SIPOON PAKKOLUNASTUS KHO:N RATKAISUSTA LAKI MENETTI MERKITYKSENSÄ. JOKO HENKILÖT OLIVAT OSAAMATTOMIA, YKSINKERTAISIA TAI LAKIPYKÄLÄSTÄ PIITTAAMATTOMIA.PÄÄTÖS TARKOITTAA ETTÄ VALTIONEUVOSTO JA PARI MAFIAPAMPPUA VOI TEHDÄ MITÄ TAHANSA.KUNTIEN ALUEJAOLLA EI OLE TÄMÄN JÄLKEEN ENÄÄ MITÄÄN MERKITYSTÄ.
KUNTAJAKOLAKI mitä merkitystä
6
456
Vastaukset
- sehän tämä ihme on
jonka pitäis kaikella lailla kunnioittaa yksityistä ja kaikkien omistus oikeutta eikä pakkolunastaa, vaaleissa tämäkin kostautuu.
- setä Kalossi
Ei Lounais-Sipoon pakkoliitos vie mitään omaisuutta keneltäkään; ei edes Sipoon kunnalta. Kunnan maat ja kiinteistöt säilyvät Sipoolla ellei se myy niitä Helsingille.
- vai mitä?
setä Kalossi kirjoitti:
Ei Lounais-Sipoon pakkoliitos vie mitään omaisuutta keneltäkään; ei edes Sipoon kunnalta. Kunnan maat ja kiinteistöt säilyvät Sipoolla ellei se myy niitä Helsingille.
Tämän jälkeen alkaa pakkolunastukset alueista joille muutamat arkkitehdit haluaa pirtää asuin alueita helvetin hyvään hintaan. Eikä kannata pullikoida vastaan, on niillä sen verran hyviä kavereja takanaan. P-savossakin taitaa toisinaan herrat kyykyttää tavan ihmisiä 6-0.
- setä Kalossi
KHO teki päätöksensä asianmukaista lainsäädäntöä oikein soveltaen. Otapa selvää, vastustiko RKP aikoinaan kuntajakolakia ja sen muutoksia.
Muutamat kallispalkkaiset "asiantuntijat", kuten taistolaisprofessori Kaarlo Tuori, edistivät lausunnoillaan sipoolaisten keskuudessa syntynyttä käsitystä, että kunnan osaliitosta ei tarvitse tarkastella kuin Sipoon näkökulmasta.- ole epäselvää
mutta painavien perusteiden määrittelynä se että yhdelle kaupungille annetaan erityisasema kaikkiin muihin nähden ei tietenkään kestä kenenkään oikeustajua.
- sehän tämän päätötöksen teki
vastoin kuntajakolakia 5 pykälä.voiko kho tehdä päätöksiä kuntajakolaista välittämättä vahvemman oikeudella.näkäjään sitä ei koske lait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043