Hei! Olen aivan ulalla mitä minun pitäisi tehdä. Työasioissa on kaikki ihan auki, ollaanko tässä nyt menossa niin isolla volyymilla kun puhutaan? Mikä mun lopullinen rooli on tässä? Rakkauselämäkin on ihan levällään. Tässä olisi hyvät ainekset kasassa, mutta joku nyt jarruttaa. Tuleeko tästä mitään? Jos työ asiat toteutuu, onko mun tuleva asema tälle henkilölle liikaa? Kiitän kauniisti jos joku viitsisi nostella. Annan palautetta.
kierrän ympyrää..
6
404
Vastaukset
- alottaja
Niin, näistä tärkeempi on tuo työasia, mies asiat on loppupelissä ihan se ja sama, mut työ on mulle niin tärkee asia ja iso osa elämää et siihen kaipaisin vähän jotain johdatusta..
Lämmin kiitos. - tytär auringon
Työ: kyllä mennään pöydänkin mukaan isolla volyymilla. Ihan tuntuu jo tuon pöydän nähdessäni, että taatusti on sinulle tärkeä asia. Vakiintuminen ja tavoitteiden saavuttaminen ovat valokeilassa, myös tieto ja taito. Näyttäisi että tulossa on suht pitkäaikainen juttu johon sinulle tulevat kortit suosittelevat panostamaan, suotuisat näkymät. Näyttää kuin olisit astumassa yhden elämän vaiheesi päähän, todella tärkeään. Muista pitää huoli, että sinua kohdellaan oikeudenmukaisesti, tosin tulkitsisin tuon kortin ennemminkin siten, että saat oikeudenmukaista kohtelua ja juuri sitä mitä ansaitsetkin. Anna mennä vaan :). Niin, vielä tuosta lopullisesta roolistasi, vaikea sanoa ainakaan mistään lopullisesta, mutta roolisi on tärkeä, ikäänkuin kyseessä jonkinlainen yhteistyö, tai pienehkö yhteisö, jossa jokaisen panos on merkittävä ja yhden puuttuminen saisi miltei romahduksen aikaan.
Rakkauselämässä näkyykin epävarmuus, koska joudut jakamaan aikaasi kahden asian kesken. Rakkaus asiatkin selkenevät vähän kun työasian suhteen päätös on tehty. Mutta ilmeisesti työ tulee viemään aikaasi enemmän ja se tuo muutosta rakkaus asioihinkin, jonkinlaista torjumista, vetäytymistä. Suhteeseen täytyisi löytyä uudenlainen pohja tai lisää motivaatiota, muuten se on vaarassa hiipua.- kierrän ympyrää
Kiitos vastauksestasi.
Helpotti kovasti. Tässä on nyt minulla elämäni tilaisuus lyödä läpi ja näyttää kynteni.
Olen todellakin tulossa yhden elämän osan päähän ja uusi on alkamassa, kunhan vain kaikki sujuisi suunnitelmien mukaan. Mun elämä muuttuu melko lailla kun tämä uusi työ alkaa. Mä koen, ja sain sinulta vahvistusta siihen, että nyt on aika panostaa uraan ihan täysillä, että tulevat vuodet menee sitten mukavammin. Onko nää menneiden ja tulevien viikkojen "pakkolomat" nyt jotain johdatusta, että mun pitää ottaa rennosti jos kohta alkaa tapahtua? tarkkaa aikataulua kun en vielä tiedä, sen tiedän koska työt aloitetaan, mutta sekin vaatii aika paljon taas työtä että päästään aloittamaan.
Rakkausasioista sen verran, että mä jollain erittäin syvällä tasolla rakastan tätä ihmistä, vaikea selittää. Mulla ei ole sen kanssa kiire minnekkään, mulla on joku ihmeen rauha sydämessä, että tää mies tulee sisään mun elämääni sitten, kun on sen aika. Vaikka nyt näyttää tosi epävarmalta, ja kuten sanoin, joku tässä jutussa jarruttaa, niin siitä huolimatta mulla on vahva luottamus siihen että meillä on joskus yhteinen elämä. Onko tää jarru nyt se, että mä pystyn laittaa kaiken ruudin työhön ja rakkauselämälle on aikaa sitten kun saadaan hommat pyörimään. Olisiko mahdollista, että me jopa työelämässä tehtäisiin yhteistyötä joskus.. - tytär auringon
kierrän ympyrää kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Helpotti kovasti. Tässä on nyt minulla elämäni tilaisuus lyödä läpi ja näyttää kynteni.
Olen todellakin tulossa yhden elämän osan päähän ja uusi on alkamassa, kunhan vain kaikki sujuisi suunnitelmien mukaan. Mun elämä muuttuu melko lailla kun tämä uusi työ alkaa. Mä koen, ja sain sinulta vahvistusta siihen, että nyt on aika panostaa uraan ihan täysillä, että tulevat vuodet menee sitten mukavammin. Onko nää menneiden ja tulevien viikkojen "pakkolomat" nyt jotain johdatusta, että mun pitää ottaa rennosti jos kohta alkaa tapahtua? tarkkaa aikataulua kun en vielä tiedä, sen tiedän koska työt aloitetaan, mutta sekin vaatii aika paljon taas työtä että päästään aloittamaan.
Rakkausasioista sen verran, että mä jollain erittäin syvällä tasolla rakastan tätä ihmistä, vaikea selittää. Mulla ei ole sen kanssa kiire minnekkään, mulla on joku ihmeen rauha sydämessä, että tää mies tulee sisään mun elämääni sitten, kun on sen aika. Vaikka nyt näyttää tosi epävarmalta, ja kuten sanoin, joku tässä jutussa jarruttaa, niin siitä huolimatta mulla on vahva luottamus siihen että meillä on joskus yhteinen elämä. Onko tää jarru nyt se, että mä pystyn laittaa kaiken ruudin työhön ja rakkauselämälle on aikaa sitten kun saadaan hommat pyörimään. Olisiko mahdollista, että me jopa työelämässä tehtäisiin yhteistyötä joskus..Kiitos runsaasta palautteesta! Vielä erikseen otin sinulle ja rakkauselämällesi pari korttia: niinkuin jo tuo sinun oma luottamuksesi miehen suhteen kertoo, niin tottakai yhteinen taival on täysin mahdollinen! Luota vain intuitioosi ja omaan luottamukseesi tuossa asiassa. Vaikeuksien kautta voittoon. Tuohon teidän yhteistyölle ihan töiden merkeissä ei vielä ainakaan tullut selkeää "kyllä" vastausta, vaan näyttäisi, että se jää toistaiseksi odotuksen alle, mutta kaikki on mahdollista aikanaan! Tsemppiä sinulle!
- ap..
tytär auringon kirjoitti:
Kiitos runsaasta palautteesta! Vielä erikseen otin sinulle ja rakkauselämällesi pari korttia: niinkuin jo tuo sinun oma luottamuksesi miehen suhteen kertoo, niin tottakai yhteinen taival on täysin mahdollinen! Luota vain intuitioosi ja omaan luottamukseesi tuossa asiassa. Vaikeuksien kautta voittoon. Tuohon teidän yhteistyölle ihan töiden merkeissä ei vielä ainakaan tullut selkeää "kyllä" vastausta, vaan näyttäisi, että se jää toistaiseksi odotuksen alle, mutta kaikki on mahdollista aikanaan! Tsemppiä sinulle!
Kiitos sinulle!
Tulen kyllä kertomaan miten menee :) - tytär auringon
ap.. kirjoitti:
Kiitos sinulle!
Tulen kyllä kertomaan miten menee :)ihmeessä kertomaan, kuinka kävi, jos siis haluat! Sillä juuri sellainen palaute olisi todella antoisaa, että miten sitten lopulta kävi, näyttivätkö kortit oikean suunnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855