Plussa-kirje ilmoitti, että Kesport-ketju möisi noita suksia siteineen nyt hintaan 249e (ennen 500e). Millaiset nuo sukset on ja millaiselle laskijalle soveltuisivat? Vähäiseksi on jäänyt laskettelu viime vuosina, en ole edes vielä kokeillut curving-suksia. Kävisköhän nuo minulle? Kertokaapa harrastajat! Kiitos!
Atomic 9.18
3
1915
Vastaukset
- harrastajalle
itse kans aion hommata, nykyiset sukseni on Atomicin cup hv8 (22v vanhat) :D, googletin ja tuloksia tuli tosi paljon, kommentit 99% positiivisia noista 9.18 suksista, käyttäytyvät rauhallisesti ja helpot ja nautittavat laskea, sopii ainaskin tällaiselle seniori laskijalle.
Monilla sivuilla jenkeissä näkyi olevan alennettu hinta noin 400$ normaali noin 600$, joten hintapolitiikassa on kyllä ihmeellisen iso ero intersportin hintaan.
Joten minä ainakin käyn huomenna päivittämässä rinne välineeni:)
ps. tuo pituus vähän on kysymysmerkki, vanhat pötköni on 185cm itse olen 175cm, mutta carverit pitäis vissiin olla oma pituus tai hiukan alle?- Jokkepokke
Itse hain la noi sukset en ole päässyt kokeilemaan vielä.
Otin 162cm pituset, itse olen 184.. - Jokkepokke
Jokkepokke kirjoitti:
Itse hain la noi sukset en ole päässyt kokeilemaan vielä.
Otin 162cm pituset, itse olen 184..Nyt on pariin kertaan kokeiltu, sukset ovat pirun hyvät, mutta eivat anna virheitä anteeks kovalla prsosentilla, joten aloittelijoille en suosittele. Tässä välissä laskin päivän rukan vuokra suksilla ja ero oli aivan valtava. Mielestäni hintalaatu suhde suksessa todella kohdallaan. En ihmettele että ainakaan oman inter sportini ei saanut yhtään paria hyllyyn myyntiin, ennakko tilaajille oli pakko sukset saada, muut jäi ilman. Tämä suksi tarvii kaveriksi myös jäykän monon, varmaan 70 flexi on ihan minimi, itselle 100 flexin salomon..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172