Asuntoautossa

Tapsa

Tämä sattui kuumana viimekesänä ku olin tulossa kahdenviikon työreisulta pohjoisesta. Ajelin pikku hiljaa ja odotelin huoltoasemaa, tankki näytti aika tyhjältä. Vihdoin huoltoasema ja sinne, tankkasin ja ostin ruokatarpeita illaksi. tarkoitus oli ajaa vielä Viitasaarelle yöksi leirintäalueelle. Join vielä kupposen kahvia ja katsoin naapuripöytään jossa kaksi iloista naista jutusteli ehkä jossain 25-30v välissä. Vieressä kummallakin isot rinkat, siis lomailijoita.Saisipa nuo matkaseuraksi mielessäni naureskellen ja miettien olisipa nyt poikamies. No haaveissani lähdin autolle kun takaani kuului nais ääni, pääsisikö kaksi naista kyytiin jos olet etelään päin menossa. Nielaisin ja pyörähdin sanoen että olen Turkuun menossa mutta jään yöksi viitasaarelle leirintäalueelle nuukkuun. No tulemme ainakin sinne asti ja matka alkoi. Naiset esitteli itsensä Katja ja Niina hurvittelevat opettaja sinkut paitsi Niina kihloissa. matka meni mukavasti heidän kertoessaan matkan kokemuksista kahden -ja puolen viikon ajalta. Hauskaa piisasi. vaikka oli lämmin oli autossa mukava ilmastoinnin toimiessa. Katja istui edessä Niinan istuessa takana.Katja harmitteli kun ei ollut ostanu siideriä, oli kova jano. katsoin häntä että mitä annat jos kaapista löytyisi? Saat pusun ja euron sanoi nauraen. Sovittiin pusu vain minkä antoikin poskelle ja Niina toiselle. Itse kylmää tyrninmarjamehua raakana. Niina kehu valikoimaa, täällähän on juomaa vaikka juhlimiseen = Pullo Pernodia ja asiakkaalta saatu konjakki sekä kahvilikööripullot ja siideriä ym. ruokatavaraa.
Katja sanoi että juotetaan mies, raiskataan ja viedään auto ja rahat. Taas hauskaa piisasi kun sanoin ettei tarvi raiskata eikä juottaa, kaksiviikkoa ollu käyttämättä josta voivottelu alko. No vihdoin Viitasaari. Naiset kysäisi jos voisi tulla myös ,vuokraisivat mökin jos aamulla pääsisivät mukanani Turkuun koska heillä liput iltalaivalle Ok. Sanoin että voivat nukkua yläpetillä tai alapetillä mutta mahdutaan myös kaikki yhteenkin, muutaa nukkumiseta ei tulisi mitään kun ahdasta. satiin auto mukavaan paikkaan rantaan ja lähdimme syömään ja sen jälkeen juoksimme uimaan. Ilta meni mukavasti tyttöjen juodessa muutaman siiderin.Kysyin että kelpaisiko Kunnon paukku ja sekoitin kahviliikööriin Pernoidia ja vähän siideriä. maku ei huono ja lämmitti. Katja ja Niina taisivat hivenen humaltua kikatuksesta päätellen sekä puheista. sanoin nyt meneväni nukkumaan kun vanha mies olen 47v sentään ja toivotin hyvää yötä. No siinä nämä vaihto pikinit yöasuun pieneen paitaan ja pikkareihin minusta välittämättä. sanoin että nyt tais tulla märkiä unia ja menkäähän äkkiä sinne ylös (etuosa). Yöllä heräsin siihen ettäaivan kun joku kuiskaisi korvaan ja työntäis kieltä. Katja se siinä kysyen voisko tulla viereen kun Niina pyörii ja tekisi mieli kosketusta. Muuta ei tarvittu kun aloitimme villin hyväilyn suudelmin. Katja pyysy minua äkkiä sisäänsä sanoen käytävänsä pillereitä ja olevansa kyllä tauditon. Katja nousi päälleni ohjaten kovana seisovan kaluni ihanaan rakoseensa. Tunsin kuinka märkä pillu supisteli kaluani Katjan voihkiessa nautinnosta mistään välittämättä.katjan kuten omatkin liikkeet kävi tahattomaksi myllerrykselle enkä vonut enää pidätellä vaan laukesin voimalla Katjan sisään. Katja jatkoi vielä hetken vielä jäykällä kalulla kunnes puristautui minuun kiinni inisten korvaani pillun supistellessa rajusti. vielä muutama työntö ja vapisimme. makasimme hiljaa hetken tuntien nesteiden valuvan katjan sisästä. Tätä tarvitsin jo Katja sanoi, en ole saanut miestä ainakaan kuukauteen ja pyyhkäisi yö-paidalla kaluni kuivaksi sekä oman pillunsa. Katja nousi hakien juotavaa ja sanoi käyvänsä pissalla samalla eikä kauaa kun tuli takaisin. Haluni oli noussut ja aloitin hyväileen hänen rintoja jotka eivät niin isot olleet mutta ihanan pyöreät ja nyt vasta humasin hänen isot nännipihat ja isot kovana tykittävät nänninsä. jatkoin niiden hyväilyä siirtyen alemmas vatsalle, reisille kielen hipoen häpyhuulia ja taas ylös sudellen Katjan huulia ,kaulaa Katjan hyväillessä kylkeäni pakaroitani. Laskeuduin alas löytäen kostean ruusunpunaisen kiimalle tuoksuvan ilonlähteen, maistoin varovaisesti kuljettain kieltä hellästi kohti klitorista. Katja inahti nostaen lantiota suutani vasten. Jatkoin klitoriksen nuolemista voimakkaammin leikkien välilihalla ja taas syvälle huulien väliin. katja huohotti villisti lantion liikkuen voimakkaasti suutani vasten, tunsin hänen kohta saavan ja rauhoitin suudellen