Eläimet aistivat yliluonnollisen helpommin?

Crazy Train

Sellaista mietin..ja olenkin aika saletti, että eläimet aistivat esim. henkien läsnäolon ainakin helpommin kuin ihmiset!??
Omissa kahdessa koirassani olen huomannut aiemmin sellaista levottomuutta ja hermostuneisuutta aina edesmennees pappani talossa.
Kerran kävi niin kun oltiin juuri iltapala syöty ja menossa koirien kanssa ulos iltapissille niin yhtäkkiä nuorempi koirista (silloin n. 6kk) alkoi pelkäämään jotain, uikutti kovasti ja ihan kuin joku olisi ajanut sen nurkkaan! vaikka ei siinä sen edessä ollut ketään. Ja hetkeä aiemmin oli vanhempi koira haukkunut ihan tyhjästä. Kummallakaan koiralla ei ole tapana haukkua juuri ollenkaan, ainoastaan silloin kun ulko-ovi aukeaa... Tapauksen jälkeen nuoremman koiran saanut nameilla houkutella tupaan, se ei haluaisi sinne tulla vaan makaa eteisessä... Itse en ole huomannut mitään kummallista papan talossa. Paitsi sen etten minäkään osaa siellä nukkua, uni ei vain tule...
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia eläinten kanssa???

7

1724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Robert DeMojo

      Kyllä joo,näin on.Kyllä minunkin
      mielestä eläimet aistivat yliluonnollisia asioita.
      Minulla vähän samantapainen kokemus,kyseessä vain oli kissa.Kerron kuitenkin yhden toisen
      jutun joka minulle ja kissalleni tapahtui...

      Kerran kuuntelin ääniefektilevyä jossa oli nauhoitus maanjäristyksestä.
      Siis aito sellainen,ei mikään koneellaa tehty.
      Minun korvaan se kuulosti vain jyrinältä,mutta kissani meni keskelle huonetta istumaan kahdelle
      takajaloilleen ,kuin orava,ja uikutti ja katsoi
      minuun päin.Eli yritti varoittaa minua maanjäristyksestä.

      Mutta olen kuitenkin samaa mieltä,,,eläimet aistivat ihmistä helpommin yliluonnoliset asiat.
      Olen itse nähnyt.Se on siis eri juttu kuin tuo
      maanjäristysjuttu.
      Kannattaa kuitenkin aina tarkistaa jos selitys olisi kuitenkin joku luonnoilmiö jota ihminen ei huomaa.

      mojo

      • koiran kanssa

        Meijänki koira rupee haukkuun joskus ihan tyhjästä, muuten se on tosi fiksu koira. Mä taas luulen että sille on syötetty liikaa suklaata ja se ei nää kunnollaa joten se on vähä vainoharhanen..


      • Robert DeMojo
        koiran kanssa kirjoitti:

        Meijänki koira rupee haukkuun joskus ihan tyhjästä, muuten se on tosi fiksu koira. Mä taas luulen että sille on syötetty liikaa suklaata ja se ei nää kunnollaa joten se on vähä vainoharhanen..

        heh heh..mainio selitys.


      • koiran kanssa
        Robert DeMojo kirjoitti:

        heh heh..mainio selitys.

        Eläimet ehkä kuulevat paremmin, ihmiset pakkaavat selittää asioita mitä eivät ymmärrä, yliluonnolliseksi.

        Minkä jutun sitten olet nähnyt, mutta jota et suostu kertomaan?


    • juuso ikihyväkäs

      kaveri kertoi että kun sen mummo oli kuollu ja yhtenä iltana sen mun kaverin veli ja sen tyttöystävä istui olkkarissa niin ovi oli auennu itestään...ne aatteli että se oli vaan vetoa mutta sitte alkoi kuulua myös muita ääniä. ja kaikkein kamalin asia oli kun perheen KOIRA oli alkanut haukkumaan ja siiten rauhoittunut ja nuollit tyhjää ilmaa!!!!!! mun kaverin veljee alkoi tietenki pelottaa ja se lukitsti ulko ove...vähän ajan kuluttua oli kuulunu sellanen lukon aukeamis ääni ja ovi aukeni ja sulkeutui...

      en tietenkään oo varma asiasta mutta ei se mun kaveri sellasta keksis...ja se kerto sen yhtaikaa koko luokalle kun oltiin leirikoulussa ja autiolla saarella "immaskär"(turun saaristossa)

    • Tommi

      Koirien hajuaisti on tarkempi ja ne haistavat pierunhengen herkemmin kuin ihmiset!!!

    • 696969

      69

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe