Atomic 9.18

millaiset on+

Plussa-kirje ilmoitti, että Kesport-ketju möisi noita suksia siteineen nyt hintaan 249e (ennen 500e). Millaiset nuo sukset on ja millaiselle laskijalle soveltuisivat? Vähäiseksi on jäänyt laskettelu viime vuosina, en ole edes vielä kokeillut curving-suksia. Kävisköhän nuo minulle? Kertokaapa harrastajat! Kiitos!

3

1896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastajalle

itse kans aion hommata, nykyiset sukseni on Atomicin cup hv8 (22v vanhat) :D, googletin ja tuloksia tuli tosi paljon, kommentit 99% positiivisia noista 9.18 suksista, käyttäytyvät rauhallisesti ja helpot ja nautittavat laskea, sopii ainaskin tällaiselle seniori laskijalle.

Monilla sivuilla jenkeissä näkyi olevan alennettu hinta noin 400$ normaali noin 600$, joten hintapolitiikassa on kyllä ihmeellisen iso ero intersportin hintaan.

Joten minä ainakin käyn huomenna päivittämässä rinne välineeni:)

ps. tuo pituus vähän on kysymysmerkki, vanhat pötköni on 185cm itse olen 175cm, mutta carverit pitäis vissiin olla oma pituus tai hiukan alle?

• Jokkepokke

Itse hain la noi sukset en ole päässyt kokeilemaan vielä.

Otin 162cm pituset, itse olen 184..

• Jokkepokke
        Jokkepokke kirjoitti:

Itse hain la noi sukset en ole päässyt kokeilemaan vielä.

Otin 162cm pituset, itse olen 184..

Nyt on pariin kertaan kokeiltu, sukset ovat pirun hyvät, mutta eivat anna virheitä anteeks kovalla prsosentilla, joten aloittelijoille en suosittele. Tässä välissä laskin päivän rukan vuokra suksilla ja ero oli aivan valtava. Mielestäni hintalaatu suhde suksessa todella kohdallaan. En ihmettele että ainakaan oman inter sportini ei saanut yhtään paria hyllyyn myyntiin, ennakko tilaajille oli pakko sukset saada, muut jäi ilman. Tämä suksi tarvii kaveriksi myös jäykän monon, varmaan 70 flexi on ihan minimi, itselle 100 flexin salomon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe