen joutuu ostamaan uudelleen. Mikä siis neuvoksi?

13

15216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enemmän apuja saattaisi löytyä jostakin Vista- tai MS Office -palstalta, OpenOffice on ilmainen eikä siinä ole mitään Product Key -tunnuksia.

      Asiasta mitään tietämättä luulen, että se koneen pohjassa oleva Product Key on käyttöjärjestelmän tunnus ja MS Office kyselee omaa tunnustaan. Katsopa löytyykö kyseinen tunnus jostain cd-kotelosta. Jos MS Office on koneen mukana kaupanpäällisenä tullut versio, se saattaa olla rajoitettu "mainosversio", jonka kaikki ominaisuudet saa käyttöön vain ostamalla lisenssin isolla rahalla. Toisaalta, pikkuisen paremman OpenOfficen saa ilmaiseksi osoitteesta fi.openoffice.org.

    • Poro1

      jos ei ole erikseen mainittu että se on officen PK niin silloin se saattaa olla sen vistan PK, joten ei tietenkään käy officen rekisteröintiin...


      :)

      • puhelinvastaaja

        eikös sama asia sanottu jo edellisessä vastauksessa? aiemmin vastasit myös minulle ihan tyhjänpäiväisen vastauksen hymy ~


      • tiedoista
        puhelinvastaaja kirjoitti:

        eikös sama asia sanottu jo edellisessä vastauksessa? aiemmin vastasit myös minulle ihan tyhjänpäiväisen vastauksen hymy ~

        niin sen täytyy olla...Pitää vissiin siirtyä openoffisen käyttäjäksi =)


    • krisaro

      Ei se product key office-ohjelmia tarkoita. Todnäk se on Norman-antivirusohjelman tarvitsema koodi. Sen tarvitset jos koneesi hintaan kuuluu Norman-antivirus -paketti (esim 3 vuotta). Mainitsemallasi tunnuksella kirjaudut Norman-käyttäjäksi ja saat lisenssiavaimen, ennen sitä eivät virustorjuntakannat päivity.

      • meni

        Heh, nyt kyllä meni sulla pahasti metsään, kyseessä on ihan product key , eikä mikään normanin aktivointikey


      • "tietäjä"
        meni kirjoitti:

        Heh, nyt kyllä meni sulla pahasti metsään, kyseessä on ihan product key , eikä mikään normanin aktivointikey

        Itsellänni on ihan sama ongelma, tuon vistan ja microsoftOffice ohjelmien kanss. Koneen pohjassa lukee prudct key: ****-****-****-**** ja se ei kelpaa ohjelmille.... En tiedä sitten, että onko koneessa oleva tunnus vistan ja officehan kaipaa officen tunnusta, eikä vistan. :D


      • mminä
        "tietäjä" kirjoitti:

        Itsellänni on ihan sama ongelma, tuon vistan ja microsoftOffice ohjelmien kanss. Koneen pohjassa lukee prudct key: ****-****-****-**** ja se ei kelpaa ohjelmille.... En tiedä sitten, että onko koneessa oleva tunnus vistan ja officehan kaipaa officen tunnusta, eikä vistan. :D

        täällä ! mistähän sen "oikean" sitten löytää?


      • ushdt
        mminä kirjoitti:

        täällä ! mistähän sen "oikean" sitten löytää?

        Ota nyt ensin selville, onko Office todella office, vai vain 2-3 kk;n mainos. Jos on demo, ei sitä kannata edes asentaa, ellei todella aio ostaa täysversiota tuona aikana. Mainospommitus alkaa.
        Mille kävi niin että sain MS:ltä "joululahjaksi" MS-publisherin 3kk. Kun aika oli kulunut niin se lakkasi toimimasta. Poistin sen, mutta siitä seurasi, että ohjelma poisti kaikki Worksin jaetut kijastot mitään kysymättä.
        Enää en viitsi maksaa Woksistakaan, koska sen yhteensopivuus on huono. Se on monissa koneissa valmiina vain siksi, ettei kotikäyttäjä erehtyisi hankkimaan mitään muutakaan toimisto-ohjelmaa.

        Jos product key tarvitaan se löytyy joltakin paperilapulta koneen mukana tulleista ohjeista. Koneen kyljessä on yleensä vain windowsin avain.


      • PÄNNII
        ushdt kirjoitti:

        Ota nyt ensin selville, onko Office todella office, vai vain 2-3 kk;n mainos. Jos on demo, ei sitä kannata edes asentaa, ellei todella aio ostaa täysversiota tuona aikana. Mainospommitus alkaa.
        Mille kävi niin että sain MS:ltä "joululahjaksi" MS-publisherin 3kk. Kun aika oli kulunut niin se lakkasi toimimasta. Poistin sen, mutta siitä seurasi, että ohjelma poisti kaikki Worksin jaetut kijastot mitään kysymättä.
        Enää en viitsi maksaa Woksistakaan, koska sen yhteensopivuus on huono. Se on monissa koneissa valmiina vain siksi, ettei kotikäyttäjä erehtyisi hankkimaan mitään muutakaan toimisto-ohjelmaa.

        Jos product key tarvitaan se löytyy joltakin paperilapulta koneen mukana tulleista ohjeista. Koneen kyljessä on yleensä vain windowsin avain.

        OSTIN JUST UUDEN KONEEN JA OFFICE 2007 PITI OLLA MYYJÄN MUKAAN KONEESSA VALMIINA. TAI ONKIN MUT SE KYSELEE TOTA PRODUCT KEYTÄ JA KONEEN POHJASSA OLEVA EI KÄY EIKÄ MISSÄÄN MUKANA TULLEISSA LAPUISSAKAAN SITÄ OLE EIKÄ MITÄÄ CD-LEVYÄKÄÄN OLE. MISTÄ MÄ NYT TIEDÄN ONKO TÄÄ KOKA KOKEILUVERSIO JOLLOIN MYYJÄ PUHU PASKAA, VAI OIKEE OHJELMA JA KEY PITÄS JOSSAIN OLLA.
        JOS ASENNAN TUON OPENOFFICEN NIIN ONKO SE YHTEENSOPIVA NIIN ETTÄ LIITETIEDOSTOT MYÖS LÄHTEE JA TOIMII??


      • eh eh eh
        PÄNNII kirjoitti:

        OSTIN JUST UUDEN KONEEN JA OFFICE 2007 PITI OLLA MYYJÄN MUKAAN KONEESSA VALMIINA. TAI ONKIN MUT SE KYSELEE TOTA PRODUCT KEYTÄ JA KONEEN POHJASSA OLEVA EI KÄY EIKÄ MISSÄÄN MUKANA TULLEISSA LAPUISSAKAAN SITÄ OLE EIKÄ MITÄÄ CD-LEVYÄKÄÄN OLE. MISTÄ MÄ NYT TIEDÄN ONKO TÄÄ KOKA KOKEILUVERSIO JOLLOIN MYYJÄ PUHU PASKAA, VAI OIKEE OHJELMA JA KEY PITÄS JOSSAIN OLLA.
        JOS ASENNAN TUON OPENOFFICEN NIIN ONKO SE YHTEENSOPIVA NIIN ETTÄ LIITETIEDOSTOT MYÖS LÄHTEE JA TOIMII??

        produtck tunnus pitää ostaa jos se ei ole kuulunut kone pakettiiisi


    • chfjhwhiu

      Kysy tota homma myyjältä!Turha täällä on itkeä sitä.Koneen pohjassa on käytöjärjestelmän avain.Harvemmin muös officen.Ja siin lapussa lukee selvästi mille se on tarkoitettu.

      • kertoi jo...

        watun ammoniakkipää.. pitää nostaa vuositolkulla vanhoja juttuja esiin.....

        ime parsaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe