Varokaa hyvät metsäomistajat ns. haamu harvennuskonita, ensiharvennukset yleensä pilalla hakattu näiden jäljiltä. koneet puikkelehtii pitkin poikin puiden välisä ja kalvaa juuret poikki. Vaatikaa ensiharvennuksiin sellainen kone mikä pystyy puimaan 20m uravälillä ja haottamaan uran, näin minimoidaan korjuuvauriot.
Haamuja
6
1231
Vastaukset
- tietysti...
Monet pitkillä puomeilla tekevät kuskit puivat suurimman osan metsästä urille päin ahneuksissaan ja motit mielessä joten jälki on kauheeta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000024&conference=4500000000000712&posting=22000000031371864 - tyuj
Kyllä itsellä on samoja kokemuksia noista pikku puimureista, niiden paikka on pellolla ei metsässä.Mitä vähemmän ajoura verkostoa sitä väahäisemmät vaurio riskit. Mitä olen ajokone yrittäjien kanssa jutellut, niin juuri kukaan ei halua ajaa ns. haamu puita.
- siitä
millä pikkukoneella on hakattu, Harveri ei kyllä tee metsään juuri mitään jälkiä ja työjälki on muutenkin todella siistiä verrattuna isoihin koneisiin, jotka rohmuavat metsän piloille.
- jo käsitelty
Tämä harveri aikoinaan käsiteltiin metsänomistajien taholta tuolla metsänhoito puolella. Kyseistä lelua ei kukaan halunnut metsiinsä.
- kyllä
jo käsitelty kirjoitti:
Tämä harveri aikoinaan käsiteltiin metsänomistajien taholta tuolla metsänhoito puolella. Kyseistä lelua ei kukaan halunnut metsiinsä.
on huono muisti, mielestäni Harveri oli hyvinkin haluttu metsään ja on edelleen.
- ison koneen
jo käsitelty kirjoitti:
omistajalla työnpuutetta, kun täytyy tollaisia provoja tänne laittaa. Itse en päästä metsääni enään yhtään isoa konetta tekemään tuhoja, älyttömän levet ajourat ja keskeltä harventamatta. Ja puun kyljet kolhittu, kun on yritetty ronkkia pitkältä puita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882