1150 RT:n alkuperäisen satulan korkeus on minulle alimmassakin asennossaan sen verran korkea että just ja just liikenne valoissa varpaan kärjet osuu maahan. Onko tietoa mistä saisi mahdollisimman matalan ja vaikka hieman kapeammankin satulan, vaikka käytetynkin.
En raaskis ruveta pienentämään tuota alkuperäistä
RT:n kuskin satula
3
2763
Vastaukset
- HessuRT
Itse ajan 1200rt:tä ja olen 175cm. Oli sama ongelma, joka korjaantui Bemari kaupassa. Ajoasento ja pyörän ajaminen helpottui todella paljon.
Kannattaa vaihtaa. Eikä muuten hintakaan ollut mitenkään päätä huimaava, vaikka sisälsi lämmitysvastuksen.- Jepulis
Trve,
Aan r 1200 rt:llä ja olen n.178 cm pitkä.
Pyörässänin ns. matalala istuin (en nyt muista korkeutta / 2 eri korkeutta). Ajan itse matalan istuimen korkeammalla säädöllä. Ajomukavuus on huippua (loistava kate), ei peppu puudu pitkälläkään ajopäivänä. Ja ulottuva maahan koko jalkapohjan pituudelta. Sehr Gut!
Esim. Wunderlichtiltä voi tilata vaikka minkalaisia istuimia Bemareihin.
- Anonyymi
Olen 172 cm pitkä.! Pitäisi ostaa matalampi kuskin satula, pyörä on BMW R 1200 RT 2005vm, Mistä sais ostettua sellaisen.? Timo Pönkkö Hämeenkoski/Hollola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2292987Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111679Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.61357- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1271194- 751127
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932