Vistassa Office product key

äly loppu

Osaako kukaan auttaa? Ostin uuden tietokoneen ja office pyytää syöttämään product key tunnuksen (jonka löysin koneen pohjasta). Kone ei hyväksy tunnusta vaikka varmasti oikein! Ilman oikeaa tunnusta käyttöoikeudet rajataan ja tunnuksen joutuu ostamaan uudelleen. Mikä siis neuvoksi?

13

15092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enemmän apuja saattaisi löytyä jostakin Vista- tai MS Office -palstalta, OpenOffice on ilmainen eikä siinä ole mitään Product Key -tunnuksia.

Asiasta mitään tietämättä luulen, että se koneen pohjassa oleva Product Key on käyttöjärjestelmän tunnus ja MS Office kyselee omaa tunnustaan. Katsopa löytyykö kyseinen tunnus jostain cd-kotelosta. Jos MS Office on koneen mukana kaupanpäällisenä tullut versio, se saattaa olla rajoitettu "mainosversio", jonka kaikki ominaisuudet saa käyttöön vain ostamalla lisenssin isolla rahalla. Toisaalta, pikkuisen paremman OpenOfficen saa ilmaiseksi osoitteesta fi.openoffice.org.

• Poro1

jos ei ole erikseen mainittu että se on officen PK niin silloin se saattaa olla sen vistan PK, joten ei tietenkään käy officen rekisteröintiin...

:)

• puhelinvastaaja

eikös sama asia sanottu jo edellisessä vastauksessa? aiemmin vastasit myös minulle ihan tyhjänpäiväisen vastauksen hymy ~

• tiedoista
        puhelinvastaaja kirjoitti:

eikös sama asia sanottu jo edellisessä vastauksessa? aiemmin vastasit myös minulle ihan tyhjänpäiväisen vastauksen hymy ~

niin sen täytyy olla...Pitää vissiin siirtyä openoffisen käyttäjäksi =)

• krisaro

Ei se product key office-ohjelmia tarkoita. Todnäk se on Norman-antivirusohjelman tarvitsema koodi. Sen tarvitset jos koneesi hintaan kuuluu Norman-antivirus -paketti (esim 3 vuotta). Mainitsemallasi tunnuksella kirjaudut Norman-käyttäjäksi ja saat lisenssiavaimen, ennen sitä eivät virustorjuntakannat päivity.

• meni

Heh, nyt kyllä meni sulla pahasti metsään, kyseessä on ihan product key , eikä mikään normanin aktivointikey

• "tietäjä"
        meni kirjoitti:

Heh, nyt kyllä meni sulla pahasti metsään, kyseessä on ihan product key , eikä mikään normanin aktivointikey

Itsellänni on ihan sama ongelma, tuon vistan ja microsoftOffice ohjelmien kanss. Koneen pohjassa lukee prudct key: ****-****-****-**** ja se ei kelpaa ohjelmille.... En tiedä sitten, että onko koneessa oleva tunnus vistan ja officehan kaipaa officen tunnusta, eikä vistan. :D

• mminä
        "tietäjä" kirjoitti:

Itsellänni on ihan sama ongelma, tuon vistan ja microsoftOffice ohjelmien kanss. Koneen pohjassa lukee prudct key: ****-****-****-**** ja se ei kelpaa ohjelmille.... En tiedä sitten, että onko koneessa oleva tunnus vistan ja officehan kaipaa officen tunnusta, eikä vistan. :D

täällä ! mistähän sen "oikean" sitten löytää?

• ushdt
        mminä kirjoitti:

täällä ! mistähän sen "oikean" sitten löytää?

Ota nyt ensin selville, onko Office todella office, vai vain 2-3 kk;n mainos. Jos on demo, ei sitä kannata edes asentaa, ellei todella aio ostaa täysversiota tuona aikana. Mainospommitus alkaa.
        Mille kävi niin että sain MS:ltä "joululahjaksi" MS-publisherin 3kk. Kun aika oli kulunut niin se lakkasi toimimasta. Poistin sen, mutta siitä seurasi, että ohjelma poisti kaikki Worksin jaetut kijastot mitään kysymättä.
        Enää en viitsi maksaa Woksistakaan, koska sen yhteensopivuus on huono. Se on monissa koneissa valmiina vain siksi, ettei kotikäyttäjä erehtyisi hankkimaan mitään muutakaan toimisto-ohjelmaa.

Jos product key tarvitaan se löytyy joltakin paperilapulta koneen mukana tulleista ohjeista. Koneen kyljessä on yleensä vain windowsin avain.

• PÄNNII
        ushdt kirjoitti:

Ota nyt ensin selville, onko Office todella office, vai vain 2-3 kk;n mainos. Jos on demo, ei sitä kannata edes asentaa, ellei todella aio ostaa täysversiota tuona aikana. Mainospommitus alkaa.
        Mille kävi niin että sain MS:ltä "joululahjaksi" MS-publisherin 3kk. Kun aika oli kulunut niin se lakkasi toimimasta. Poistin sen, mutta siitä seurasi, että ohjelma poisti kaikki Worksin jaetut kijastot mitään kysymättä.
        Enää en viitsi maksaa Woksistakaan, koska sen yhteensopivuus on huono. Se on monissa koneissa valmiina vain siksi, ettei kotikäyttäjä erehtyisi hankkimaan mitään muutakaan toimisto-ohjelmaa.

Jos product key tarvitaan se löytyy joltakin paperilapulta koneen mukana tulleista ohjeista. Koneen kyljessä on yleensä vain windowsin avain.

OSTIN JUST UUDEN KONEEN JA OFFICE 2007 PITI OLLA MYYJÄN MUKAAN KONEESSA VALMIINA. TAI ONKIN MUT SE KYSELEE TOTA PRODUCT KEYTÄ JA KONEEN POHJASSA OLEVA EI KÄY EIKÄ MISSÄÄN MUKANA TULLEISSA LAPUISSAKAAN SITÄ OLE EIKÄ MITÄÄ CD-LEVYÄKÄÄN OLE. MISTÄ MÄ NYT TIEDÄN ONKO TÄÄ KOKA KOKEILUVERSIO JOLLOIN MYYJÄ PUHU PASKAA, VAI OIKEE OHJELMA JA KEY PITÄS JOSSAIN OLLA.
        JOS ASENNAN TUON OPENOFFICEN NIIN ONKO SE YHTEENSOPIVA NIIN ETTÄ LIITETIEDOSTOT MYÖS LÄHTEE JA TOIMII??

• eh eh eh
        PÄNNII kirjoitti:

OSTIN JUST UUDEN KONEEN JA OFFICE 2007 PITI OLLA MYYJÄN MUKAAN KONEESSA VALMIINA. TAI ONKIN MUT SE KYSELEE TOTA PRODUCT KEYTÄ JA KONEEN POHJASSA OLEVA EI KÄY EIKÄ MISSÄÄN MUKANA TULLEISSA LAPUISSAKAAN SITÄ OLE EIKÄ MITÄÄ CD-LEVYÄKÄÄN OLE. MISTÄ MÄ NYT TIEDÄN ONKO TÄÄ KOKA KOKEILUVERSIO JOLLOIN MYYJÄ PUHU PASKAA, VAI OIKEE OHJELMA JA KEY PITÄS JOSSAIN OLLA.
        JOS ASENNAN TUON OPENOFFICEN NIIN ONKO SE YHTEENSOPIVA NIIN ETTÄ LIITETIEDOSTOT MYÖS LÄHTEE JA TOIMII??

produtck tunnus pitää ostaa jos se ei ole kuulunut kone pakettiiisi

• chfjhwhiu

Kysy tota homma myyjältä!Turha täällä on itkeä sitä.Koneen pohjassa on käytöjärjestelmän avain.Harvemmin muös officen.Ja siin lapussa lukee selvästi mille se on tarkoitettu.

• kertoi jo...

watun ammoniakkipää.. pitää nostaa vuositolkulla vanhoja juttuja esiin.....

ime parsaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe