Hei!
Pitäis isän 99-vuoden Cliohon vaihtaa mittaristoon polttimot nopeus -ja kierrosmittareihin, kertokaa miten se tapahtuu? tai mistä löytäisi ohjeet mittariston purkuun? tai polttimoiden vaihtoon?
Kiitos vastauksista :)
Clio MK2 98-01 polttimon vaihtoa
camaro82
2
549
Vastaukset
- löytää
Biliasta voi koittaa kysellä jotain räjäytyskuvaa, ei näihin Relluihin oikeen netistä tahdo mitään löytyä. Tai itse en ole ainakaan onnistunut.
- 1.9d
Ohjetta:
1: A-pilarien muovit pois
(ensin ovitiiviste sitten muoviklipsu)
2: Rattimuovit irti (ruuveilla)
3: Kojetaulunpäällinen pois
(muutama ruuvi irti ja nykäisy taaksepäin)
4: Mittaristo irti
Omasta 99 mallista löytyi ainakin isoja ja pieniä lasikantaisia polttimoita (kandee tihrustaa watit oikein niin tulee tasaisen kirkas lopputulos. Ja tieteskin vaihtaa kaikki kerralla kun kerran levällään on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966