mistä halvin tuulilasin laitto

autoon...ja hintoja

ois kiva tietää:)

14

9568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistix

ammattitaitoinen porukka, edulliset hinnat.

SUOSITTELEN !

• siult..

usenkin tuulilasi? Vai perustuuko kokemuksesi yhteen kertaan.

• muistix
        siult.. kirjoitti:

usenkin tuulilasi? Vai perustuuko kokemuksesi yhteen kertaan.

samaa kysymystä ?
        Kuule, joka viikko pitää käydä vaihdattamassa heti kun se likaantuu.
        Voisko sen muuten sitten tehdä ?

• Agraariari

Vähän aikaa sitten laitatin Ducato Maxiin tuulilasin. Halvin tarjous (280 e) oli Lappeenrannan Rakennuslasista, Kaakkoiskaari 1, ja sain tingattua vielä turvaurat kaupan päälle. Asiallinen palvelu. Puolilta päivin kun vie niin saa seuraavana aamuna pois.

Ratakadulla Lasi- ja peilihiomo oli seuraavaksi halvin, ei paljon hintaeroa.

Lasi-Nikulta en kysynyt tarjousta.

• Rakennuslasissa...

Vuosi sitten vaihdatin Tuulilasin autoon ja viime viikolla Kiven iskun kävin korjauttamassa. Hyvä asiakaspalvelu. Katsastusasemalla mullekin tätä ehdottivat ja edullisimmaksi. Kiveniskun korjaaminen kesti vain tunnin :) Vaihdatin opel Astraan maksoi mun mielestä jotain hiukan yli 100€ Hintaa en nyt niin tarkkaan muista :)

• ......

Rakennuslasissa miekiin olen tuulilasin vaihdattunu (n. vuosi sitten) ja sillon oli ainakin halvin... Ja tyytyväinen olen ollut.

• ....

JOUTSENOSSA LAMPIKANKAALLA .. !!! METEHEN VASTAPÄÄTÄ ..SE ON MAAILMAN HALVIN...AAMEN

• ja nimeä tästä

maailman halvimmasta puljusta:)

• ...
        ja nimeä tästä kirjoitti:

maailman halvimmasta puljusta:)

...Saimaan Lasi OY Lyijytie 3 0400625787 ..on toiminut vuosia yksin ei ole hienoja lasipalatseja kustannusten lisääjänä tai kymmenien muitten asentajien ja pomojen palkkoja maksettavana..vaihtoi mun autoon parivuotta sit tuulilasin 330e edullisemmin kuin joku Auto Berner.

EIKÄ OLE LAADUSTA VALITTAMISTA OLLUT !

• lasin mutta muualla
        ... kirjoitti:

...Saimaan Lasi OY Lyijytie 3 0400625787 ..on toiminut vuosia yksin ei ole hienoja lasipalatseja kustannusten lisääjänä tai kymmenien muitten asentajien ja pomojen palkkoja maksettavana..vaihtoi mun autoon parivuotta sit tuulilasin 330e edullisemmin kuin joku Auto Berner.

EIKÄ OLE LAADUSTA VALITTAMISTA OLLUT !

tällä firmalla ois ollu 50e kalliimpi lasi kuin lasi ja peilihiomolla ratakadulla

• Vaihdatin

Ameriikan autoon ford kan kokoisen tuulilasin .Kysyin seitsemästä eri firmasta tarjousta Nikussa lasi vaihto edullisempi kuin esim.Imatralla pelkkä lasi.Riippuu tietenkin autostasi.

• V70-II

Teloi tuoreehkon Volvon tuulilasin vaihdossa maalipinnan paskaksi ja väitti ettei ole heidän vikansa... Paska firma.

• asiaa tutkinut

saimaan lasi Joutsenossa.Luotettava, joustava ja halpa.PARAS

• Silmään Kustu

nämä merkkiliikkeetkin käyvät vaihdattamassa tuulilasit. Siis Rakennuslasi, Lasi Nikku, Lasi- ja Peilihiomo.
        Sieltä kun saavat vaihdettuna yli puolta halvemmalla, kuin mitä merkkiliikkeillä itsellään maksaa pelkkä lasi.
        Ja kaikenlisäksi tulee vielä vaihdettua ammattitaitoisesti.
        Vakuutusyhtiöltä, tai asiakkaalta perivät kuitenkin sen oman hinnastonsa mukaisen hinnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe