muistaako kukaan tapausta joka sattui Liedossa olisko ollu v.94-95..jossain omakotitalossa..jossa naiseen oli poltettu jotain satanismin symboleja ja työnnetty olutpullo jonnekin ym.kamalaa! muistaisin hämärästi juttua alibissa.. mutta en muista kuka teosta tuomittiin??? ja mikä mahtoi olla teon motiivi? onkohan tekijä jo vapaalla jalalla ja missä päin mahtaa asustella?
muistaako kukaan Liedossa tapahtunutta tappoa/murhaa?
44
5281
Vastaukset
- lpppppppppppppp
Kyseessä oli pitkään jatkunut perheväkivaltatapaus. Lopulta mies pahoinpiteli vaimonsa kuoliaaksi. Vainajan vaginasta löytyi olutpullo.
- ....
Olen kuullut jälkeenpäin huhuja että miehen poika olisi satanisti, ja liittynyt myös jotenkin tekoon, mutta se mies oli ottanu syyt niskoilleen, suojellakseen poikaansa. itse tunsin naisen ja hänen tyttärensä ennen tota tapahtumaa, olin silloin ihan pieni nassikka ja jälkeenpäin jäänyt vaivaamaan tapahtuma.. Lapsi jäi ilman äitiä :(
- Noissahan on
.... kirjoitti:
Olen kuullut jälkeenpäin huhuja että miehen poika olisi satanisti, ja liittynyt myös jotenkin tekoon, mutta se mies oli ottanu syyt niskoilleen, suojellakseen poikaansa. itse tunsin naisen ja hänen tyttärensä ennen tota tapahtumaa, olin silloin ihan pieni nassikka ja jälkeenpäin jäänyt vaivaamaan tapahtuma.. Lapsi jäi ilman äitiä :(
usein koko perhe "satanisteja", hyväksikäyttävät lapsiaan ja jossain "rituaalissa" sattuu käymään vahinko ja joku kuolee vahingossa tai "uhrautuu" vapaaehtoisesti.
Tuskinpa poika ainakaan yksin ollut syyllinen ja isä ottanut syytä niskoilleen.
- BaskerimiesKeppi
Minusta tämä on yksi se tapaus, jossa nuorukainen tappoi naisystävänsä ja isä meni pojan puolesta vankilaan.
- eppi1
Tekijä on vapaana. Miehellä aina musta baskeri päässä. Näkee usein kaupassa.. silmälasit ja mustat hiukset.. Näyttää aavistuksen verran hitleriltä... :
- Ehkä Eri
Silmälaseja en huomannut.
- tuoreempi juttu
loukinaisissa kai mutta se on kai eri juttu liittyy siihen autiotaloon mille tehtiin ilkivaltaa yritettiin polttaa
- mäkkylä
1944
- 2naista
mäkkylä kirjoitti:
1944
vuonna44
- likellä
aseman
- tänään
likellä kirjoitti:
aseman
tienoossa
- Anonyymi
tänään kirjoitti:
tienoossa
Alkoi kiinnostaa. Minkä aseman lähellä? Rautatieaseman?
- Huomattu On
Tuimakatseinen todella, puhua ei pukahda. Keppi kädessä ja baskeri päässä. Viiksetkin mustat, ehkä vähän Hitelerimäinen. Tuosta toisesta tapauksesta en kuullut, en tiedä tarkemmin. Siitä täällä kyselty, tuskin sama kuitenkaan.
- Pieni Korjaus
Hitlerimäinen
- lietola84
Pieni Korjaus kirjoitti:
Hitlerimäinen
oliko juttuu lehdissa.
- Anonyymi
Pieni Korjaus kirjoitti:
Hitlerimäinen
MIkä on hitleri, hilleri?
- hyvin silloin aikana
voi olla ollut
- Huhuuuu2
Onko netissä artikkelia tästä vielä?
- ole sitten
ei varmaan
- Baskerimies liedossa
Vieläkö näätte miestä kävelemässä? Liedon oma hitler!
- usein paljon
todellakin näkee
- täällä näkee
niin nytkin
- moihtttt
Joo.
- jhhjhjj
Jjhhhhh
- poikavapaana
Tekijä ja äiti asuu yhä Liedossa yhdessä. Isä ei kuvioissa vuosikymmeniin. Eronneet aikoinaan en tiedä missä nykyään.
- isätuomittu
Vapaa kai nykyään mutten tiedä onko elossa. Ei varmaan Liedossa asu mutta äiti ja poika kaksistaan.
- olikin
Peräsuolitappo.
- kuulemmakin
Löi pullolla sinne.
- nostan
Ylös.
- hhhhhghj
Hkkvcvh
- onkin
Toni Skyttä.
- Anonyymi
Salakyttä? Kytät murhaa paljonkin eikä edes tuomita.
- onkin
Se isä on Jorma Skyttä.
- 000000xxxxx
Muistan tapauksen hyvin..olin tämän T:n kanssa samassa amiksessa Liedossa vuonna.-94-95. Muistan kun tehtiin metallipuolen jätkille sapuskaa niin kyllä T erottui jo silloin joukosta.. isoja sormuksia sormet täynnä, mustat vaatteet, mustat maiharit sekä tämä kuuluisa musta baskeri AINA päässä. Kaverini jopa seurusteli hetken aikaa tämän T;n kanssa, mutta pisti suhteen jäihin, sanoen jätkän olleen aina aivan sekaisin. Veti kuulemma sieniä yms. kaikki maistui, millä sai vähääkään nuppia sekaisin ja jutut olivat sitten sitä luokkaa, että alta pois! Henkirikos tapahtui aivan Liedon keskustan nurkilla..tarkka paikka oli Hanhenkaari 9 tai 11.. vasemmalla oleva ok-talo keskustasta päin tultaessa. vuoden -95 Alibissa myös juttu kyseisestä. Viina maistui ja uhrihan oli T;n isän silloinen naisystävä.. naisen nimeä en muista, mutta J siitä tosiaan tuomion otti..muistaakseni 9v sai.. väitti naisen pudonneen tuolilta niin, että pullo sujahti h**uriin. Naista oli poltettu myös silitysraudalla. Tapauksesta liikkui paljon erilaisia huhuja..että esim. Liedon kirkon nurkilla olisi ollut jopa poliisivartiointi ennen hautajaisia, koska T olisi ilmoittanut menevänsä yöllä paiskomaan naisen ruumista pitkin seiniä...että sellainen kultapoju tämä T tosiaan..vieläkö vaikuttaa Liedossa? tietääkö kukaan..
- nähnytusein
Liedossa yhä asuu äitinsä kanssa.
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Kuollut?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
On Liedossa yhä
- Anonyymi
Huu
- Anonyymi
Up.
- Anonyymi
Nuo
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Vieläkö täällä tätä vanhaa asiaa puidaan? 2022 viimeisin postaus. Hyi helvatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579