Heips!
Olen raivokkaasti yrittänyt löytää kaverini häihin sellaista hauskaa valapuhetta, minkä sulhanen pitää morsiamelleen. Puheen nimi on kuulemma Rakkauden vala, sulhanen lupailee siinä kaikkea hauskaa morsiamelleen. Tietääkö joku mistä tällainen puhe löytyisi, onko linkkivinkkiä?
Kiitos :)
Mistä löytyisi Rakkauden vala?
3
5910
Vastaukset
- peliin
en tiedä mistä löytyisi, mutta kehitä oma. pistä sulhanen lupaamaan:
-pesen likaiset alushoususi
-kehun palaneita pulliasi jne...
saat taatusti yksilöllisemmän puheen, joka samalla tuo esiin kivasti morsiamen viat.
äläkä unohda asiaa myös toisinpäin.
-kestän omituisuuksiasi
-talutan sinut kapakasta kotiin kun et enää tunnista kasvojani ym. - Nasu
Minä (nimi) lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, että tämä antamani lupaus kestää elämämme loppuun asti tai ainakin ensi jouluun, ellei rakas hunajainen vaimoni toisin määrää.
Täten lupaan syödä joka aamu kaurapuuroni kiltisti vaimoni valvovan silmän alla, enkä myöskään aseta kyseenalaiseksi vaimoni uskomatonta keittotaitoa.
Lupaudun myös välttämään viinan kauhistuksia ja krapulan tuomia kirouksia, ja salaan myös parhaani mukaan vaimoltani siivouskaapissa olevan pimeän pullon.
Minä lupaan ja vannon ja (ammatti) sanani annan, että tiskaan vaimoni syntymäpäivänä, jos astianpesukone on rikki tai jos ukkonen on aiheuttanut sähkökatkoksen. Muihin kotitöihin osallistun vain pakon sanelemana tai vaimon vihjaavan katseen alla.
Lupaan rakastaa vaimoani kuin kalleinta aarrettani, jos (harrastus) ei lasketa mukaan. Hellyyttä osoitan joka päivä ainakin kolme tuntia, ellei vaimollani satu olemaan päänsärkyä.
Lupaan, että anoppini on paras ystäväni sekä myötä- että vastoinkäymisissä, enkä turhaan kohota appiukkoni verenpainetta.
Täten lupaan olla myös ihanteellinen aviomies, raju rakastaja, kelpo vävypoika ja tietysti elän kurissa ja nuhteessa, ainakin silloin tällöin.
Olen nyt antanut nämä lupaukset teidän kaikkien kuullen, ja jos huomaatte minun rikkoneen niitä, niin vaietkaa vaimoni edessä.
Siinäpä se jos et ollut vielä saanut sitä mistään!- S
Mistähän löytyisi tähän vielä morsiamen antama vala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1629704Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t877455Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067357Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37326Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427259Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t217208Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1126652Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296486Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa845710Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485495