Onko kenelläkään halpoja, hyviä majoitus suosituksia
goalle ensi kertaa lähtevälle. Läheltä rantaa? Onko aina edullinen myös epäsiisti ja ilman mukavuuksia.
goa majoitus
4
2450
Vastaukset
- löytyy
Tuolta linkistä kun katsot, niin löydät lukemattomia eritasoisia majoitusvaihtoehtoja. Vähän kun alaspäin kelaat, niin vasemmalla voit valita, mille kylään haluat mennä. Sitten vain vaikka taksikuskin avustuksella noita majapaikkoja katsastamaan. Hyvin löytyy. Olen itse kokeillut.
http://cafegoa.com/hotels/Hotel-at-Calangute.htm - sariellu
Olin etelä-Goassa joulun aikaan ja saatiin hyvä majoitus
Goalla on aivan ihania palmumajoja, halpoja ja hyviä. kaikki toimii, ja wc:t ja suihku joka majassa. Myös sähköt ja puhelimen lataus onnistuu - hyvä paikka
Olin juuri joulun ja vuoden vaihteen tässä majoituksessa:
http://nvbeachresort.com/our_rates.htm
Huone oli paras mahdollinen merinäköalalla ja aivan rannan tuntumassa. Hinta/laatusuhde hyvä. Varattaessa kannattaa mainita, että huone merinäköalalla, jos sellaisen haluaa. Näissä merinäköalahuoneissa ei ole ilmastointia, mutta kattotuuletin löytyy. Omalta parvekkeelta oli mukava katsella Goan upeaa auringonlaskua Honey Beeta nautiskellen :) - varaa vasta paikan päällä
jos haluat halvan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1173833Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1523761Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242554Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52335100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es312149Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481332Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut381182Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks4936Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah33932- 139927