muistaako kukaan Liedossa tapahtunutta tappoa/murhaa?

..............................

muistaako kukaan tapausta joka sattui Liedossa olisko ollu v.94-95..jossain omakotitalossa..jossa naiseen oli poltettu jotain satanismin symboleja ja työnnetty olutpullo jonnekin ym.kamalaa! muistaisin hämärästi juttua alibissa.. mutta en muista kuka teosta tuomittiin??? ja mikä mahtoi olla teon motiivi? onkohan tekijä jo vapaalla jalalla ja missä päin mahtaa asustella?

42

4769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lpppppppppppppp

      Kyseessä oli pitkään jatkunut perheväkivaltatapaus. Lopulta mies pahoinpiteli vaimonsa kuoliaaksi. Vainajan vaginasta löytyi olutpullo.

      • ....

        Olen kuullut jälkeenpäin huhuja että miehen poika olisi satanisti, ja liittynyt myös jotenkin tekoon, mutta se mies oli ottanu syyt niskoilleen, suojellakseen poikaansa. itse tunsin naisen ja hänen tyttärensä ennen tota tapahtumaa, olin silloin ihan pieni nassikka ja jälkeenpäin jäänyt vaivaamaan tapahtuma.. Lapsi jäi ilman äitiä :(


      • Noissahan on
        .... kirjoitti:

        Olen kuullut jälkeenpäin huhuja että miehen poika olisi satanisti, ja liittynyt myös jotenkin tekoon, mutta se mies oli ottanu syyt niskoilleen, suojellakseen poikaansa. itse tunsin naisen ja hänen tyttärensä ennen tota tapahtumaa, olin silloin ihan pieni nassikka ja jälkeenpäin jäänyt vaivaamaan tapahtuma.. Lapsi jäi ilman äitiä :(

        usein koko perhe "satanisteja", hyväksikäyttävät lapsiaan ja jossain "rituaalissa" sattuu käymään vahinko ja joku kuolee vahingossa tai "uhrautuu" vapaaehtoisesti.

        Tuskinpa poika ainakaan yksin ollut syyllinen ja isä ottanut syytä niskoilleen.


    • BaskerimiesKeppi

      Minusta tämä on yksi se tapaus, jossa nuorukainen tappoi naisystävänsä ja isä meni pojan puolesta vankilaan.

    • eppi1

      Tekijä on vapaana. Miehellä aina musta baskeri päässä. Näkee usein kaupassa.. silmälasit ja mustat hiukset.. Näyttää aavistuksen verran hitleriltä... :

      • Ehkä Eri

        Silmälaseja en huomannut.


      • tuoreempi juttu

        loukinaisissa kai mutta se on kai eri juttu liittyy siihen autiotaloon mille tehtiin ilkivaltaa yritettiin polttaa


      • mäkkylä

        1944


      • 2naista
        mäkkylä kirjoitti:

        1944

        vuonna44


      • likellä

        aseman


      • tänään
        likellä kirjoitti:

        aseman

        tienoossa


    • Huomattu On

      Tuimakatseinen todella, puhua ei pukahda. Keppi kädessä ja baskeri päässä. Viiksetkin mustat, ehkä vähän Hitelerimäinen. Tuosta toisesta tapauksesta en kuullut, en tiedä tarkemmin. Siitä täällä kyselty, tuskin sama kuitenkaan.

      • Pieni Korjaus

        Hitlerimäinen


      • lietola84
        Pieni Korjaus kirjoitti:

        Hitlerimäinen

        oliko juttuu lehdissa.


      • Anonyymi
        Pieni Korjaus kirjoitti:

        Hitlerimäinen

        MIkä on hitleri, hilleri?


    • hyvin silloin aikana

      voi olla ollut

    • Huhuuuu2

      Onko netissä artikkelia tästä vielä?

    • ole sitten

      ei varmaan

    • Baskerimies liedossa

      Vieläkö näätte miestä kävelemässä? Liedon oma hitler!

    • usein paljon

      todellakin näkee

    • täällä näkee

      niin nytkin

    • moihtttt

      Joo.

    • jhhjhjj

      Jjhhhhh

    • poikavapaana

      Tekijä ja äiti asuu yhä Liedossa yhdessä. Isä ei kuvioissa vuosikymmeniin. Eronneet aikoinaan en tiedä missä nykyään.

    • isätuomittu

      Vapaa kai nykyään mutten tiedä onko elossa. Ei varmaan Liedossa asu mutta äiti ja poika kaksistaan.

    • olikin

      Peräsuolitappo.

    • kuulemmakin

      Löi pullolla sinne.

    • nostan

      Ylös.

    • hhhhhghj

      Hkkvcvh

    • onkin

      Toni Skyttä.

      • Anonyymi

        Salakyttä? Kytät murhaa paljonkin eikä edes tuomita.


    • onkin

      Se isä on Jorma Skyttä.

    • 000000xxxxx

      Muistan tapauksen hyvin..olin tämän T:n kanssa samassa amiksessa Liedossa vuonna.-94-95. Muistan kun tehtiin metallipuolen jätkille sapuskaa niin kyllä T erottui jo silloin joukosta.. isoja sormuksia sormet täynnä, mustat vaatteet, mustat maiharit sekä tämä kuuluisa musta baskeri AINA päässä. Kaverini jopa seurusteli hetken aikaa tämän T;n kanssa, mutta pisti suhteen jäihin, sanoen jätkän olleen aina aivan sekaisin. Veti kuulemma sieniä yms. kaikki maistui, millä sai vähääkään nuppia sekaisin ja jutut olivat sitten sitä luokkaa, että alta pois! Henkirikos tapahtui aivan Liedon keskustan nurkilla..tarkka paikka oli Hanhenkaari 9 tai 11.. vasemmalla oleva ok-talo keskustasta päin tultaessa. vuoden -95 Alibissa myös juttu kyseisestä. Viina maistui ja uhrihan oli T;n isän silloinen naisystävä.. naisen nimeä en muista, mutta J siitä tosiaan tuomion otti..muistaakseni 9v sai.. väitti naisen pudonneen tuolilta niin, että pullo sujahti h**uriin. Naista oli poltettu myös silitysraudalla. Tapauksesta liikkui paljon erilaisia huhuja..että esim. Liedon kirkon nurkilla olisi ollut jopa poliisivartiointi ennen hautajaisia, koska T olisi ilmoittanut menevänsä yöllä paiskomaan naisen ruumista pitkin seiniä...että sellainen kultapoju tämä T tosiaan..vieläkö vaikuttaa Liedossa? tietääkö kukaan..

    • nähnytusein

      Liedossa yhä asuu äitinsä kanssa.

    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Kuollut?

    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      On Liedossa yhä

    • Anonyymi

      Huu

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Nuo

    • Anonyymi

      Ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe