varkauden lepakot

Zena1

Olen äskettäin muuttanut varkauteen ja etsiskelen uusia tuttavuuksia joten missä varkauden lepakot tykkää bailata?´Onhan teitä täälläkin päin suomenmaata!Törmäsin äskettäin kaupassa ainakin tosi namuun poikatyttöön...vau!

10

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savossakin

      z-onessa ja rockkarissa taitavat enimmäkseen pyöriä.

    • Jemppu--

      Kyllähän meitä täällä joitakin on. Mutta mitämitä, missä kaupassa on namuja poikatyttöjä?:-) Mäkin haluun nähdä!

      • Zena1

        Eli zone ja rockari..?okey, täytynee katsastella. Jepulis, tää namipala oli asiakkaana eräässä pikkukaupassa, olen nähnyt pari kertaa. Taitaa olla vaan varattu:(


    • tikruOOO

      Olisi kyllä kiva tietää minkä verran meitä oikein on. Tuntuu että tämä onneton pikku teollisuuskylä ei kovin usein tarjoa meikäläisille samanlaista seuraa. Rokkarissa ja harrisonissa olen nähnyt joitakin lepakoilta näyttäviä tyyppejä, mutta mistä sitä koskaan varma voi olla.

      • Zena1

        Mukavaa oli huomata että varkaudessakin meitä lepakoita on, ja vielä mahtavia tyyppejä onkin!! tapasin viikonloppuna monta mukavaa tapausta. Rohkeesti vaan juttelemaan ja tutustumaan.


    • Nimetön

      Mä olen muuttamassa Varkauteen tyttöystäväni luo joskus tämän vuoden aikana. :) En kyllä oikeastaan tiedä Varkaudesta mitään, mutta siinähän sitä sitten ehtii tutustua paikkaan ja ihmisiin.
      Ja kukaanhan ei sit iske mun poikatyttöö siellä ennenks mä muutan sinne! :D

      • Zena1

        Tosiaan olen samaa mieltä kanssasi ja olisi kiva tietää tod miten paljon meitä saman henkisiä tääl on. Olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin mutta fucking missä??Missä muuten itte käyt?


      • sekooo
        Zena1 kirjoitti:

        Tosiaan olen samaa mieltä kanssasi ja olisi kiva tietää tod miten paljon meitä saman henkisiä tääl on. Olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin mutta fucking missä??Missä muuten itte käyt?

        minkänäkösenn pokatytön olet täällä nähnytt ja minkä ikänen hän suunnilleen oli?


    • Anonyymi

      v,ro3vr

    • Anonyymi

      vai onko veikko hartikaisen rullaluistimet
      siinä 92 puol
      ja bussin pökäle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe