1150 RT:n alkuperäisen satulan korkeus on minulle alimmassakin asennossaan sen verran korkea että just ja just liikenne valoissa varpaan kärjet osuu maahan. Onko tietoa mistä saisi mahdollisimman matalan ja vaikka hieman kapeammankin satulan, vaikka käytetynkin.
En raaskis ruveta pienentämään tuota alkuperäistä
RT:n kuskin satula
3
2481
Vastaukset
- HessuRT
Itse ajan 1200rt:tä ja olen 175cm. Oli sama ongelma, joka korjaantui Bemari kaupassa. Ajoasento ja pyörän ajaminen helpottui todella paljon.
Kannattaa vaihtaa. Eikä muuten hintakaan ollut mitenkään päätä huimaava, vaikka sisälsi lämmitysvastuksen.- Jepulis
Trve,
Aan r 1200 rt:llä ja olen n.178 cm pitkä.
Pyörässänin ns. matalala istuin (en nyt muista korkeutta / 2 eri korkeutta). Ajan itse matalan istuimen korkeammalla säädöllä. Ajomukavuus on huippua (loistava kate), ei peppu puudu pitkälläkään ajopäivänä. Ja ulottuva maahan koko jalkapohjan pituudelta. Sehr Gut!
Esim. Wunderlichtiltä voi tilata vaikka minkalaisia istuimia Bemareihin.
- Anonyymi
Olen 172 cm pitkä.! Pitäisi ostaa matalampi kuskin satula, pyörä on BMW R 1200 RT 2005vm, Mistä sais ostettua sellaisen.? Timo Pönkkö Hämeenkoski/Hollola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2318993
- 1206429
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485914Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324130- 683948
- 333249
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282865Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262863Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252837- 472720