Tietääkö kukaan mistä saisi krilli öljyä ?? Kävin Yliopiston apteekissa Malmilla. Siellä ei ollut, eikä avustaja keneltä kysyin tiennyt mikä krilli on. Näet. En ole tarkistanut suomalaisen nimen englantilaiselle sanalle KRILL OIL. Se on aika uusi productio, ei ehkei se vielä spreadannut pitkälti mihikään. Kysymys säilyy.
K R I L L I öljyä !!!
7
4381
Vastaukset
- kris mis
katsos tätä !! : http://www.mercola.com/products/krill_oil.htm
- kalaöljystä
kala, josta tehdään kalaöljyä. Kaikki kalaöljyt eivät sisällä Krilliä.
- kris mis
Musta nyt tuntuu, että krilli on erilainen "eläin". Kala on oma eläinlajinsa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Krill
Sinun vastauksesi on kyllä outo. Tässä kuitenkin varmaan tarkpoitetaan juur krillejä, siis mitä linkissä näkyy.
- peppi
Hei!
Krilliöljykapseleita voi tilata osoitteesta [email protected].
OmegaMed NATURAL -kapselit sisältävät krilliöljyä. Lisää tietoa yrityksestä sivuilta www.naturamed-pharma.se.
Krilli on rapua muistuttava äyriäinen. - gamos
Twinlab-tuotemerkillä on ollut myynnissä Suomessa.
Voit kysyä maahantuojalta myyntipaikoista.
Huipputuote, olen itse käyttänyt.- kysymys.
miksi käytit, miten tehosi, kun oli huipputuote?
- gamos
kysymys. kirjoitti:
miksi käytit, miten tehosi, kun oli huipputuote?
vaikuttaa niveliin, ja oikeastaan koko elimistöön laajasti, siis tehokkaampaa ja paremmin imeytyvää kuin tavallinen kalaöljy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184521Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042415Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421971Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181749- 791543
- 1591503
- 111031
- 93900
- 116811
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34808