Onko Playa del Carmenin tai Cancunin lähellä mitään näkemisen arvoisia eläintarhoja tai huvipuistoja mitä suosittelette??
Vastaukset 3
- lähellä
Xcaretissa on eläimiä, mutta ei kyllä näkemisen arvoisia. Surkeina läähättävät kuumuudessa ja ankeissa tiloissa. Mieluummin kannattaa käyttää nekin rahat johonkin muuhun.
- Tapiiri
Vuosi sitten ainakin eläimiä riitti ja ne oli virkeitä ja hienoja. Tapiiri oli makee, en ole ikinä ennen nähnyt!
- pablo88
Crococun on n. 30km Pdc:sta Cancunin suuntaan. Taksi ei maksa paljoa, mutta myös bussilla pääsee kätevästi, kun menet ensin bussilla puerto morelosiin ja siitä loput pari km taksilla. Tietysti bussikuskiakin voi pyytää pysäyttämään sillä kohtaa mutta en tiedä suostuvatko siihen. Sisäänpääsy on reilu 100 pesoa. Puistossa on lintuja, liskoja, krokotiileja jne. puisto on siitä erikoinen että esim. krokotiilinkin saat ottaa käteen jos uskallat. Hyviä kuvia saatiin paikasta ja muutenkin paikka oli mukava.
Xcaret ja Xel-ha ovat hyviä paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474