Olen otettu saamastani kannatuksesta

Arto Hirvonen

Vaikka emme vielä oli Kotkan kaipunginvaltuustossa on Perussuomalaiset tulleet Asialinjalla Kepun ja Sdp,n välissä vasemistolle niin vaaralliseksi, että meitä siterataan vaikka mihin.

Tiedämme, että nukkuvista siirtyy Perussuomalaisten kannattajiksi itsenäisesti ajattevevat yksilöt jotka muuttuvat vaaleissa äänestäjäksi.

Huvittaa tämä uuden puolueen puuha miehen rehkiminen, koska hereillä olevia Perussuomalaisia hännystelee. EI näytä siteeksikään olevan järjestöpolitiikan tuntia. Siksi sitä alotusta seurataan huvittuneena kuka viitsii siihen vastata.

Liikkuva itsenäisesti ajatteleva niin oikealta, kuin vasemmalta haluaa Kotkan kaupungin asioita hoitaa ja kannattaa Perussuomalaisella me hengellä yhteisiä asioita.

Vapa Asialinja politiikka vie yhteisiä asioita parhalla mahdollisella tavalla eteenpäin. Yhdessä saamme enemmän aikaan.

Arto Hirvonen PS.

7

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha lyönti

Nautitko. kun et löydä muuta omasta varastostasi.

• TODELLINEN

BUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

• Sinun ja eräiden muiden vastauksia vähän tässä odottelinkin!

Politiikasta en todellakaan tiedä/ymmärrä mitään, joten tulin tuohon tulokseen, koska eräät vierelläni olevat tahot ovat jo moneen kertaan yrittänyt saada minuakin lähtemään leikkiin mukaan. Viimeisin yritys oli saada minut ensi syksynä PS:n tai VAS:n ehdokaslistoille.

I support SsNP !!!

• 444444

Vennamo ja maaseudun puolue..oli talonpojan asjalla Rötösherrat ilmi.Edustajan pitää olla hyvä puhumaan ja näytteleen et on jollain asjalla..kuitenkin kaikki ajaa omaa etua ja mainetta..kunnianhimoa.

• Arto Hirvonen

Vaikka luin antaamuksella en päässyt kannastasi parhalla tahdollani selville mitä haet politiikasta.

Ensimmäisenä tulee mieleen, että yritetään Perussuomalaisten ASIALINJAA murtaa kirjoittamalla asiat ristiin.

Toivottavasti olen väärässä sinun poliittisesta tavoitteistasi. Näillä ajatruksillasi ei vain saa kannatusta laajemmalta.

Toivon, että joskus kohdattaisiin keskustelun merkeissä. Poliittinen nenäni vaistoaa mikä on päämääräsi päästä politiikan kiemuroihin mukaan. Se on kiehtova maailma, kun sen oikein oivaltaa. Yhteiset asiat vaatii äänestäjän ajatuksen maalilman tuntemista ASIALINJALLA.

Arto Hirvone PS.

• jatkaa sinä....
        Arto Hirvonen kirjoitti:

Vaikka luin antaamuksella en päässyt kannastasi parhalla tahdollani selville mitä haet politiikasta.

Ensimmäisenä tulee mieleen, että yritetään Perussuomalaisten ASIALINJAA murtaa kirjoittamalla asiat ristiin.

Toivottavasti olen väärässä sinun poliittisesta tavoitteistasi. Näillä ajatruksillasi ei vain saa kannatusta laajemmalta.

Toivon, että joskus kohdattaisiin keskustelun merkeissä. Poliittinen nenäni vaistoaa mikä on päämääräsi päästä politiikan kiemuroihin mukaan. Se on kiehtova maailma, kun sen oikein oivaltaa. Yhteiset asiat vaatii äänestäjän ajatuksen maalilman tuntemista ASIALINJALLA.

Arto Hirvone PS.

Arto vaan perinteisellä tyylillä, eivät nämä viisaita yrittävät näyttelijät pysty vastaamaan perussuomalaiseen menoon mitenkään, pupiskoon omiansa lähibaarissa, ei heistä muuhun ole!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2073
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      1986
    3. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      309
      1799
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1326
    5. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      30
      1322
    6. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1278
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      14
      1196
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1127
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1016
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      38
      1009
    Aihe