Eläimet aistivat yliluonnollisen helpommin?

Crazy Train

Sellaista mietin..ja olenkin aika saletti, että eläimet aistivat esim. henkien läsnäolon ainakin helpommin kuin ihmiset!??
Omissa kahdessa koirassani olen huomannut aiemmin sellaista levottomuutta ja hermostuneisuutta aina edesmennees pappani talossa.
Kerran kävi niin kun oltiin juuri iltapala syöty ja menossa koirien kanssa ulos iltapissille niin yhtäkkiä nuorempi koirista (silloin n. 6kk) alkoi pelkäämään jotain, uikutti kovasti ja ihan kuin joku olisi ajanut sen nurkkaan! vaikka ei siinä sen edessä ollut ketään. Ja hetkeä aiemmin oli vanhempi koira haukkunut ihan tyhjästä. Kummallakaan koiralla ei ole tapana haukkua juuri ollenkaan, ainoastaan silloin kun ulko-ovi aukeaa... Tapauksen jälkeen nuoremman koiran saanut nameilla houkutella tupaan, se ei haluaisi sinne tulla vaan makaa eteisessä... Itse en ole huomannut mitään kummallista papan talossa. Paitsi sen etten minäkään osaa siellä nukkua, uni ei vain tule...
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia eläinten kanssa???

7

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robert DeMojo

Kyllä joo,näin on.Kyllä minunkin
      mielestä eläimet aistivat yliluonnollisia asioita.
      Minulla vähän samantapainen kokemus,kyseessä vain oli kissa.Kerron kuitenkin yhden toisen
      jutun joka minulle ja kissalleni tapahtui...

Kerran kuuntelin ääniefektilevyä jossa oli nauhoitus maanjäristyksestä.
      Siis aito sellainen,ei mikään koneellaa tehty.
      Minun korvaan se kuulosti vain jyrinältä,mutta kissani meni keskelle huonetta istumaan kahdelle
      takajaloilleen ,kuin orava,ja uikutti ja katsoi
      minuun päin.Eli yritti varoittaa minua maanjäristyksestä.

Mutta olen kuitenkin samaa mieltä,,,eläimet aistivat ihmistä helpommin yliluonnoliset asiat.
      Olen itse nähnyt.Se on siis eri juttu kuin tuo
      maanjäristysjuttu.
      Kannattaa kuitenkin aina tarkistaa jos selitys olisi kuitenkin joku luonnoilmiö jota ihminen ei huomaa.

mojo

• koiran kanssa

Meijänki koira rupee haukkuun joskus ihan tyhjästä, muuten se on tosi fiksu koira. Mä taas luulen että sille on syötetty liikaa suklaata ja se ei nää kunnollaa joten se on vähä vainoharhanen..

• Robert DeMojo
        koiran kanssa kirjoitti:

Meijänki koira rupee haukkuun joskus ihan tyhjästä, muuten se on tosi fiksu koira. Mä taas luulen että sille on syötetty liikaa suklaata ja se ei nää kunnollaa joten se on vähä vainoharhanen..

heh heh..mainio selitys.

• koiran kanssa
        Robert DeMojo kirjoitti:

heh heh..mainio selitys.

Eläimet ehkä kuulevat paremmin, ihmiset pakkaavat selittää asioita mitä eivät ymmärrä, yliluonnolliseksi.

Minkä jutun sitten olet nähnyt, mutta jota et suostu kertomaan?

• juuso ikihyväkäs

kaveri kertoi että kun sen mummo oli kuollu ja yhtenä iltana sen mun kaverin veli ja sen tyttöystävä istui olkkarissa niin ovi oli auennu itestään...ne aatteli että se oli vaan vetoa mutta sitte alkoi kuulua myös muita ääniä. ja kaikkein kamalin asia oli kun perheen KOIRA oli alkanut haukkumaan ja siiten rauhoittunut ja nuollit tyhjää ilmaa!!!!!! mun kaverin veljee alkoi tietenki pelottaa ja se lukitsti ulko ove...vähän ajan kuluttua oli kuulunu sellanen lukon aukeamis ääni ja ovi aukeni ja sulkeutui...

en tietenkään oo varma asiasta mutta ei se mun kaveri sellasta keksis...ja se kerto sen yhtaikaa koko luokalle kun oltiin leirikoulussa ja autiolla saarella "immaskär"(turun saaristossa)

• Tommi

Koirien hajuaisti on tarkempi ja ne haistavat pierunhengen herkemmin kuin ihmiset!!!

• 696969

69

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina neljäs sija

Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      2166
    2. Tuksu pakenee poliisia!

Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2086
    3. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1945
    4. Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."

Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1435
    5. Miksi sinä tykkäät minusta

Syitä tykkäämiseesi? Vastaa kuin omalle kaipauksen kohteellesi.
      Ikävä
      75
      1044
    6. Rakastan sut ja sua

Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..
      Ikävä
      114
      767
    7. Voit oikeasti unohtaa minut

nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa
      Ikävä
      45
      746
    8. Hyvää yötä Hoo

Naiselle. Rakastan sinua ❤️❤️❤️ Terv: vaikeatapaus
      Ikävä
      64
      737
    9. Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?

Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi
      Maailman menoa
      299
      726
    10. Mietin kuinka ihana oli olla vastarakastunut

Tekeekö kaikki vasta rakastuneet sitä että laitetaan käsi toisen päälle ja vertaillaan niiden kokoja. Piirretään sydämiä selkään sormin. Arvaillaan mi
      Ikävä
      143
      681
    Aihe