Mistäs saisi hyvää pizzaa ja kebabia? Ja mistäköhän kyseiset paikat löytää? Olen juuri muuttanut kaupunkiin.
Ja hakusessa olisi myös lounaspaikka, mistä saisi hyvää ruokaa kohtuullisella hinnalla?
Kiitos jo etukäteen!
hyvää pizzaa forssasta?
16
6775
Vastaukset
- arto1
Koskenniskan vieressä olevassa mustassa kissassa on hyvä pizza,suosittelen.
- jepps
niin sillon on hyvä
iä kun tulee niskasta ja on aamu yöstä matkalla kotiin. hyvät on oikeasti linja-auto aseman kebabissa kartanonkadulla pizza pirssissä ja kauppa kadulla arbanaksessa.kaikissa myös todella hyvä palvelu. - 2mas
Black pussyn kebab-annoksiakin täytyy suositella etenkin jumalaisen valkosipuli-jogurtin vuoksi. Pizzapirssä mahdollisesti hieman paremmat lätyt.
- Feivorite
Pizza-pirssistä pizzaa ja lintsiltä kebabbia .
- tintsu
Ilman muuta kebabit linja-autoasemalta ja pizzat Arbanaksesta (sielläkin riippuu vähän, kuka tekee). Pizzapirssikään ei oo hullumpi pizzapaikka. Mutta kebabit ylivetoja linja-autoasemalla! Nam!
- ungalabugala
kuka tykkää arazista? siel saa kuulemma asiakkaat turpaan. niin naiset kuin miehetkin...
onko totta? - Hukka_pätkä_78
ungalabugala kirjoitti:
kuka tykkää arazista? siel saa kuulemma asiakkaat turpaan. niin naiset kuin miehetkin...
onko totta?en tiedä turpaan saannista mitään, mutta helkutin pahaa pizzaa siel ainakin oli... öljy pursus pizzatäytteiden päälle, tuli tosi äklö olo koko loppu päiväksi, ja maha sekaisin. pizza jäi melkeinpä kokonaan syömättä ja hintakin oli noussut ja lounastarjoukseen sisältyi enää pizza ja vesi.. ennen oli salaatti, limu ja pizza lounastarjouksena... en suosittele
- ruokahalu katosi
ungalabugala kirjoitti:
onko totta?kun näin ne karvaiset kädet.
- kebab
näkee kirjoitti:
linja-autoasemalla on ehdottomasti paras paikka!!!
Suosittelen! - samat
kebab kirjoitti:
linja-autoasemalla on ehdottomasti paras paikka!!!
Suosittelen!liejut killuu päiväkausia joutona.
- on kyllä ehkä
samat kirjoitti:
liejut killuu päiväkausia joutona.
jopa koko Suomen parhaat pizzat ja kebabit!
Palvelukin on todella hyvää! Meillä lapset ovat saaneet aina tikkaritkin jälkkäriksi.. :-)
- omat eväät
Omat pohjat ja täyttee! Parasta!
Tuli muuten mieleen pitzza-pirssin kuski joka kaahaa ja samalla puhuu puhelimeen. Pöhinät päälläkö? Olisin työnantajana hiiiieman huolissani autosta ja maineesta. Ai ai ai ku jotain sattuu - JuanJesus
Rossosta tai Martinasta. Noi "turkkipizzat" on liian rasvaisia, paitsi ehkä kankkuspizzana.
- äiti saarioinen
saarioisten jauhelihapizza on paras.
- atria.
niin, ATRIA tuotemerkinä on suomalaista,
ja on ainakin riittävän hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191