afrikasta

joskus menossa

Millainen maa on Afrikka? joskus tulevaisuudessa olisi tarkoitus mennä sinne,sillä haluaisin edes yhden kaukomatkan kokea elämässäni. Tähän saakka olen matkaillut lähinnä Euroopassa ja pohjoismaissa,johtuen siitä,kun rahaa ei ole paljoo ollut ja Eurooppaan on halvat lennot ym. Minua kiinnostaa luonto ja kulttuuri,joita pitäisi Afrikassa olla. Eläimiä olisi myös kiva nähdä,kuten tiikereitä jne. Missä Afrikan kohteissa noita on? miten pitkä lentomatka on? jonkun verran olen lukenut palstoja,mutta siitä huolimatta on vaikeaa päättää,minne päin Afrikkaa menisi,eli vinkit ja kokemukset ovat tervetulleita.

3

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läppä:P

      Mullakin oli joskus kaveri joka luuli Afrikan olevan maa. ei ole enään.

    • jokunen vaan...

      Afrikka ei ole yksi iso maa. Vaan siellä on monia maita on tainnut jäädä maantiedontunnit käymättä! Osta kartta ;o)

    • Afrikkaan menijä

      Afrikassa (siis siinä maanosassa) ei myöskään ole tiikereitä. Tosin monia muita meikäläisten mielestä "eksoottisia" eläimiä kylläkin: leijonia, leopardeja, elefantteja, kirahveja, seeproja, vesipuheleita...

      Jos luonto ja eläimet kiinnostaa, niin sitten maita johon voisit tutustua voisi olla esim. Tansania, Kenia, Etelä-Afrikka...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe