Heips!
Olen raivokkaasti yrittänyt löytää kaverini häihin sellaista hauskaa valapuhetta, minkä sulhanen pitää morsiamelleen. Puheen nimi on kuulemma Rakkauden vala, sulhanen lupailee siinä kaikkea hauskaa morsiamelleen. Tietääkö joku mistä tällainen puhe löytyisi, onko linkkivinkkiä?
Kiitos :)
Mistä löytyisi Rakkauden vala?
3
5740
Vastaukset
- peliin
en tiedä mistä löytyisi, mutta kehitä oma. pistä sulhanen lupaamaan:
-pesen likaiset alushoususi
-kehun palaneita pulliasi jne...
saat taatusti yksilöllisemmän puheen, joka samalla tuo esiin kivasti morsiamen viat.
äläkä unohda asiaa myös toisinpäin.
-kestän omituisuuksiasi
-talutan sinut kapakasta kotiin kun et enää tunnista kasvojani ym. - Nasu
Minä (nimi) lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, että tämä antamani lupaus kestää elämämme loppuun asti tai ainakin ensi jouluun, ellei rakas hunajainen vaimoni toisin määrää.
Täten lupaan syödä joka aamu kaurapuuroni kiltisti vaimoni valvovan silmän alla, enkä myöskään aseta kyseenalaiseksi vaimoni uskomatonta keittotaitoa.
Lupaudun myös välttämään viinan kauhistuksia ja krapulan tuomia kirouksia, ja salaan myös parhaani mukaan vaimoltani siivouskaapissa olevan pimeän pullon.
Minä lupaan ja vannon ja (ammatti) sanani annan, että tiskaan vaimoni syntymäpäivänä, jos astianpesukone on rikki tai jos ukkonen on aiheuttanut sähkökatkoksen. Muihin kotitöihin osallistun vain pakon sanelemana tai vaimon vihjaavan katseen alla.
Lupaan rakastaa vaimoani kuin kalleinta aarrettani, jos (harrastus) ei lasketa mukaan. Hellyyttä osoitan joka päivä ainakin kolme tuntia, ellei vaimollani satu olemaan päänsärkyä.
Lupaan, että anoppini on paras ystäväni sekä myötä- että vastoinkäymisissä, enkä turhaan kohota appiukkoni verenpainetta.
Täten lupaan olla myös ihanteellinen aviomies, raju rakastaja, kelpo vävypoika ja tietysti elän kurissa ja nuhteessa, ainakin silloin tällöin.
Olen nyt antanut nämä lupaukset teidän kaikkien kuullen, ja jos huomaatte minun rikkoneen niitä, niin vaietkaa vaimoni edessä.
Siinäpä se jos et ollut vielä saanut sitä mistään!- S
Mistähän löytyisi tähän vielä morsiamen antama vala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058