RT:n kuskin satula

Lyhyt jalkainen

1150 RT:n alkuperäisen satulan korkeus on minulle alimmassakin asennossaan sen verran korkea että just ja just liikenne valoissa varpaan kärjet osuu maahan. Onko tietoa mistä saisi mahdollisimman matalan ja vaikka hieman kapeammankin satulan, vaikka käytetynkin.
En raaskis ruveta pienentämään tuota alkuperäistä

3

2359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HessuRT

Itse ajan 1200rt:tä ja olen 175cm. Oli sama ongelma, joka korjaantui Bemari kaupassa. Ajoasento ja pyörän ajaminen helpottui todella paljon.
      Kannattaa vaihtaa. Eikä muuten hintakaan ollut mitenkään päätä huimaava, vaikka sisälsi lämmitysvastuksen.

• Jepulis

Trve,

Aan r 1200 rt:llä ja olen n.178 cm pitkä.

Pyörässänin ns. matalala istuin (en nyt muista korkeutta / 2 eri korkeutta). Ajan itse matalan istuimen korkeammalla säädöllä. Ajomukavuus on huippua (loistava kate), ei peppu puudu pitkälläkään ajopäivänä. Ja ulottuva maahan koko jalkapohjan pituudelta. Sehr Gut!

Esim. Wunderlichtiltä voi tilata vaikka minkalaisia istuimia Bemareihin.

• Anonyymi

Olen 172 cm pitkä.! Pitäisi ostaa matalampi kuskin satula, pyörä on BMW R 1200 RT 2005vm, Mistä sais ostettua sellaisen.? Timo Pönkkö Hämeenkoski/Hollola.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe