Mistä löytyisi Rakkauden vala?

Syyskaaso

Heips!

Olen raivokkaasti yrittänyt löytää kaverini häihin sellaista hauskaa valapuhetta, minkä sulhanen pitää morsiamelleen. Puheen nimi on kuulemma Rakkauden vala, sulhanen lupailee siinä kaikkea hauskaa morsiamelleen. Tietääkö joku mistä tällainen puhe löytyisi, onko linkkivinkkiä?

Kiitos :)

3

5554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliin

      en tiedä mistä löytyisi, mutta kehitä oma. pistä sulhanen lupaamaan:

      -pesen likaiset alushoususi
      -kehun palaneita pulliasi jne...

      saat taatusti yksilöllisemmän puheen, joka samalla tuo esiin kivasti morsiamen viat.

      äläkä unohda asiaa myös toisinpäin.
      -kestän omituisuuksiasi
      -talutan sinut kapakasta kotiin kun et enää tunnista kasvojani ym.

    • Nasu

      Minä (nimi) lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, että tämä antamani lupaus kestää elämämme loppuun asti tai ainakin ensi jouluun, ellei rakas hunajainen vaimoni toisin määrää.

      Täten lupaan syödä joka aamu kaurapuuroni kiltisti vaimoni valvovan silmän alla, enkä myöskään aseta kyseenalaiseksi vaimoni uskomatonta keittotaitoa.

      Lupaudun myös välttämään viinan kauhistuksia ja krapulan tuomia kirouksia, ja salaan myös parhaani mukaan vaimoltani siivouskaapissa olevan pimeän pullon.

      Minä lupaan ja vannon ja (ammatti) sanani annan, että tiskaan vaimoni syntymäpäivänä, jos astianpesukone on rikki tai jos ukkonen on aiheuttanut sähkökatkoksen. Muihin kotitöihin osallistun vain pakon sanelemana tai vaimon vihjaavan katseen alla.

      Lupaan rakastaa vaimoani kuin kalleinta aarrettani, jos (harrastus) ei lasketa mukaan. Hellyyttä osoitan joka päivä ainakin kolme tuntia, ellei vaimollani satu olemaan päänsärkyä.

      Lupaan, että anoppini on paras ystäväni sekä myötä- että vastoinkäymisissä, enkä turhaan kohota appiukkoni verenpainetta.

      Täten lupaan olla myös ihanteellinen aviomies, raju rakastaja, kelpo vävypoika ja tietysti elän kurissa ja nuhteessa, ainakin silloin tällöin.

      Olen nyt antanut nämä lupaukset teidän kaikkien kuullen, ja jos huomaatte minun rikkoneen niitä, niin vaietkaa vaimoni edessä.

      Siinäpä se jos et ollut vielä saanut sitä mistään!

      • S

        Mistähän löytyisi tähän vielä morsiamen antama vala?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe