Atomic 9.18

millaiset on+

Plussa-kirje ilmoitti, että Kesport-ketju möisi noita suksia siteineen nyt hintaan 249e (ennen 500e). Millaiset nuo sukset on ja millaiselle laskijalle soveltuisivat? Vähäiseksi on jäänyt laskettelu viime vuosina, en ole edes vielä kokeillut curving-suksia. Kävisköhän nuo minulle? Kertokaapa harrastajat! Kiitos!

3

1948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastajalle

itse kans aion hommata, nykyiset sukseni on Atomicin cup hv8 (22v vanhat) :D, googletin ja tuloksia tuli tosi paljon, kommentit 99% positiivisia noista 9.18 suksista, käyttäytyvät rauhallisesti ja helpot ja nautittavat laskea, sopii ainaskin tällaiselle seniori laskijalle.

Monilla sivuilla jenkeissä näkyi olevan alennettu hinta noin 400$ normaali noin 600$, joten hintapolitiikassa on kyllä ihmeellisen iso ero intersportin hintaan.

Joten minä ainakin käyn huomenna päivittämässä rinne välineeni:)

ps. tuo pituus vähän on kysymysmerkki, vanhat pötköni on 185cm itse olen 175cm, mutta carverit pitäis vissiin olla oma pituus tai hiukan alle?

• Jokkepokke

Itse hain la noi sukset en ole päässyt kokeilemaan vielä.

Otin 162cm pituset, itse olen 184..

• Jokkepokke
        Jokkepokke kirjoitti:

Itse hain la noi sukset en ole päässyt kokeilemaan vielä.

Otin 162cm pituset, itse olen 184..

Nyt on pariin kertaan kokeiltu, sukset ovat pirun hyvät, mutta eivat anna virheitä anteeks kovalla prsosentilla, joten aloittelijoille en suosittele. Tässä välissä laskin päivän rukan vuokra suksilla ja ero oli aivan valtava. Mielestäni hintalaatu suhde suksessa todella kohdallaan. En ihmettele että ainakaan oman inter sportini ei saanut yhtään paria hyllyyn myyntiin, ennakko tilaajille oli pakko sukset saada, muut jäi ilman. Tämä suksi tarvii kaveriksi myös jäykän monon, varmaan 70 flexi on ihan minimi, itselle 100 flexin salomon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      157
      2219
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2074
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      492
      1616
    4. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1378
    5. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      420
      1209
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      19
      1168
    7. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      134
      1056
    8. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      107
      1045
    9. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1035
    10. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      6
      880
    Aihe