häntä. Katja levitti itsensä äärimmilleen ja ohjasi kalun sisäänsä. rakastelimme hiljakseen kunnes katja liikkeet taas muuttui tahattomaksi ja laukesi villisti supistellen. Hidastin vauhtia ja nain Katjaa pitkin vedoin minkä voin, mitä nyt n.18cm voi. Katja kiihottui uudelleen kun vielä alkoi kuulumaan edestäpäin kova huohotus ininä Niinan naiden itseään sormilla. Nostin Katjan syliini nousten itse polvilleni kalun liikkuessa hyväillen Katjan pillua kunnolla kalun tuntiessa kovana paisuneen klitoriksen. Niina katsoi meitä minun katsoessa häntä ja vlillä Katjan kääntäessä päätään nähdäkseen Niinan. kaikki oli yhtä naintia huohotusta hien ja nesteiden virtaamista hukaten ajan tajun kunnes laukesimme voimakkaasti kaatuen sänkyyn ilosta suudellen huohottaen.Niinakin oli saanut orgasminsa koska hiljaisuus tuli tai nukahdimme. Aamulla heräsin Katjan nukkuen vielä vieressäni kauniina alasti ja minulla seisten. Nousin varovaisesti mennäkseni wessaan mutta Niina oli myös herännyt ja pyysi luokseen. Kysy että oliko mukavaa ja arvaa oliko kiva katsoa kun naitte kuin viimeistä kertaa.Sinun olisi pitänyt myös tulla sanoin. Niina kysyi oliko minulla kortonkia ja myönsin että pitäisi löytyä. Niina levitti jalkansa josta näkyi kaunis melkein posliini pillu sormien levittäessä rakoa. niinahan kävi tosi kiimaisena. Nostin Niinan alas sohvalle ottaen kondomin laatikosta. Niina halusi seisovan kaluni suuhunsa ja aloitti hillittömän imutuksen sormien hinkatessa klitorista. Pyysin häntä lopettaan ja laittan kortsun kalulleni. Kuin salamanaNiina nousi syliini ohjaten kaluni sisäänsä joka oli todella liukas mutta tiukka, eikä meinannut heti mahtua. Aloitimme rytmikkään nainnin seistessä. Olo tuntui mahtavalta kimainen nainen sylissä tuntiessa kaikki värähdykset. Käännyin ja näin Katjan katselevan iloisesti hymyillen ja sormien leikkien klitoriksella ja rinnoilla. kiimani nousi entisestään tuntien paisuvani niinan sisällä. kannoin Niinaa sänkyyn jossa Katja oli. Niina avasi silmiään ja näki mitä Katja myös teki samantien Niinan liikkeet kävi ihan hulluksi enkä meinannut pysyä sisällä. Nussin Niinaa minkä voin tuntien kuinka Katjan käsi siirtyi pakaroilleni sieltä pusseille puristaen ja taisi käydä Niinan anuksellakin mutta se teki tehtävänsä ja Niina laukesi villisti huutaen minun työntäessä vielä raivoisasti kunnes laukesin Syösten montakertaa lastia Niinan sisään Katjan lauetessa päällemme. Niina värähti kun vedin kaluni pois nykäisten kortsun pois paiskaten sänkyn viereen. Olo oli kuin Rasputinilla kun teimme tilaa toisillemme minä heidän keskelle. Nukahdimme Katja nojaten toisella puolen ja Niinan toisella puolen. Klo taisi olla jotain 10 kun vasta heräsimme suudellen toisemme. Tuoksu oli aikamoinen autossa. Ulkona oli lämmintä ja juoksimme uimaan peseytyyn jossa tuli mieleen että aamiainen olisi poikaa. Käveltiin takas autolle ja tytöt lähti kunnon suihkuun ja itse myös.Söimme minun ostamia eväitä kahvin kanssa hiljaisuuden vallitessa Katjan avatessa puheen, että kannattiko ottaa liftarit kyytiin nauraen. myönsin ja annoin suukon kummallekkin. lähtiessä Leirintäalueen pitäjä iski silmää ja toivotti hyvää matkaa. Loppumatka meni hyvin Niina ja Katja pääsivät hyvin kotiin Turkuun ja illalla laivalle. Olemme Katjan kanssa parikertaa tavanneet ja käyty syömässä. Nyt hänkin kihloissa ja Niina meni naimisiin. Minä jatkan naimisissa ja muistelen joskus tätä mitä en uskonut minulle tapahtuvan mutta hyvä niin.

2

9111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaimoani nussittiin asuntoautossa takaapäin, oli polvillaan sägyn laidalla kasvot
      piilossa huovan alla vain perse ja pillu esillä. Kolme tuntematonta miestä levarilla
      kävi tyhjäämässä kyrvät vaimoni pilluun vuorotellen. Nuolin välillä pillun.
      Kaipaan vieläkin mut isokyrpä vei vaimoni.

• Anonyymi00003

Eli tapahtui niuvanniemen drive in kaistalla missä spede pyllisti ja pieraisi buaahaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3748
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      43
      3608
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      154
      3398
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2695
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2651
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1808
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      403
      1188
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      59
      1165
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1068
    Aihe