AJATUKSIA @--)---

♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥

~ Elämäni tässä kohdassa ~

¨¨en tiedä parempaa¨¨

~~ kuin katseesi ~~

¨¨joka saa hiuksenikin¨¨

~~~~ sekaisin ~~~~

♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥

14

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      paree olla pipo päässä, niin kampaus pysyy kuosissa. Paksut aurinkolasit, mieluusti sellaiset, joilla auringonpilkkuja tiiraillaan ovat myös suositeltavat. Ne suojaavat silmiä liian polttavilta katseilta.
      (@@)

      • *MURUKULTA*

        Aamulla mä hokasin, että kun luin sun "Ajatuksia"-runon, että laitapa tuosta nokkani alta tuon, vähän niin kuin samanlaisella teemalla tulemaan,,, omia 'ajatuksia'.
        Oikeestaan mulla on toinen 'viisaus',(höhöhöhö) mutta jätetään se ny toiseen kertaan... ;)

        Juuh! Tota, yleensä kaikki rinssit polttaa Ladan kumia, kun ensi ovat hokanneet meitsin...kumma! :]


    • *Rakkaudenlahja*

      että lailla-myrskytuulien joku pystyy sekoittamaan sydämen.Kiitos sulle todella kauniista runostasi jossa oli vähän sanoja mutta paljon ajatuksia ja tunteita!

      • *MURUKULTA*

        Kyllä se niin on, jos ei ne hiukset muuten mene sekaisin,
        niin ainakin viimeistään silloin,
        kun niitä haroo ja haroo ja ....haroo! ;D
        Ja miksi ...*huoh*... Ne silmät...

        Meitsillä menee nuo ajatukset muutenkin kyllä helposti sekaisin,
        kun on tuo suora tuulitunneli...heheh.. ;þ


    • vakava

      Tässä kohdassa
      on asiat näin
      Ajatukseni liikkuu
      vain sinne päin
      Murun porttia kohti astelen
      ja hänen vilkutusta vain katselen

      Mukavaa soppa päivää
      Vilkutellaan vaan / ec ♥♥

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Varoen sitten kulje tien päällä
        on sen pinta liukkaalla jäällä¨:\
        Autotkin nostelee tassujaan nätisti hiljaa
        Muru hiuksia haroen ja tsiikaa
        Toivoo kovasti ja liput käsissä huitoen
        et matkaat sitten vaikka potkurilla potkien
        Kunhan ennen pimeää tälle raitille
        niin ehtisit sitten hyvin vaik iltakahville :D

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        'Ennen oli toista! Muistan silloin ennen vanhaa kun vettä tuli kaatamalla ja ne vähäisetkin lumet suli'...
        Näinkös sitä sitten muistellaan...:D Niin varmaan..

        Mut ei surra, ei! *Muru pitää huiskutus tauon ja jatkaa 15 min kuluttua* ;þ


    • ja hilse sade yllämme leijailee :)

      • *MURUKULTA*

        'Köhköhköh'.... Sitäkös se onkin? *voi huokaus*
        Minä kun ehdin jo ajattelemaan, että lunta,,,, :\
        Ja ei ku apoteekiin.... :]


    • Kukkasella kruunattu.
      Tämäkin päivä alkoi.
      Jo anivarhain.
      Harmaana.
      Mut kuitenkin.
      Ajatuksella.
      Lämmin ajatus Murukullalle

      • *MURUKULTA*

        Silmistä sielun näkee!

        Ja jos se on...MMMMMmmm...niin mikä ettei! ;þ

        Sydän ei anna myöten ja niinhän siinä sitten käy,
        että tukkakin menee sekaisin!

        Mukvaa pyöritystä pvääsi, Gitta! :)


    • Mysteriet

      Voi voi voi voi - ihanuutta *huokaa*...

      Annas ko katton - joo, pyryharakanpesä siellä *harjaa tukkaa* -> ei mulla vaan koskaan... ;D

      Veikkaisin 21 m/s katseennopeutta ja myrskyvaroitus ♥

      • *MURUKULTA*

        Kestää kyllä,,,,
        34m/s mutta se oli rehellistä tuulta ja tunturissa...

        Mitenköhän sen maalasi? Siis sen energian,
        joka lähtee raiteelta yx ja
        saapuu oikealle pääteasemalle aikataulussaan!
        *miettii*

        Jotain polttavaa,, tulta ja jäätä...
        Salaperäisen jännittävää ,,ja rohkeutta..
        Lujaa varmuutta ja ,,pehmeyttä..
        VAUH! Mikä maalaus!,,,, Näitkö? ;þ


    • Juuso Juovikas

      Kiitän runostanne jonka mielenkiintoisia
      ajatuksia aion käyttää kuulustelutekniikassa
      jotta epäilty tunnustaisi.

      Huomasin muuten että olitte maininnut nimeni
      (terveisiä äitimuorilta)

      Sain äskettäin ilmoituksen valoitta ajaneesta
      outoäänisestä autosta.....jossain kylätiellä
      hurjastelee ja oli meinannut ajaa erään iäkkään
      leskirouvan päälle

      Onko Teillä ehkä tietoja kyseisestä vintiöstä
      niin panisin hänet rautoihin?

      Vielä kerran kiitos runosta ja hyvää illanjatkoa!
      Juuso Juovikas (vanh.komisario)

      • *MURUKULTA*

        Ettei käytöstavat kärsis, ensinnäkin kiitän terveisistä!
        Kuinkas Juuson äiti jakselee? Olen kuullut hänen olevan hyvässä vireessä. Hieman minua hirvitti, kun kuulin hänen mäkihyppyharrastuksestaan, mutta kuulin sitten, että harjoittelee Nykäsen kanssa kahdestaan, niin huokaisin helpotuksesta,, Jokos se 20 metriä on mennyt rikki?

        Jaahas vai kuulusteluissa meinaat käyttää ilmeisesti katsettas...Joonaksella on sitten tehokas katse,,
        Elliin sitä ei kannata yrittää, hän on niin monessa liemessä keitetty, ettei se häneen tehoa.
        Ja sitä paitsi epäilen vahvasti että Eero 92v. on ainut, jota se katselee tarkemmin silmiin,,, niin syvällisesti, olen kuullut, jotta nuttura oikeaa! ;þ

        Mutta kukas siellä nyt ilmoittelee Pekas...Kuules, se on varmaan ollut se yksi ohiajaja, joka ajaa aina ohi!
        Niin se on ollut, sillä ei ole toisinaan valoja autossa, sanovat viisaammat ja nehän tietää kaiken, jotta se olisi jostain suoposta...Puhutaan jotta tekee jotain salaista tehtävää ilta pimeällä... En tiedä sitten...
        Mutta nyt varmaan kannattaa viettää leppoisa ilta sisällä, ulkona on niin liukasta jotta sisähommiksi menee.
        Niinpä mukvaa iltaa sinne! :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe