Rinkan koko

Nimetön

Mikähän olisi hyvän kokoinen rinkka (litroissa) n. viiden viikon aasian reissulle? paljonkohan sellaiset kustantaa? löysin 65 10 litraisen joka näytti hyvältä mutta toisaalta tarjolla oli rinkkoja aina sataan litraan asti..
pitäisikö rinkkaa ostaessa ottaa huomioon jotain muuta olennaista? olen n. 170 cm pituinen tyttö.

2

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kooltaankin

sopiva. Huomioit tietysti sen mitä aiot pakata sinne ja onko tarkoitus vaatteitaan pyykätä välillä? Keskikokoinen on mielestäni paras lisätaskuineen ja remmeineen. Ei tule liian hankalaksi käyttää ja kuitenkin kaikki tarpeellinen mahtuu. Kannattaa pyykätä välillä niin pääsee pienemmällä vaatemäärällä ja palatessa silloin mukaan mahtuu mahdolliset tuomiset. Rinkkamatkailu on kurjaa jos kantamukseen väsyy! Olen ollut tuollaisella 65 10 rinkalla montakin kertaa reissussa ja ensimmäinen rinkkani ei edes sisältänyt tuota lisätilaa ja matka kesti 3 kk!

• kooltaankin

se vaihtelee aika paljon, mutta ostin sellaisen kirpparilta viimeksi vaimolle entisen tilalle ja se maksoi 30€. Ja mitään "ihmekakkuloita" sisältävää ei kannata ostaa. Ja kannattaa myös huomioida sen kestävyysriskit lentokenttien huolimattomassa huolinnassa. Suomen päässä viimeistään heikko rinkka särkyy takaisin tullessa, ovat sen verran kovakouraisia nämä suomalaiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe