ois kiva tietää:)
mistä halvin tuulilasin laitto
14
9568
Vastaukset
- muistix
ammattitaitoinen porukka, edulliset hinnat.
SUOSITTELEN !- siult..
usenkin tuulilasi? Vai perustuuko kokemuksesi yhteen kertaan.
- muistix
siult.. kirjoitti:
usenkin tuulilasi? Vai perustuuko kokemuksesi yhteen kertaan.
samaa kysymystä ?
Kuule, joka viikko pitää käydä vaihdattamassa heti kun se likaantuu.
Voisko sen muuten sitten tehdä ?
- Agraariari
Vähän aikaa sitten laitatin Ducato Maxiin tuulilasin. Halvin tarjous (280 e) oli Lappeenrannan Rakennuslasista, Kaakkoiskaari 1, ja sain tingattua vielä turvaurat kaupan päälle. Asiallinen palvelu. Puolilta päivin kun vie niin saa seuraavana aamuna pois.
Ratakadulla Lasi- ja peilihiomo oli seuraavaksi halvin, ei paljon hintaeroa.
Lasi-Nikulta en kysynyt tarjousta.- Rakennuslasissa...
Vuosi sitten vaihdatin Tuulilasin autoon ja viime viikolla Kiven iskun kävin korjauttamassa. Hyvä asiakaspalvelu. Katsastusasemalla mullekin tätä ehdottivat ja edullisimmaksi. Kiveniskun korjaaminen kesti vain tunnin :) Vaihdatin opel Astraan maksoi mun mielestä jotain hiukan yli 100€ Hintaa en nyt niin tarkkaan muista :)
- ......
Rakennuslasissa miekiin olen tuulilasin vaihdattunu (n. vuosi sitten) ja sillon oli ainakin halvin... Ja tyytyväinen olen ollut.
- ....
JOUTSENOSSA LAMPIKANKAALLA .. !!! METEHEN VASTAPÄÄTÄ ..SE ON MAAILMAN HALVIN...AAMEN
- ja nimeä tästä
maailman halvimmasta puljusta:)
- ...
ja nimeä tästä kirjoitti:
maailman halvimmasta puljusta:)
...Saimaan Lasi OY Lyijytie 3 0400625787 ..on toiminut vuosia yksin ei ole hienoja lasipalatseja kustannusten lisääjänä tai kymmenien muitten asentajien ja pomojen palkkoja maksettavana..vaihtoi mun autoon parivuotta sit tuulilasin 330e edullisemmin kuin joku Auto Berner.
EIKÄ OLE LAADUSTA VALITTAMISTA OLLUT ! - lasin mutta muualla
... kirjoitti:
...Saimaan Lasi OY Lyijytie 3 0400625787 ..on toiminut vuosia yksin ei ole hienoja lasipalatseja kustannusten lisääjänä tai kymmenien muitten asentajien ja pomojen palkkoja maksettavana..vaihtoi mun autoon parivuotta sit tuulilasin 330e edullisemmin kuin joku Auto Berner.
EIKÄ OLE LAADUSTA VALITTAMISTA OLLUT !tällä firmalla ois ollu 50e kalliimpi lasi kuin lasi ja peilihiomolla ratakadulla
- Vaihdatin
Ameriikan autoon ford kan kokoisen tuulilasin .Kysyin seitsemästä eri firmasta tarjousta Nikussa lasi vaihto edullisempi kuin esim.Imatralla pelkkä lasi.Riippuu tietenkin autostasi.
- V70-II
Teloi tuoreehkon Volvon tuulilasin vaihdossa maalipinnan paskaksi ja väitti ettei ole heidän vikansa... Paska firma.
- asiaa tutkinut
saimaan lasi Joutsenossa.Luotettava, joustava ja halpa.PARAS
- Silmään Kustu
nämä merkkiliikkeetkin käyvät vaihdattamassa tuulilasit. Siis Rakennuslasi, Lasi Nikku, Lasi- ja Peilihiomo.
Sieltä kun saavat vaihdettuna yli puolta halvemmalla, kuin mitä merkkiliikkeillä itsellään maksaa pelkkä lasi.
Ja kaikenlisäksi tulee vielä vaihdettua ammattitaitoisesti.
Vakuutusyhtiöltä, tai asiakkaalta perivät kuitenkin sen oman hinnastonsa mukaisen hinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275