Mitä lauluja olette nimiäisissä lauleskelleet? ajateltiin Maan korvessa kulkevi tms -linjaa... kun ei virsiä kuitenkaan...
Nimiäiset suunnitteilla
4
928
Vastaukset
- tänä aamuna välähti
vuosikausiin en ollut kuullut sitä laulua ja aamulla radiosta kuulin pätkän siitä: Mikko Alatalon Suojelusenkeli. Heti iski kyllä että tämä se on se laulu joka nimiäisssä tullaan soittamaan! Tässä sanat:
Mä katsoin yhtä kuvaa
Monta lapsuuteni iltaa
Siinä kaksi pientä lasta
Kulki vaarallista siltaa
Heitä uhkas metsän pimeys
Ja synkkä virta pyörteinen
Mutta ei hätää,
heitä suojas enkeli valkosiipinen
Kun tänään katson sinuun
Ja sua uneen tuuditan
Mä muistan päivän leikit
Kuinka sua rakastan
Sä olet tosi pieni
Ja mä melkein toivoisin
Että rinnallesi saisit
Samanlaisen enkelin
Kohta ryntäät maailman ruuhkaan
Näet varjoja ja aurinkoa
Tee mitä teet mut älä sielullesi vahinkoa
Sillä haavat nuo ei parane
Vaikka isi kuinka puhaltais
Siksi toivon että enkelini jostain suojaa sais
Tuota lapsuuteni kuvaa
Vielä hetken muistelen
On harmaantuneet värit enkelin
Repaleiset siivet sen
Oi jospa voisin paikata edes laudat lahoimmat
Tuon sillan, jonka yli kaikki lapset kulkevat - Nimiäisissä
Me soitetaan alkuun jokin kiva biisi Ipodilta. Mutta ei kyllä aleta laulamaan mitään porukassa! Apua, ei ikinä. Se tuntuis tosi oudolta. Se kappalekin on kyllä vielä päättämättä, mikä alkuun soitetaan... Mietitään. Ei kuitenkaan mitään vanhanaikaista, tai sellaista laahaavaa... Saa olla vähän iloisempi, tai sitten koskettavan herkkä.:)
Kummivanhemmat pitävät puheen, kun lapsen nimi on julkistettu. Emme paljasta nimeä kenellekään ennen nimiäisiä. - nimiäisissä?
miksette samantien laula joulupukista, tai sitten pidä ihan ristiäisiä, kun kerta olette uskovaisia?
- mapee
enkelihän on nimenomaan uskonnollinen symbooli jälleen ja siksi siitä laulaminen on jotenkin kummaa jos taustalla ei ole uskonnollinen ajatus tai vakaumus. Jos se on, mutta ei vain kuulu kirkkoon tai ei muuten tahdo kristillistä kastetta niin silloin enkelitkin on paikallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867