mökki retki

tipu vaan

kesä 06 kesämökillä. aika oli pitkää ja päätin lähteä mökille uimaan. oli kuuma päivä ja kun pääsin mökille vaihdoin uimapuvun päälleni. naapuri mökiltä kuului puhetta ja kun tuttuja ollaan aatelin lähteä katsomaan keitä oli paikalla.no isäntä itse ja hänen poika isä 50v ja poika 28v olivat tullut korjaamaan laituria no siinä kun aikani olin sanoin et voisinko olla apuna poika sanoi et kyllä vain.
no laituri saatiin korjattua ni sanoi isäntä et taidan lähteä lähikauppaan hakemaan olutta ja syömistä.
sanoin et voiko uida heidän rannassa poika vastasi et totta kai et hänkin tulee kun käy vaihtamassa uimahousut ensin. kun seisoin kaulaani myöten järvessä tunsin kun jokin koskettaa jalkaani tiesin et sehän on tämä poika ja niihän se olikin.
hän kysyi et eihän muo haittaa vaik hän ei löytänytkään uimahousuja sanoin et ei haittaa
vesi oli niin kirkasta et näin hänen puoli jäykän kalun
siinä tunteet sit alkoivat lämmetä käteni osui pojan kaluun ja hän sanoi et runkkaa häntä otin kalun käteeni ja runkkasin.
poika kuiskasi korvaani et kohta tulee ja päätin lopettaa menimme vähän matalampaan kohtaan ja menin selälleni ja poika tuli päälleni poika painoi kullinsa uikarin välistä sisääni tilanne ei kauvan kestänyt kun poika laukesi sisääni.
onneksi tilanne ei kestänyt kauvempaa kerran isäntä saapui kauppa reissusta. et sellainen retki

3

22655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeinkirjoitustaitoasi !

      Oli aika masentavaa luettavaa, kun kirjoittajalla ei ollut mitään tajua esim. yhdyssanoista.

      kauvempaa...

      mökki reissu ....

      • vaan

        Naidessani en kysele kielioppia


      • latio
        vaan kirjoitti:

        Naidessani en kysele kielioppia

        kielioppi on ihan hyväksi naiskennellessa. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe