Olemme menossa päiväksi kalaan. Mieheni kalastaa ja minä otan aurinkoa. Löytyisikö henkilöitä tai pariskuntaa seuraksi, olisi mukavampaa ja edullisempaa.Asumme Maritim hotelissa. Kalareissun ajattelimme tilata vasta perillä.
Tamperelaiset
Kalareissu Mauritius vk 6-7
5
729
Vastaukset
- samaan
aikaan siellä ja meidän porukasta varmaan olisi lähtijöitä kalaan viikolla 6, voin hoitaa venevarauksen myös valmiiksi.
voimme jatkaa tuolla keskustelua asiasta
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtopic.php?t=21385- kalakimppa??
Terve,laittaisitko lisätietoja kalastuspäivästä,montako henkilöä lähtisi porukastanne mukaan,onko sinulla etukäteiastietoa kalastusveneestä ja hinnasta. Terveisin Ari ja Riitta
- yhden
kalakimppa?? kirjoitti:
Terve,laittaisitko lisätietoja kalastuspäivästä,montako henkilöä lähtisi porukastanne mukaan,onko sinulla etukäteiastietoa kalastusveneestä ja hinnasta. Terveisin Ari ja Riitta
kalastusveneiden omistajan siellä, ja olen alustavasti varannut pariksi päiväksi veneen, esim lauantai olisi varmaan sopiva päivä kalaan, meitä on useita lähtijöitä, mutta voimme varata useammankin veneen, otappa yhteys nypy( ät )juo.nu , niin sovitaan tarkemmin ja vaihdetaan puhelinnumeroita
hinta liikkuu veneestä riippuen 400-600e välillä juomineen koko päivä , 9t kalastusta, eli satanen tai vähän reilu per nokka, riippuen veneestä ja kalastajamäärästä, sisältää myös kaikki kalastusvälineet - ari
yhden kirjoitti:
kalastusveneiden omistajan siellä, ja olen alustavasti varannut pariksi päiväksi veneen, esim lauantai olisi varmaan sopiva päivä kalaan, meitä on useita lähtijöitä, mutta voimme varata useammankin veneen, otappa yhteys nypy( ät )juo.nu , niin sovitaan tarkemmin ja vaihdetaan puhelinnumeroita
hinta liikkuu veneestä riippuen 400-600e välillä juomineen koko päivä , 9t kalastusta, eli satanen tai vähän reilu per nokka, riippuen veneestä ja kalastajamäärästä, sisältää myös kaikki kalastusvälineetTerve ottaisitko yhteyden kalastusasioissa mauritiuksella 0400 836446
- aritsona
Terve kaikille jotka haluavat sada sinimarliinin,
kaikki on mahdollista kun vaan haluaa täysillä!!!!
Tervetuloa mukaan.Elikä asun kavereiden kanssa hotel
maritim ja olen lähdössä kalaan viikolla6-7 jos asiat kolahtaa niin katsotaan ja sovitaan paikan päällä.Trapala on myöskin suosittu,mangnum tietysti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918