kiihottavaa

onkohan epätavallista

ollaan päätetty miehen kanssa vielä yrittää vauvalia, mutta ehkäisyä ei vielä olla jätetty pois. Itseä kiihottaa jotenkin enemmän sängyssä, kun ajattele, että lapsentekomielessä ollaan sängyssä, että sillä miehen "aineella" on jokin tarkoitus....Hullua ehkä, mutta varmaan voi olla jopa apua sitten kun oikeesti yritetään...

8

1987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

kiihottaa vähemmän jos tiedän, että ollaan "lapsen teko puuhissa". Mieluummin yritän ajatella ihan kaikkea muuta kuin, että "tässä me nyt ollaan lasta tehtailemassa".

• 10 kk ilman tulosta

Eipä ainakaan meikäläistä huvita tipan tippaa. Kiihoittuminen on tosi teennäistä eikä asiaa auta, että täytyy "laittaa itse itsensä valmiiksi". Meillä se olematon seksi joka ennen oli edes jonkinlaista on muuttunut nyt täysin mitäänsanomattomaksi "lastin purku"-operaatioksi. Siitä on kiihottuminen ja hyvä seksi todella kaukana!

Tilanne masentaa. Miestä ei seksi muutenkaan kiinnosta niin paljoa (ei ole koskaan kiinnostanutkaan). Mietin jo eroakin, mutta tuntuu hullulta alkaa pähkäillä eroa => syynä epäonninen vauvantehtailu.

Ehkä pari kertaa vuodessa olen saanut sellaista itseäni tyydyttävää seksiä. Tosin silloinkin ukko todella vittuuntunut itse.

• samalta tuntuu

Minustakin on kiihottavampaa peuhata pehkuissa nyt, kun ehkäisyä ei ole. Ehkäpä pillerit ovat aikaisemmin laimentaneet haluja, vaikka kyllä meillä ennenkin ihan hyvin hommat sujui.

Voi kun vielä se vauva saataisiin alulle...

• Täälläkin

Kyllä nyt on paljon kiihkeämpää seksiä, kun ollaan jätetty ehkäisy pois. Ehkä suurin syy on se, että ehkäisynä meillä oli kumit. Mutta kuitenkin on ihanaa, kun ei tarvii varoa mitään, eikä tarvii ruveta "pukeen" kesken seksin =)
        Kaiken lisäksi myös itselläni tuntuu nyt ilman kumia paljon paremmin, eli nautinnollisempaa seksiä on ainakin meillä. Ei me kyllä edes puhuta, että "mennääs tekeen lapsia" kyllä me vaan ihan normaalisti rakastellaan. Lapsi tulee sitten kun on tullakseen.

• MinäminäminäMyÖs
        Täälläkin kirjoitti:

Kyllä nyt on paljon kiihkeämpää seksiä, kun ollaan jätetty ehkäisy pois. Ehkä suurin syy on se, että ehkäisynä meillä oli kumit. Mutta kuitenkin on ihanaa, kun ei tarvii varoa mitään, eikä tarvii ruveta "pukeen" kesken seksin =)
        Kaiken lisäksi myös itselläni tuntuu nyt ilman kumia paljon paremmin, eli nautinnollisempaa seksiä on ainakin meillä. Ei me kyllä edes puhuta, että "mennääs tekeen lapsia" kyllä me vaan ihan normaalisti rakastellaan. Lapsi tulee sitten kun on tullakseen.

Eli siis, sama täällä, meillä sekiksi elämä myös kukoistaa. Mulla meni kaikki halut, kun söin pillereitä(dianenovat) ja tämmän takia ennen niin kiihkoisa seksielämä jäi vallan taka alalle, minua ei vaan kiinnostanut. Nyt kuitenkin on ihanaa, kun ei masenna ja seksikin on taas kivaa:) Pillerit oli mulle se suurin syy.

• Nimetön
        MinäminäminäMyÖs kirjoitti:

Eli siis, sama täällä, meillä sekiksi elämä myös kukoistaa. Mulla meni kaikki halut, kun söin pillereitä(dianenovat) ja tämmän takia ennen niin kiihkoisa seksielämä jäi vallan taka alalle, minua ei vaan kiinnostanut. Nyt kuitenkin on ihanaa, kun ei masenna ja seksikin on taas kivaa:) Pillerit oli mulle se suurin syy.

Kyllä vaan mullakin sellainen tunne, että tällä seksillä on nyt oikea tarkoitus - ei siis vain mielihyvä. Tuntuu jotenkin tosi eroottiselta ja samalla tärkeältä. Tosin yrityksiä takana vasta 2kk, joten varmasti tunne laimenee, jos ei vähään aikaan tärppää. Nyt kuitenkin koen, että mieskin kohtelee mua jotenkin paljon hellemmin ja kunnioittavammin. Mikäs sen mukavampaa :)Tsemppiä kaikille!!!

• miii

Meillä kanssa on aina ollut kerta kaikkiaan parasta seksiä, kun ollaan lasta oltu tekemässä. Eiköhän se oel ihan luonnollistakin, en ymmärrä, miten siitä saadaan tympeää pakkopullaa.

Olen sisi mies, mutta myös vaimoani on kiihottanut aina alusta asti naida paljaalla ja pienellä riskillä, niin voi uskoa, että lapsen tekoa mukavampaa puhaa ei olekaan.

Ensimmäienn lapsi lähti muuten lakuun yhdestä kerrasta, toisen kohdalla naiskenneltiin viikko putkeen joka päivä, ja myös tuli vaimoni raskaaksi samantien.

Että ehkä se kiihoittuminen myös auttaa sitä lapsensaantia... (;

Pitäisiköhän alkaa tekemään vielä kolmas (:

• tahtoolisää

Kun meillä pantiin ensimmäisen kerran ilman ehkäisyä, niin koskaan ennen en ole saanut niin hyvää seksiä ja vieläpä ilman mitään esilekkejä. Mikäs sen kiihottavampaa kuin paneminen lisääntymismerkeissä!!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      356
      3045
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1473
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1045
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe