telkkarissa mainostettiin roosaa kameraa ennen joulua se sopi yhteen full hd television kanssa Mikä kamera oli kyseessä....haluaisin sen
Kuka tietää
6
782
Vastaukset
- oikea kamera
Tuskinpa se on tuo Casio.
Tässä parempi ehdokas.
http://www.sony.fi/view/ShowProduct.action?product=DSC-T2&productsku=DSCT2P.CEE9&site=odw_fi_FI&pageType=Overview&imageType=Main&category=DCC Digital Still Cameras
- osta huijausta
osta ennemmin oikea kamera, sellainen jonka suunnittelussa ja tekemisessä on laatua, on keskitytty valokuvaan - ei kuluttajatuotenäpertelyyn. En todellakaan suosittele Sonya jos laatua etsit!
- on pokkari
Pokkarit ovat valmistajasta riippumatta kompromisseja. Ominaisuudet ja laatu kasvavat jos kasvavat hinnan myötä. Kaikissa pokkareissa on keskitytty kuluttajatuotenäpertelyyn valmistajasta riippumatta.
- väriä
on se tietty kiva jos kamera on mieleisin värinen mutta.... mietipä onko tärkeää millaisia kuvia sillä tulee! valitettavasti Sony on yleismerkki, jolla tehdään kuluttajatuotteita laidasta laitaan, sähköpattereita, stereoita, c-kasetteja, telkkareita ym myös kameroita. MUTTA oikeat kameravalmistajat keskittyvät vain kameroihin ja niillä on LAATU etusijalla koska firmojen olemassaolo perustuu kameroihin. En todellakaan ostaisi SONY- merrkistä kameraa!!! Myöskään Sony-kameroiden huolto ei Suomessa ole hyvällä mallilla - en todellakaan itse ainakaan ostaisi!
- muka oikea?
Nytpä meneekin vaikeaksi. Ei taida enää maailmassa olla pelkästään kameroihin keskittynyttä yritystä.
Kyllä Sony osaa kameroita tehdä siinä kuin "oikeat kameravalmistajat". Sony taitaa tällä hetkellä olla toiseksi suurin kameravalmistaja maailmassa myytyjen kameroiden lukumäärän perusteella. Sitäpaitsi useat "oikeat kameravalmistajat" käyttävät Sonyn kuvakennoja kameroissaan. Mistähän se mahtaa johtua?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331461Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.441044- 1051028
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117805Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.60713- 29685