Olemme menossa päiväksi kalaan. Mieheni kalastaa ja minä otan aurinkoa. Löytyisikö henkilöitä tai pariskuntaa seuraksi, olisi mukavampaa ja edullisempaa.Asumme Maritim hotelissa. Kalareissun ajattelimme tilata vasta perillä.
Tamperelaiset
Kalareissu Mauritius vk 6-7
5
786
Vastaukset
- samaan
aikaan siellä ja meidän porukasta varmaan olisi lähtijöitä kalaan viikolla 6, voin hoitaa venevarauksen myös valmiiksi.
voimme jatkaa tuolla keskustelua asiasta
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtopic.php?t=21385- kalakimppa??
Terve,laittaisitko lisätietoja kalastuspäivästä,montako henkilöä lähtisi porukastanne mukaan,onko sinulla etukäteiastietoa kalastusveneestä ja hinnasta. Terveisin Ari ja Riitta
- yhden
kalakimppa?? kirjoitti:
Terve,laittaisitko lisätietoja kalastuspäivästä,montako henkilöä lähtisi porukastanne mukaan,onko sinulla etukäteiastietoa kalastusveneestä ja hinnasta. Terveisin Ari ja Riitta
kalastusveneiden omistajan siellä, ja olen alustavasti varannut pariksi päiväksi veneen, esim lauantai olisi varmaan sopiva päivä kalaan, meitä on useita lähtijöitä, mutta voimme varata useammankin veneen, otappa yhteys nypy( ät )juo.nu , niin sovitaan tarkemmin ja vaihdetaan puhelinnumeroita
hinta liikkuu veneestä riippuen 400-600e välillä juomineen koko päivä , 9t kalastusta, eli satanen tai vähän reilu per nokka, riippuen veneestä ja kalastajamäärästä, sisältää myös kaikki kalastusvälineet - ari
yhden kirjoitti:
kalastusveneiden omistajan siellä, ja olen alustavasti varannut pariksi päiväksi veneen, esim lauantai olisi varmaan sopiva päivä kalaan, meitä on useita lähtijöitä, mutta voimme varata useammankin veneen, otappa yhteys nypy( ät )juo.nu , niin sovitaan tarkemmin ja vaihdetaan puhelinnumeroita
hinta liikkuu veneestä riippuen 400-600e välillä juomineen koko päivä , 9t kalastusta, eli satanen tai vähän reilu per nokka, riippuen veneestä ja kalastajamäärästä, sisältää myös kaikki kalastusvälineetTerve ottaisitko yhteyden kalastusasioissa mauritiuksella 0400 836446
- aritsona
Terve kaikille jotka haluavat sada sinimarliinin,
kaikki on mahdollista kun vaan haluaa täysillä!!!!
Tervetuloa mukaan.Elikä asun kavereiden kanssa hotel
maritim ja olen lähdössä kalaan viikolla6-7 jos asiat kolahtaa niin katsotaan ja sovitaan paikan päällä.Trapala on myöskin suosittu,mangnum tietysti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845347Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372145Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611916Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861696- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71205